← Atgal

VIII respublikinio tarmiškos kūrybos konkurso baigiamoji šventė

VIII respublikinio tarmiškos kūrybos konkurso baigiamoji šventė

Kviečiame

2015-04-09 19:32:22

Šventė vyks balandžio 18 d., 12 val., Raudondvario kultūros centre (Instituto g. 1 a, Raudondvaris, Kauno r.).
Savo kūrybą skaitys konkurso dalyviai.
Dainuos grupės „Pievos“ atlikėja Virginija Skeirienė (aukštaitė), bardas Vincas Bundza (žemaitis), folkloro ansamblis „Piliarožė“ (vadovas Algirdas Svidinskas).

Renginio vedėjai:
žemaitė Andžela Mickutė,
aukštaitis Antanas Laurinkevičius.

Organizatoriai: Raudondvario kultūros centras, kūrėjų klubas „Žaliažolė“.

Rėmėjai:
Lietuvos Kultūros taryba
Kauno rajono savivaldybė
Lietuvių kalbos institutas
UAB Spaudos Klasė
UAB Diemedžio leidykla
UAB „Tyto alba“
LEKD Rytų aukštaičių sambūris
Kauno Žemaičių bendrija
Raudondvario seniūnija

Konkurso rezultatai

I vieta
Petras Zabitis > Aklas strielčius
II vieta
Renata Kuršytė > Nevalno...
III vieta
Danutė Kurkulionienė > Penki maišai, arba viena tarybinio čėso istorija

Moksleivių amžiaus grupė

I vieta
Kamilė Kaklytė > Vieje iškados
Kadangi balų skaičius tarp aukščiausio balo ir po jo einančio viršijo 10 balų (13), II vieta nebuvo skirta.
III vieta
Rasa Žutautaitė > Velni katels

Apie šventę.

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Laimužė

Sukurta: 2015-04-22 08:10:27

Sveikinu ištvermingus organizatorius ir visus autorius, kurie puoselėja mūsų senąsias tarmes!

Vartotojas (-a): Pranis

Sukurta: 2015-04-21 16:03:59

Tikrai, tik pasidžiaugti belieka. Pasidžiaugti ne vien renginiu, o ilgo ir sudėtingo darbo, kurį atliko Algis su Gaudentu, rezultatais. Kiek gražių tarmiškų eilių, kiek tekstų sukurta! O ir tuos "vėjus" kėlė tik pora moteriškių. Supraskim jų tikrąją (nedėkingą) prigimtį ir atleiskim...

Vartotojas (-a): eglute7

Sukurta: 2015-04-21 13:24:02

Sveikinimai, plojimai, šūksniai... organizavusiems, dalyvavusiems ir balus gavusiems.  :)

Vartotojas (-a): Karilė

Sukurta: 2015-04-21 12:00:07

Ir dar. Dėl to, kad kūrinys „Aklas strielčius" nebuvo įkeltas į  ŽŽ, aš kalta kaip tarmiškos kūrybos moderatorė. Turėjau jį įkelti pasitelkus ŽŽ svetainės administratorių. Bet el,paštu gavau kūrinį kaip tik tomis dienomis, kai vyko abiturientų įskaitos (kas turit reikalų su abiturientais, žinot, kokios tai dienos) - ir tiesiog nebe tas buvo galvoje.
Bet kūrinys tikrai žavus — imkiet ir skaitykiet :)
https://drive.google.com/file/d/0Bx2kZltZIrx6eFRiT0NsZU91aTA/view?usp=sharing

Vartotojas (-a): Karilė

Sukurta: 2015-04-21 11:37:07

Algirdas su Gaudentu tiek daug padarė... Per aštuonerius metus tiek sukurta, tiek perskaityta, tiek draugų įgyta... Labai brangus kiekvienas naujas žmogus, į mūsų ratą įsisukęs...  O konkursas, prizai, vieta konkurse - tik žaidimas... Argi verta dėl to kelti vėjus? Argi įmanoma pasverti, palyginti, tarkim, gyvą dzūkišką paporinimą ir žemaitišką eilėraštį? Kur tos svarstyklės, kurios žmogaus sielos virpesius sveria? Džiaukimės galimybe parodyti savo sukurtą, pasidalinti, džiaukimės bendryste su kitais, o tos vietos...

Jau geriau renginiai su klaidelėmis nei jokių renginių.

