← Atgal

Naujasis Dizainas

Naujasis Dizainas

2005-08-01 13:12:59

Nuo Rugpjūčio 1d. svetainėje įdiegtas naujas dizainas ir atnaujinta serverio techninė dalis (pati svetainė). Kol kas tai tik pradinė versija kurioje galimi pakeitimai. Jei atrasite bug'ų ar neveikiančių dalykų - rašykite man laišką ar žinutę. Ačiū.

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2005-08-09 21:36:52

Esu truputį nusiminusi, nes labai nemėgstu pilkos spalvos. Mėlynas dizainas man kur kas labiau patiko. Ir elegantiškesnis buvo. Bet čia, žinoma, skonio reikalas...

Anonimas

Sukurta: 2005-08-09 21:03:17

Ačiū, miela Vanagute, reiks pasinaudoti Tamstelės patarimais, jei niekas nepasikeis. Tačiau šį mėnesį teks labai taupyti, nes liepos mėnesį smarkiai višijau inernetui skirtą "biudžetą", nes sėdėjau prie kompiuterio ne tik vakarais, bet ir dieną, kartais rašydamas užmiršdavau atsijungti. Žodžiu, patyriau nemažų nuostolių. Tad šį mėnesį "susibveršiu" diržą, rečiau vertinsiu, nesiųsiu naujų kūrinėlių, kol svetainėje nebus įvesta tvarka.

Labai dėkoju ir už gerbiamo Admin(JuoKaz) paguodžiančius žodžius. Tikėsimės, kad pagaliau viskas išssispręs sėkmingai:)

Anonimas

Sukurta: 2005-08-09 16:58:22

Labai atsiprašau. Jau radau naują puikų serverį, laukiu ixaon patvirtinimo.

Anonimas

Sukurta: 2005-08-09 15:13:22

žmonės padirbėjo. dizainas man patinka.tačiau viena problema lieka. labai jau lėtai viskas juda.

Anonimas

Sukurta: 2005-08-09 12:36:55

Matau jums labai didelės problemos. Taip - tai serverio problema, nes kartais veikia, o kartais - ne. Kai tik pavyks susitikti su ixaon, nuspręsime kur keltis.

Anonimas

Sukurta: 2005-08-08 15:25:53

kazka parases visuomet pazymek, paspausk "copy" ir ramu. jei nepavyks "PRIDETI", paspausi "paste":)

Anonimas

Sukurta: 2005-08-08 13:29:03

Gerbiamieji, mielieji, suraskite pagaliau priežastis, kas kliudo normaliam kompiuterio darbui. Tik ką vos ne valandą sėdėjau, vargau, rašydamas į Užrašų skiltį, o kai spustelėjau TINKA ( o gal PRIDĖTI, nebeatsimenu, o ir nesvarbu), baltas ekranas švietė apie 10 min. ir net nekrustelėjo. Pamėginau savo "atrastą" svetainės atidarymo būdą, bet tekstas neįsirašė, vietoj jo išlindo angliškas tekstas su J raide. Kad ir suprasčiau jo prasmę, mano teksto niekas nebesugrąžins. Kūrinį galima antrą, trečią kartą įrašyti, o buvusio teksto nebepakartosiu. Jei ir rašyčiau, jis toks jau nebebus. Patarkite, pagaliau, ką tokiu atveju daryti? Daugiau nieko neberašysiu, gaila ir darbo, ir iš telekomo įsigyto internetinio laiko...

Anonimas

Sukurta: 2005-08-07 20:08:02

Kai išspausdini kūrinį ir paspaudi PERŽIŪRĄ, labai dažnai ir po penkių - dešimties minučių niekas neatsiverčia ( o bjauriausia, kad ir tekstas kažkur nuplaukia). Ne vieną kartą teko iš naujo spausdinti, bet ir po to kartais išeidavo šnipštas. Ar ir dėl to kaltas "amerikoniškas" serveris? Velniop jį, jei jis toks nukaršęs ir kaišioja mums koją... :-(

Anonimas

Sukurta: 2005-08-07 11:40:58

Labai atsiprašau, bet nieko pakeisti negaliu - serveris stovi amerikoje ir duoda (kažkodėl) lėtus greičius. Metų gale arba anksčiau keisime serverį, tada reikės svarstyti Lietuvos serverius.

