← Atgal

Vakar, šiandien ir rytoj... Eilėraščio vaikams konkursas!

Vakar, šiandien ir rytoj... Eilėraščio vaikams konkursas!

Sigutė Ach „Laikas pakilti“

2014-11-04 19:32:54

Lapai jau sugrėbti ir nebegalima pasiausti jų sūkuriuose. Kažkur ant lentynos, o gal giliame kišenės kamputyje lyg rudos rudens akys guli keletas kaštonų tarsi sakydami: dar nematyti sniego. Taigi, sniego gniūžtėmis dar nekariausime...
Šiandien jau nebėra to, kas buvo vakar, o kas bus – turbūt pamatysime rytoj... Ir taip visada? Kiekvieną dieną?
O vis dėlto, kas būna ir vakar, ir šiandien, ir rytoj? Jau sugalvojote? Tai išsiskaičiuokime ir pradėkime pasakoti! Tikriausiai, tai turėtų būti įdomu ir vaikams!
Arba ne: jeigu jau sugalvojome, kas yra ir vakar, ir šiandien, ir rytoj, imkime ir sudalyvaukime eilėraščio vaikams konkurse.
 
Konkurso taisyklės:

1. Kūrinių skelbimo vieta: konkursai > Vakar, šiandien ir rytoj.
2. Konkurso laikas: 2014 11 11 – 2014 11 30.
3. Konkurso rezultatų skelbimas: 2014 12 08.
4. Vienas autorius konkursui gali pateikti ne daugiau kaip du anksčiau niekur neskelbtus kūrinius.
5. Reikalavimai eilėraščiui: originalus pavadinimas (nekartojant temos pavadinimo), mažiausiai trys posmai, eilėraštyje būtina panaudoti savos kūrybos skaičiuotę, kuri turėtų kūrinyje būti pažymėta kursyvu, tačiau eilėraštis negali būti tik skaičiuotė.
6. Reikalavimų neatitinkantys darbai perkeliami į jiems skirtą kategoriją.
7. Eilėraščiai gali būti iliustruojami nuotrauka, piešiniu, karpiniu ar kita paties autoriaus kurta iliustracija. Iliustracijos nuoroda įkeliama į kūrinio santrauką. Už iliustraciją bus skiriami papildomi  taškai.
8. Iliustracijų skelbimo vieta: Galerija: konkursai > Vakar, šiandien ir rytoj.
9. Konkursiniai darbai neredaguojami ir netrinami.

Vertinimo kriterijai:

- taiklus, kūrinio pagrindinę mintį nusakantis pavadinimas (2 t.)
- įdomus, originalus, dinamiškas siužetas (6 t.);
- glaudžiai siužetą papildanti savos kūrybos skaičiuotė (4 t.);
- eilėraščio iliustracija (5 t.);
- meninių raiškos priemonių valdymas (2 t.);
- kalbos taisyklingumas, raštingumas (1 t.).

Vertinimo komisijos nariai:

Nijolena – vertinimo komisijos pirmininkė;
Sigutė Ach – dailininkė ir rašytoja;
Jolanta Balabonienė – lietuvių kalbos mokytoja.

http://www.bernardinai.lt/straipsnis/2013-01-04-mazuju-skaitiniai-idomiosios-skaiciuotes/93139

Prizai – trims geriausių eilėraščių autoriams.
Lengvos kūrybinės plunksnos!

Konkurso klausimais kreipkitės į vario blyksnė.

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Laimužė

Sukurta: 2014-11-18 15:29:40

Ačiū už konkursą :) Buvo smagu paišdykauti :) Linkiu ir kitiems prisijungti :)

Vartotojas (-a): eglute7

Sukurta: 2014-11-12 15:03:23

Jau kulkų gavau...  :)))
Bent kiti žinos, ko nerašyti...

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2014-11-10 16:39:29

Jau vieną balą užsidirbot:)))  Disleksija yra gebėjimo skaityti sutrikimas. O tai čia prie ko?

Vartotojas (-a): miaumiau

Sukurta: 2014-11-10 11:24:38

bam beeekliaiii eeeeetatiniaiii
:))) nė vieeno dis leektiko
nė vieeeno susisusisusireikšminusio
...
šaunus konkursas, kas pirmyn, tas tegu pirmyn...
Tieskite prizus :).

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2014-11-08 20:16:17

Žinot, kartais tarp eilučių lieka prastos nuosėdos... Neskanios tokios.

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2014-11-08 20:10:21

Ramunei Vakarei. Deja, nesu toks kūrybingas, kaip Jūs,, tad paniurnėjęs ir išpeikęs taisykles, dabar tikrai nutariau nedalyvauti. Ir taškas :)))

Vartotojas (-a): eglute7

Sukurta: 2014-11-06 11:26:07

O kooperuotis galima? Nesu dailininkė...  :(((

Vartotojas (-a): eglute7

Sukurta: 2014-11-06 11:09:17

Ką padarysi, pasirodo, eilėraščio iliustracija svarbiau už raštingumą...  :)

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2014-11-05 23:31:18

Su Eglute mes beveik giminės, taip, kad nereikia lia lia :))) Vario Blyksnė žino mano silpną vietą – nemoku atsakyti moterims :) Ypač, kada taip gražiai pašneka, pagiria :) Na, bus matyti... Dinamiką pažadu, o, vat, su karpiniais bus sudėtingiau :)))

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2014-11-05 22:54:30

Jums neatrodo, kad pernelyg sudėtinga ir vertinimo kriterijai neatitinka eilėraščio kūrybos koncepcijos? Turiu omenyje tą faktą, kad kažkokie karpiniai yra praktiškai prilyginti kūrinio siužetui. Suprasčiau, kad 1 ar 2 papildomi balai, bet ne tiek... Kita vertus kaip galima lyginti karpinį su nuotrauka arba piešinį su kokia nors, kaip dabar madinga, kompu padaryta montažine kompozicija? O už raštingumą skiriamas 1 balas. Tai reiškia, kad gali būti beraščių, tačiau nupiešęs kokią nors alia iliustraciją gausi žymiai daugiau balų.
Mielai sudalyvaučiau tame konkurse, nes ir šiaip jau vaikiškų eiliukų turiu debesį prirašęs, tačiau čia jų beveik nepublikuoju, nes niekam neįdomu. Padaryčiau ir skaičiuotę, bet nelabai įsivaizduoju, kas tai yra. Čia panašiai kaip slėpynių žaidžiant ar kaip?
Pagalvosiu, nežinau net... Nebūtų tų „pribambasų“ (atleiskit už išsireiškimą), bei netolygių vertinimo kriterijų, tai net neabejočiau.
Tikiuosi, kad šįsyk neįžeidžiau nieko savo pastebėjimais? :)))

Vartotojas (-a): eglute7

Sukurta: 2014-11-05 08:36:43

Oi, kiek daug reikalavimų.  :) Bandysim......