Ir dar. Jeigu nieko nedarai, tai ir klaidų nedarai - priekaištų nėra. Pabandyk suorganizuoti stovyklą, konkursą ar kokią kitą ŽŽ renginį - priekaištų lavina. Po renginio visi žino, kaip reikėjo daryti, ką reikėjo daryti - tik kažkodėl prieš renginį jiems tas nušvitimas neįvyko :)
Kiek Ramunei tenka išklausyti, o  svetainei jau dešimt metų. Kiek laiko ir savęs atidavė... Kitos literatūrinės svetainės jau seniai subyrėjo ar socialiniais tinklais tapo...

Taigi jei norim būti verti vieni kitų bendrystės, tai ir darykim kartu, o nelaukim, kol kitas padarys, o aš pakritikuosiu.

Vartotojas (-a): Kriauna

Sukurta: 2015-04-21 08:55:53

Negi nemokate pasidžiaugti švente, juk tai sielai šventė.Argi taip svarbu kai kuriems vietos, prizai? Naiviai maniau, kad esam sielų broliai ir sesės. Neįvertinate organizatorių darbo.Kam tas pyktis ir pavydas? O mūsų, rokiškėnų širdyse, tebedega šventės ugnelė. Ir tuo mes dalinamės su visais.

Vartotojas (-a): Ažeras

Sukurta: 2015-04-21 08:07:03

Vis tik džiaugiuosi, kad pavyko ištaisyt vieną praėjusių švenčių klaidą. Mūsų buvo daug, o ne tik savo pergalę žinantys laureatai. Dėkoju Gaudentui už pastebėtą klaidą. Mes pabuvome kartu.

Vartotojas (-a): Ažeras

Sukurta: 2015-04-21 07:53:08

Mielieji. Leiskit susitart su gydytojais, išsiaiškint, ką jie man čia kalba, ir viskas bus, arba... ir aš nors kartą norėčiau konkurse sudalyvaut ne kaip projekto vykdytojas (projektas finansuotas, o pinigų dar nėra. Viską padarėm iš Rytų aukštaičių sambūrio sutaupytų pinigų), o kaip eilinis konkurso dalyvis. Dar nė karto šio jaudulio nesu patyręs. Mūsų laukia devintas ir dešimtas konkursai. Visus aktyvesnius tarmiškius kviečiu užsirašyti savo neigiamas ir teigiamas pastabas ir truputį palaukęs aš pats jų norėsiu. "Nedamuškit" manęs iš karto. Leiskit ir Gaudentui truputį su savo projektu "Menų upe" padirbėt. Gyvenimas dinamiškas, o mišką kertant ir skiedrų būna.
Kūrinius nugalėtojus prirašiau. 

Vartotojas (-a): zoikatis

Sukurta: 2015-04-20 21:22:33

... Kaip mėgsta sakyti Andrius Kulikauskas, gabiems/talentingiems tenka padėti prasimušti, o negabūs prasimuša patys... Bet čia jau kita tema.

Užtat, vos tik Kamilė įkėlė pirmąjį savo kūrinį konkursui, bent jau man išsyk buvo aišku, kad tai būsima nugalėtoja. Tad kuo nuoširdžiausiai ją abu su Praniu ir sveikiname.

Nors yra ir vienas „bet". Pavyzdžiui, man kaip literatūrologei labai svarbu, už kokį kūrinį žmogui skirta prizinė vieta. Deja... Jeigu ankstesniais metais kartu su pavardėmis tai būdavo nurodoma dar šventės dieną, šiemet, matyt, sužinoti jau nelemta...

Vartotojas (-a): Juozapava

Sukurta: 2015-04-20 18:58:02

Šventė iš tikrųjų buvo graži, ačiū organizatoriams. O nesusipratimų ar klaidų visiems pasitaiko. Mokėkim džiaugtis gržiom akimirkom, buvimu, susitikimais :)

Vartotojas (-a): Ažeras

Sukurta: 2015-04-20 18:40:11

Mieli kolegos. Įkeliu ištrauką iš protokolo.

