← Atgal

Forumo sistema - Atnaujinta2

Forumo sistema - <i>Atnaujinta2</i>

2006-01-29 11:22:58

Atnaujinimas2
Visiems vartotojams, kurie neturėjo forume vartotojo jis sukurtas - slapyvardis ir slaptažodis toks pats kaip ir svetainėje - prisijunkite prie svetainės ir tada prisijungsite prie forumo.
Taip pat, vartotojams kurių slaptažodis nesutampa su svetainės jis buvo pakeistas į svetainės.


Atnaujinimas

Kilus klausimams dėl slaptažodžių įvedžiau tokią tvarką.
Forumo slaptažodis ir vartotojo vardas turi būtinai sutapti, nes svetainėje ir forumas turi veikti kaip viena sistema, o ne kaip atskiros dalys. Taigi visi – kieno svetainės slaptažodis/vartotojo vardas nesutampa su forumo pasikeiskite slaptažodžius. Tie kas nori pasikeisti slapyvardžius tegul susisiekia su manimi – support@juokaz.com , arba su ixaon’u.

Taip pat visiems, kas nebuvo registruotas forumo narys, buvo sukurtas vartotojas kurio slaptažodis/vartotojo vardas sutampa su svetainės. Norėdami prisijungti prie forumo, tiesiog prisijunkite prie svetainės.

Jei kils klausimų – rašykite.


Sena naujiena:

Atnaujinta forumo sistema. Nuo šiol, prisijungdami prie svetainės būsite prijungiami ir prie forumo. Būtina sąlyga, kad forumo ir svetainės vartotojo vardas ir slapyvardis sutaptų. Tai pagerins naršymą – nereikės prisijungti kelis kartus.
Taip pat, nuo šiol, kiekvienam naujam vartotojui sukuriamas vartotojas forume, taigi jam registruotis iš naujo nereikės.
Visi kiti vartotojai, kurie dar nėra užsiregistravę forume paskubėkite tai padaryti, nes registracija į forumą bus uždaryta 2006 m. vasario 1 d. Tada prie forumo prisiregistruoti bus galima tik parašius prašymą administratoriui.

Pagarbiai, eKuryba Administracija.

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2006-02-06 09:53:26

nesuprantu, kas su tuo forumu darosi, nesigauna man kažkas, nei prisijungti, nei išvis jungtis. ir negaliu nei atsakyti, tik skaityti.

:s

Anonimas

Sukurta: 2006-01-27 15:11:57

Dar kartą pagalvojau - nesaugu netikrinti forumo slaptažodžio, taigi - forumo slaptažodis turi sutapti su svetainės slaptažodžiu, tai galite padaryti "Aprašyme". Jei kam nepavyks - tai padarysiu aš.

Anonimas

Sukurta: 2006-01-27 15:08:59

supraskite vieną dalyką - slapyvardžiai yra vienodi tačiau slaptažodžiai skirtingi, tokiu atveju jungiantis prie forumo reikia vesti vieną slaptažodį, o jungiantis prie svetainės - kitą. Dabar bandysiu padaryti taip, kad būtų paprasčiau prisijungti...

Anonimas

Sukurta: 2006-01-26 22:45:21

kieta - registruotis nereikia iš naujo, užtenka ir seno vartotojo tačiau norint, kad veiktų reikia tokių pačių slaptažodžių ir vartotojo vardų.

Salamanka - nelabai supratau problemos...

Anonimas

Sukurta: 2006-01-26 17:35:44

Pas mane slaptažodžiai tie patys. Kokia prasmė juos turėti po du?

Anonimas

Sukurta: 2006-01-26 17:32:10

Klaida ištaisyta, dabar viskas veikia. Reikia pasiūlymo, ar:

1 . Forumo ir svetainės vartotojo vardas ir slaptažodis turi būti viendoas

2 . Forumo ir svetainės vartotojo vardas vienodas, bet slaptažodžiai skirtingi.

Anonimas

Sukurta: 2006-01-26 16:29:16

Matau, kad padirbėjot – negaliu išeiti. Kai paspaudžiu išeiti tai meta klaidų puslapį,o aš lieku prisijungusi :)