← Atgal

Naujos taisyklės

Naujos taisyklės

2005-08-03 11:29:23

Pakeitus dizainą, įsigalioja naujos, forume svarstytos, svetainės taisyklės. Artimiausiu metu jos bus perkeltos į pagrindinį puslapį.

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2005-08-03 13:53:29

apie taisykles kalbant tai man jos biski juoka sukele-prasideda kaip kokia LR Konstitucija (tik ten "Konstitucija" be klaidu rasoma,chi chi), keista kad apie referenduma neuzsiminta:)

o apie "butina moralini ivertinima" tai isvis tyliu...

Anonimas

Sukurta: 2005-08-03 13:18:10

Perskaičiau taisykles. Yra permainų, bet yra ir man "nesimpatiškų" dalykų iš anksčiau. Tarkim padavimas į teismą. Internetas tokia terpė, kad kartais neaišku su kuo turi reikalų. Todėl tokie norai atrodo keistai. Juolabiau, kad kol kas ekuryba niekaip neįforminta...

Rinkimų pracesas man panašus į biurokratinį aparatą. Suprantu, kad siekta demokratijos, bet vis tiek tam nepritariu. Apie tai esu kalbėjus ansčiau, todėl nesikartosiu.

Anonimas

Sukurta: 2005-08-03 12:49:49

Wanagute, Dabar vasara, prie kompo sėdi pagrinde tiek tie, kurie yra priversti. O realiai nežinau atsakymo į tavo klausimą. Fantastiką rašančių yra...

Anonimas

Sukurta: 2005-08-03 12:36:58

nekalbu jau apie kitus kurinius, zinoma.

Anonimas

Sukurta: 2005-08-03 12:36:25

cia biski ne i tema, bet noreciau paklausti ka veikia fantastikos skyrelio moderai? kiek matau taisyklese tai ne alicija, kurios vieninteles komentarai savo kiekiu leidzia ja itarti esant fantastikos moderatore? tai kur tas haukas su romenisku vienetu? juk turim genialia fantastine epopeja-"velniu medziotoja", kuri ipuseta cia deti, o nei bu nei mu.

tai gal reiktu panaikinti fantastikos skyriu? pridurti prie prozos?