Konkurso rezultatai

I vieta
Petras Zabitis > Aklas strielčius
II vieta
Renata Kuršytė > Nevalno...
III vieta
Danutė Kurkulionienė > Penki maišai, arba viena tarybinio čėso istorija

Moksleivių amžiaus grupė

I vieta
Kamilė Kaklytė > Vieje iškados
Kadangi balų skaičius tarp aukščiausio balo ir po jo einančio viršijo 10 balų (13), II vieta nebuvo skirta.
III vieta
Rasa Žutautaitė > Velni katels

Vartotojas (-a): Ažeras

Sukurta: 2015-04-20 17:33:29

Mieli kolegos,
Manau, kad ieškodami naujienų šiems metams ir eidami link 9-ojo ir 10-ojo konkursų kai ką ir pražiūrėjom. Tas nelemtas punktas dėl regionų ir subregionų atsidūrė nuostatuose per klaidą. Tik jį paskelbę supratome, kad norėdami įvykdyti šį pažadą turėtume pasitelkti visą Lietuvių kalbos institutą. Nusižengimą prisiimu sau.
P. Zabitis, kas matėte (jau nuo, atrodo, 9-erių metų) yra aklas. Jo kūrinys komisijai buvo nusiųstas prisegtuke, o tie, kas žadėjo autoriui kūrinį įkelt, to padaryt nesuskubo. Štai taip ir išėjo.
Pripažįstu, kad klaidų buvo, bet pripažinkite, kad buvo kažkas ir gero.

Vartotojas (-a): Mikolina

Sukurta: 2015-04-20 15:56:44

Šventė buvo tikrai graži. Ačiū organizatoriams. Tik keista, kad šįmet taip viskas užslaptinta. Kad galės skaityti visi atvykę konkurso dalyviai, sužinome tik iš komentaro  paskutinę dieną, o kai kas - net paskutinę valandą. Šiandien jau trečia diena po šventės, bet nuotraukos tik dvi. Gal FB ir yra kas nors, bet, deja, ne visi „draugauja" su juo. O ir nugalėtojai nepaskelbti iki šiol. Mes, ten buvę, žinom, bet juk ne visi besidomintys tuo konkursu dalyvavo šventėje. Ankstesniais metais jau tos pačios dienos vakare viskas būdavo paskelbta. Beto, iš šventės iškrito vienas konkurso punktas. Buvo toks sakinys: "Regionų metų proga atminimo dovanomis bus apdovanoti ir geriausi visų pagrindinių tarmiškų regionų kūriniai, nežiūrit į tai, ar jie bus priskirti laureatams, nes regionų yra daugiau nei nugalėtojų nominacijų." Na, bet kokiu atveju, šventė buvo puiki, įdomi, praturtinanti emociškai ir dvasiškai. Ačiū.

Vartotojas (-a): Pranis

Sukurta: 2015-04-20 15:39:22

Taip, kūrinys tikrai GERAS. Ką tik perskaičiau - ir širdis dar "bilda"... Šaunuolis Petras! Net didžiuotis pradėjau, kad mano bendrapavardis. Bet aš taip nemoku...

Vartotojas (-a): spika

Sukurta: 2015-04-20 14:37:52

Puikus P. Zabičio kūrinys. Čia perskaičiau vieną tokią pretenziją dėl dalyvavimo konkurse. Gerai įsiskaityk, moteriške, juk čia Respublikinis konkursas, ne Ž.Ž.. Garbės troškimas dažnai aptemdo ne tik regėjimą... Autoriaus pripažinimas ir populiarumas pats ateina, tik reikia to nusipelnyti, rašyti širdimi, negalvojant kaip kas priims parašytą darbą.

Vartotojas (-a): Karilė

Sukurta: 2015-04-20 10:14:51

Kas norit paskaityti Petro Zabičio „Aklą strielčių" — konkurso geriausią kūrinį?
Jis čia.

https://drive.google.com/file/d/0Bx2kZltZIrx6eFRiT0NsZU91aTA/view?usp=sharing

Vartotojas (-a): jurutukas

Sukurta: 2015-04-19 20:38:31

Didelis ačiū už šventę. Ačiū šventės organizatoriams už dėmesį ir šilumą. Ačiū visiems kuriantiems už jautrius ir prasmingus kūrinius. Koks didelis stebuklas išgirsti tiek daug skirtingų ir nuostabių tarmių. Braliuk tu maną, kaks geras jausmas pa švintęs. Rebus ir didelis dėkui švintes sumanytajui Algirdui. Toks gi tamsta bloznas, kaip šaukštelis. Viskų kitiems išdalinat ir nieką sau nepasliekat. Gerai, kad te pirmieji ridikėliai jau dyksta ir drūtėja. Atsgausma pa žemąs. Linkiu visiems kuriantiems svaigaus įkvėpimo skrydžio. Iki kito susitikimo !
  

