← Atgal

Radastos kūrybos vakaras

Radastos kūrybos vakaras

2005-10-21 09:33:45

Šių metų spalio 26 d. 18 val. Vilniaus mokytojų namuose savo prozos knygas – romaną „Šauksmas“ ir fragmentinės prozos knygą „Praeities elegija“ – bei poeziją pristato P. R. Liubertaitė (Radasta). Kviečiame visus!

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2005-10-28 16:05:09

V kakuju, mužskuju ili obciuju, kak moji sosedi po sadu (starovery)?..Neudacnaja sutka...Bet šiandien esu gero ūpo: tik ką gavau seno mokslaudraugio asakymą, už ką esu Jums labai dekingas, garbioji ponia Kieta:-)))

Anonimas

Sukurta: 2005-10-28 10:20:37

Kad Jūs visi žinotumėte, kaip pasiilgau va tokio pagulbiško susibėgimo, koks buvo vasaros pabaigoje Pagulbyje. Ten sklando labai gera dvasia.

Anonimas

Sukurta: 2005-10-27 15:54:48

Ką gi, prašiau vieno žmogaus nors trumpai papasakoti apie šį renginį, bet dabar, perskaitęs gerbiamos RADASTOS, pagrininės vakaro "kaltininkės" ir veikėjos, beveik viską, ką norėjau, sužinojau. O jei ne viską, gal papildis tas asmuo, kurio prašiau 'brūkštelti" apie šį renginį, į kurį nenuvykau dėl labai svarbių priežasčių, bet širdimi buvau ten:-)))

Anonimas

Sukurta: 2005-10-27 12:07:07

Labai ačiū, visiems, kad buvote su manimi ir mane visaip palaikėte. Nuostabus buvo birbynininkas su savo žaidimais. Ir Pagulbis gražiai biriniavo. Gal tik perdaug visi buvome susikaustę. O dabar pasidalysiu su visais, ką pastebėjau. Kai atsistojau prieš salikę, pamačiau į mane žvelgiančius niūrius veidus, nepasitikinčias akis. Tarsi koks nebylus klausimas ore pakibo: ką tu čia su mumis visais darysi. Ir keisčiausia, kad taip niūriai atrodė mano keletas artimų žmonių. Reikės daryti išvadas. O paskui labai besijaudindamos abi su Aurelija įsivažiavome, ėmė nebekliūti liežuviai. Po trečio prozos gabaliuko, Aurelijos perskaityto, visų veidai buvo atsileidę, o kai kurie ir ašarą braukė.

Nuostabuoliai, atskubėję iš taip toli, Pagulbis ir Atakarų pora. Kaip jiems sekėsi sugrįžti naktį? Man buvo neramu dėl jų. Alicija žydėjo kaip nasturta sienos pakraštyje. Atėjo amno buvusios bendradarbės.

O paskui visi gražiai pasėdėjome, pasišnekėjome, pagriaužėme sausinukų, kaip voverės. Išgėrėme vyno. Viskas nebuvo labai ištęsta ir nenusibodo.

Anonimas

Sukurta: 2005-10-27 10:40:26

A L I C I J A !!! ,ir nepriėjai? na, žinai:(

Anonimas

Sukurta: 2005-10-26 23:28:54

Labai graziai grojo birbyne!

Anonimas

Sukurta: 2005-10-26 21:40:40

puikus vakaras:)))

ačiū,Radasta:)

Anonimas

Sukurta: 2005-10-26 07:55:56

Vilniuj vyksta tiek puikių dalykų. :]

Gaila, kad retai būnu.

Gero renginio.

Anonimas

Sukurta: 2005-10-23 12:18:41

Matai, kaip atsiranda nesusipratimai. Jie dažni tada, kai pakimba ore koks žodis ar mintis. Laukiu ateinant visų visų...

Anonimas

Sukurta: 2005-10-22 16:07:56

Nereikia užsiregistruoti. Kieta turbūt pajuokavo. O aš pritariau.

Anonimas

Sukurta: 2005-10-21 21:30:11

o tai čia ir užsiregistruot reikia?:)

Anonimas

Sukurta: 2005-10-21 11:45:30

Kieta užsiregistravo pirmoji. Kaip šaunu! Visus jus myliu. Laukiu!