Anonimas

Sukurta: 2005-08-06 22:54:03

Aha, lėtoka. Prisijungiau tik šiandien,nemanau,kad liksiu tyli. Jauku.

Anonimas

Sukurta: 2005-08-06 14:16:35

Čia serverio problemos.

Anonimas

Sukurta: 2005-08-06 11:14:30

Va, biški prisėdau...



Šiaip tas prisijungimas veikia (turėtų) visada. Tame esmė, kad jis veikia tokiu pačiu principu kaip ir rašant kūrinį jį įdėjus iškart pereinama į jį, parašant atsiliepimus ar pan... Žodžiu kartais serveris kodėl tai neužkrauna puslapio ir tiek. Kol kas nežinau kaip tai ištaisyti :/ Nes net neįsivaizduoju dėl ko taip yra... Dar žiūrėsiu.

Anonimas

Sukurta: 2005-08-05 19:39:59

priprasim;DD

Anonimas

Sukurta: 2005-08-05 15:30:44

Ir man prisijungus pasirodo baltas langas, bet aš radau išeitį: pelyte paženklinu ekurybą ir nuspaudžiu Enter. Tik taip atsiveria svetainė.

Anonimas

Sukurta: 2005-08-05 15:17:12

Problema - vis dar tvarkau kompą todėl negaliu prieiti prie svetainės. Galbūt tik kitą savaitę užsiimsiu.



Kaip supratau jums prisijungus pasirodo baltas langas - taigi net nežinau dėl ko taip yra nes kartais viskas gerai - kartais ne...

Anonimas

Sukurta: 2005-08-05 10:29:47

jo jo, visuomet spaudziu refresh. neatsivercia ir taskas. ai, bet problemu dideliu nekelia.

Anonimas

Sukurta: 2005-08-04 12:55:39

Klasimėlis (nesijuokite, jei klausimas pasirodys neprofesionalus, nes kompiuterijoje prastai "gaudausi") :kodėl dabar, paspaudus "ekuryba", ji mano kompiuteryje nebeatsiveria be papildomo Enter spustelėjimo? Naujas dizainas neblogas, nors man ir senas tiko. Tačiau neprieštarauju naujovėms ir patobulinimams, jei jie neapsunkins, o palengvins darbą svetainės vartotojams. Su geriausiais palinkėjimais svetainės kūrėjams ir naujovių diegėjams -Sodininkas

Anonimas

Sukurta: 2005-08-04 09:51:28

mmm .. man tai visdar nepatinka, kad siaura, ar čia man ypatinga versija rodoma..?

Siūlyčiau tą dešinį stulpelį iš pradžios tada visada rodyti, ir tada gal gražiau būtų.

Anonimas

Sukurta: 2005-08-03 19:18:13

Ačiū. Jau rašau Lietuviškai - kompo testai baigti, rytoj kibsiu prie darbo :D

Anonimas

Sukurta: 2005-08-03 15:06:49

kaip gerai, kaip gerai:) spaudžiu dešinę rankeną:)

Anonimas

Sukurta: 2005-08-03 14:47:25

Kai baigsiu kompiuterio testus, padarysiu...

Anonimas

Sukurta: 2005-08-03 14:37:32

gerai būtų, kad prie naujo dizaino dai ir prisijungusiųjų vardai būtų rodomi:) čia tokis pasiūlymas jumi. taip svetainė taptų gyvesnė.

