← Atgal

Konkursas „Žydinčios vyšnios šakelė“

2015-11-13 21:23:55

Konkurso nuostatai

1. Konkursui pateikiami eilėraščiai apie kaimą, žemę, duoną, žemdirbio triūsą, tėviškę, gimtinę. 
Kūrinių laukiame iki 2016 m. kovo 31 d. 
2. Kūriniai skelbiami prisiregistravus literatūrinėje svetainėje www.zaliazole.lt, skiltyje: Konkursai > Žydinčios vyšnios šakelė.
3. Konkurso eigoje pasirinktus kūrinius publikuos „Kaimo laikraštis“.
4. Suaugusiųjų ir jaunimo (iki 24 m.) kūryba vertinama atskirai.
5. Vienas autorius konkursui gali pateikti 1 arba 2 kūrinius. Ne daugiau.
6. Konkursui kūriniai gali būti pateikti tik svetainėje, visomis kalbomis ir Lietuvos tarmėmis be teksto vertimo į bendrinę lietuvių kalbą.
7. Konkurso eigoje kūriniai svetainėje www.zaliazole.lt  ir „Kaimo laikraštyje“ bus skelbiami nenurodant autorių tapatybės, kuri bus atskleista tik per baigiamąją šventę, po vertinimo komisijos verdikto.
8. Konkurso kūrinius vertins komisija:
Poetai Alfas Pakėnas ir Vincas Lukša,
Žemės ūkio rūmų ir „Kaimo laikraščio“ atstovai,
Ukmergės r. Sližių kaimo bendruomenės atstovai.
9. Konkurso laureatu ir jaunuoju poetu tampama tik 1 kartą. Buvę diplomantai ir jaunieji poetai gali tapti laureatais.
10. Kūrinius vertinant bus atsižvelgiama į konkurso temos atitikimą. 
11. Svetainėje jau publikuotų kūrinių įkėlimo ir įvairiais kitais su konkursu susijusiais klausimais konsultuoja konkurso koordinatorius svetainėje Cieksas Žalbungis: gaudentaskurila@yahoo.com, mob. tel. 8 620 87325.
12. Konkurso nugalėtojai (laureatas, trys diplomantai ir jaunasis poetas) bus pakviesti skaityti savo kūrinius baigiamojoje  šventėje, kuri vyks 2016 m. gegužės mėn. Ukmergės r., Sližiuose.
Konkurso nugalėtojai bus apdovanoti rėmėjų piniginiais prizais, atminimo dovanomis.
13. Baigiamosios šventės data – vyšnių žydėjimas – bus paskelbta pavasarį.
14. Siekiant užtikrinti sklandžią konkurso eigą, kiekvienas autorius, paskelbęs kūrinį skiltyje „Žydinčios vyšnios šakelė“, gaus konkurso dalyvio anketą, kurią privalės pateikti organizatoriams.

Konkurso organizatorius:
Ukmergės r. Sližių kaimo bendruomenė
Mob. tel.: 867405131, 868563521
El. paštas vidraman6@gmail.com
olimpiada@mail.com
 
 

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Vienatvė

Sukurta: 2016-06-06 13:40:10

Beje dėkui Ana už informacinę trumpą žinutę apie finalinį renginį Sližiuose. 

Vartotojas (-a): Vienatvė

Sukurta: 2016-05-31 15:03:18

Apie "ŽYDINČIOS VYŠNIOS ŠAKELĖ" konkursą galima plačiau paskaityti "Kaimo laikraštis" Nr. 21.
Renginys buvo labai šiltas ir mielas, nuotaika ir publika labai šilti. Dėkojame organizatoriams už šventę, bei priėmimą. 

Vartotojas (-a): Pranis

Sukurta: 2016-05-20 15:00:15

Būtų gerai ką nors daugiau žinoti apie tą šventę. Dabar nė velnio niekas neaišku.

Vartotojas (-a): Vasaros Dukraitė

Sukurta: 2016-03-31 18:21:23

Mano kalba - gyvenimo
Toliuos pėdos įmintos.
Pėdsakas ryškus
Pirmajam sniege,
Pajūrio smėly,
Rasotoj pievoj,
Baltam arime,
Vingiuose kelio,
Kaimelio kapuos.
Mano kalba -
Vygėj senoj
Išsūpuota daina,
Duona iš vyturio skrydžio -
Rupi ir juoda.
Kelias palauke,
Rūpintojėlio skaudi
Rauda.
Mano kalba -
Lino žiedo vaiski
Šiluma.
Karo žygiai,
Motulės skara,
Krauju sutepti
Marškiniai ir
Trispalvė laisva...
Mano gimtoji kalba.
 

Vartotojas (-a): Raistinė

Sukurta: 2016-01-04 13:35:27

Linkiu sėkmės dalyviams:) Labai jau šaunūs konkurso organizatoriai, nes teko ir man ten būti. Nė vienas svečias nepaliekamas be dėmesio. Gaila, kad negaliu dalyvauti antrą sykį (ir ne dėl laurų,tik šiaip, nes laurus jau aš nusiskyniau)

Vartotojas (-a): herbera

Sukurta: 2015-11-19 16:38:49

À le, gerb. kaip lietau, ar organizatorė supras Jūsų kūrinį tajų kalba? (šypt)...Tada ir aš rašysiu pranciškai, vis labiau nutuokiu nei tajų, juk kasmet čia pabuvoju keletą mėn. ar net beveik metus. Mėginam, lietuti... (šypt)

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2015-11-19 10:07:08

Aišku. Rašysiu tajų su babajų dialektu.

Moderatorius (-ė): Cieksas Žalbungis

Sukurta: 2015-11-19 09:32:56

Visomis pasaulio kalbomis: ... vokiškai, angliškai, gruziniškai, latviškai, tajų, bendrine lietuvių... ir tarmiškai taip pat.

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2015-11-18 22:22:23

Kartoju klausimą, ar būtina skambinti? Gal kam irgi toks pats iškilo.

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2015-11-17 20:16:51

Nesupratau 6 punkto. Tai čia tik tarmiškai ar ir bendrine kalba galima?

Vartotojas (-a): klajūnė

Sukurta: 2015-11-15 22:34:03

Vilioja :))))))

Vartotojas (-a): Medis

Sukurta: 2015-11-13 22:37:21

Šaunu!