Vartotojas (-a): Raistinė

Sukurta: 2015-04-19 16:00:14

Graži šventė buvo. Didelis malonumas buvo klausytis tiek daug ir tokių skirtingų tarmių gyvai.Dėkui visiems :)

Vartotojas (-a): Pranis

Sukurta: 2015-04-19 10:52:55

Džiaugiuosi už konkurso nugalėtoją; tik, peržiūrėjęs nuotraukas "Facebook'e", kažko nesupratau: šį regėjimo negalią turintį žmogų žinau ne kaip Praną, o kaip Petrą Zabitį. Nebent tai būtų jo brolis dvynys...
Ir dar. Jei Algis, žinomas aukštaičių bardas, kur nors sumanytų atlikti tą žemaitišką dainą, bet kada ir bet kokiu oru iš kito Lietuvos pakraščio atvažiuočiau - specialiai, kad ir dėl tos vienos dainos. Būtent dėl to "numerio" labiausiai gailiuosi, jog negalėjau šventėj dalyvauti...

Vartotojas (-a): herbera

Sukurta: 2015-04-19 10:26:26

Laidos ,,Ot tai tau" vedėjos Kadžytės  dėka ir  paryžiečiai žinojo, kad Kano Raudondvaryje vyksta tarmiškos šventės užbaigimas ir padovanojo kažkam mūsų almanachą. Argi nesmagu? Man, esančiai toli nuo Jūsų, buvo tai malonu girdėti.. 

Vartotojas (-a): Kriauna

Sukurta: 2015-04-18 20:55:11

Išsivežem šiltus prisminimus iš švintes. Dekavojam. Visų ilgų kelių dalinams įspūdžiais.

Vartotojas (-a): Medis

Sukurta: 2015-04-18 17:38:33

Dėkoju už puikų renginį, ne tik ausim, bet ir akim...

Vartotojas (-a): Ažeras

Sukurta: 2015-04-17 09:09:48

Megot ir valgyt raikia, ba nuslobste. Paskaityt duosme visiem, ale laikas tai ribotas. Kų padarysi. Didžiausia vertybe yra bendravimas. Pabedrausma lig sočiai visi.

Vartotojas (-a): Raistinė

Sukurta: 2015-04-14 09:36:27

Per mažai Jūs cia paporinot...A kur toj intryga ,kad būt jau tep viskas suleidavota, kad  konkurso dalyvis žinot, kiek  minutų možnės savu tarmi poryc (ba dzūkai  kap cik paskelia iš laškos tai porina tol, pakol neina gulc). Kas ty žino, gal ty skyrta cik kokios trys minutos,tai važuojanc in tokį ranginį gi dar prieš zerkolų  raikia biskį pasviblyc..

Vartotojas (-a): herbera

Sukurta: 2015-04-13 10:34:13

Sveiki,
kunkurse dalyvavau, bet atvykti negalėsiu - randuose Prancūzijoje ir čia būsiu iki liepos mėn
Gaila, kad neskelbiate lauriatų kaip kad būdavo kasmet...
Sekmės šventės užbaigime

Vartotojas (-a): Ažeras

Sukurta: 2015-04-13 07:52:01

Vienaip ar kitaip, visų Jūsų laukiame.

Vartotojas (-a): Vasaros meilė

Sukurta: 2015-04-12 19:28:20

Labai norėčiau tik nežinau ar aplinkybės leis. 

Vartotojas (-a): zoikatis

Sukurta: 2015-04-11 20:33:49

... Juk ir taip mūsų visur pilna!.. Gal net per daug... Tad, sakom, gal leiskim bent šįsyk Raudondvaryje nuo mūsų pailsėti :)

Vartotojas (-a): Ažeras

Sukurta: 2015-04-11 09:58:48

Gaila, kad Dalia ir Augis negalėsit.
 

Vartotojas (-a): Medis

Sukurta: 2015-04-10 21:56:50

...jei ne mars ir ne kars...būsiu
 

Vartotojas (-a): Pranis

Sukurta: 2015-04-10 12:35:36

Gaila, kad nei aš, nei Zoikatis negalėsim šį kartą atvykti: tą pačią dieną - tarptautinis jėgos sporto turnyras Mosėdžio taurei laimėti. Esam vieni iš organizatorių. Sėkmės visiems.

Vartotojas (-a): Ažeras

Sukurta: 2015-04-09 19:34:58

Kviečiame atvykti visus žoliečius, o dalyvavusius konkurse — būtinai.