Anonimas

Sukurta: 2005-08-03 13:11:31

Testuoju naujus Windows'us, taigi kol kas LT nera, sorry :)



Automatinis prisijungimas veikia taip - jums prisijungus jus busite prisijunges arba tol kol paspausite Iseiti. Taigi nebukite uzmirstuoliai, veliau gal padarysiu prisiminti mane - bet kol kas dar nesugalvojau kur deti.



Padaryti galima viska ;) Taigi galima padaryti ir svetaineje sedincius, tik manau moderatorius reiketu kitu srfitu arba bold.



IXAON-> Jinai nedingo, jos nebuvo ;)



Tai va :D

Anonimas

Sukurta: 2005-08-03 12:22:01

ir nebera autoriu skaiciaus.

o negalima butu padaryti taip kad matytusi ne tik moderatoriai bet ir visi kiti svetainej besedintys?:)

Anonimas

Sukurta: 2005-08-02 20:58:00

Dėl lėtumo - biški serveris streikavo :/...

Anonimas

Sukurta: 2005-08-02 14:01:40

ai,sorry, labai neaisku siame skyriuje-zinutes visu susilieje i visuma. gal galima jas kazkaip aiskiau isskirt?

Anonimas

Sukurta: 2005-08-02 14:00:52

aisku.:)

tiesa,dar kai nesi prisijunges,ten vietoj vartotojo rodo "registruotis". ar ne geriau tada butu "registruotis" rasyti (neryskiom raidem po "prisijungti" langeliais,o vietoj registruotis rodyti "vartotojas"-ji paspaudus(neprisijungus) atsirastu prisijungimo langeliai.

nu man taip atrodo gudriau...

nu bet cia tik smulkmenos, all in all, viskas labai gerai.

Anonimas

Sukurta: 2005-08-02 12:11:13

Jame yra moderatoriaus meniu, mėgtsmiausi ir mano kūriniai ;) Šitas reikalinga, o į viršu netelpa ;) Vo tep.

Anonimas

Sukurta: 2005-08-02 11:43:26

nu biski keistas dalykas-kai prisijungiu tai yra kairej "wanagute", mano zinutes ir visa kita. o kam tada virsutinej eilutej dar "vartotojas"?manau jo nereikia. kaip jums atrodo?

Anonimas

Sukurta: 2005-08-02 09:15:04

Dabar jau pas visus turi būti naujasis dizainas.

Anonimas

Sukurta: 2005-08-02 09:10:06

Ąčiū ir už gerus ir blogus komentarus, tik kad daug blogų komentarų - man nepatiko TAS, tai ir rašykit kuo keisti, ar aš čia pats turiu viską sugalvoti? :/



Dėl Angliškų kabučių, o ką aš žinau.... Kažkaip taip įdėjau ir viskas - Lietuviškų kabučių niekad nenaudoju ;)



Kam prisijungus lieka senas dizainas? Šį dalyką ištaisysiu per 5 minutes(dabar).



Ir dar kartą prašau - jei rašote priekaištus tai rašykite ir pasiūlymus kaip keisti.



Hmm... kur jūs tą pilką matot? Visos nuorodos - pilkos, visi tekstai juodi. Taigi komentarai tikrai nepilki... ;)



Sekmės.



P.S.

Pagulbi laykis - neparvirsk. Mums tavęs dar reikės ;) :D

Anonimas

Sukurta: 2005-08-01 21:44:44

Labai grazus naujas www. Vos neapvirtau..nepatikejau is pradziu. Laaabai puiku. Dizainas toks siltas, ramus, skatinantis kuryba.

Anonimas

Sukurta: 2005-08-01 21:13:15

o man prisijungus viskas gerai. tik kodėl tai siaura..?

Anonimas

Sukurta: 2005-08-01 13:59:22

Nepatinka, kad komentarai pilko atspalvio, pats fonas. Erzina ;)

Anonimas

Sukurta: 2005-08-01 13:45:50

atrodo cool. gaila kad kai prisijungiu nebenauja tampa. nu bet nieko.