← Atgal

administracijos pranešimai

administracijos pranešimai

2005-07-24 16:25:38

Ekurybos moderatorių nutarimas Nr.2

Dėl nepilnamečių dalyvavimo ekurybos susitikime rugpjūčio 27 d.

2005.07.24d. įvyko ekurybos moderatorių susirinkimas. Svarstyta: asmenų, nesulaukusių 16-os metų, dalyvavimo ekurybos susirinkime, klausimas.
Nuspręsta:
1. Nepilnamečiai asmenys į susirinkimą gali vykti tik gavę raštišką tėvų sutikimą ir lydimi įgalioto asmens.
2. Susitikimas vyks 2005.08.27–28 d., Kazimiero Jakučio sodyboje, Pagulbio kaime (Molėtų rajonas). Tėvai, norėdami sudaryti raštišką sutikimą, turi kreiptis į ekurybos administraciją: info@ekuryba.com.
3. Už į renginį atvykstančius asmenis, nesulaukusius 16 metų ir neturinčius raštiško tėvų leidimo bei nelydimus įgalioto asmens, svetainės ekuryba.com administracija neatsako.


Ekuryba.com administracija

------------

Ekurybos moderatorių nutarimas Nr.3

Dėl moderavimo teisės

2005.07.24d. įvyko ekurybos moderatorių susirinkimas. Svarstyta: vartotojos „Marginalee“ buvimo moderatore klausimas.
Nuspręsta:
1. Konstatuoti, kad minėta vartotoja ilgą laiką nevykdė tiesioginių moderatoriaus pareigų
2. Konstatuoti, kad ji į kitų moderatorių siunčiamus užklausimus privačiomis žinutėmis ir elektroniniu paštu neatsakė.
3. Nuo liepos 24 d. panaikinti vartotojos „Marginalee“ moderavimo teises.
4. Pasiūlyti vartotojams „Izabelė Terhoven“ ir „Katythe“ užimti prozos skyrelio moderatorių pareigas.


Ekuryba.com administracija

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2005-08-03 14:35:25

sodininke, kaimas yra Pagulbio, o vieta iš tikrųjų jauki:)

Anonimas

Sukurta: 2005-08-02 23:47:08

Gerbiamoji ponia Tina Rein, kaip gerai, kad žinot ko man reikia...O kadangi aš, kaip Jūs sakot, visada "konkretus", tai norėčiau paklausti Tamstos: kokio kaimo Molėtų rajone ieškoti, Pagulbių, kaip rašote, ar PagulbIO, kaip nurodo administracija? Kartais ir viena raidė esmę keičia...O kai dėl plano, tai mačiau aš jį, bet jis, žvelgiant iš Labanoro pusės, man mažai ką pasako. Padėkit man, nes esate geresnė, negu bandote pasirodyti...O gal gerbiamas sodybos šeimininkas "pasufleruotų" kelintame (apytikriai) kilometre už Molėtų(?), važiuojant Alantos pusėn, reikia jau pradėti ieškoti posūkio į jo, sprendžiant iš aprašymų, jaukią sodybą? Iš anksto dėkoju:)

Anonimas

Sukurta: 2005-07-27 20:07:55

Klausykit, kodėl jūs nedirbate? - Alicija



O kas čia turėtų dirbti?

Anonimas

Sukurta: 2005-07-27 13:54:43

Pagranduk, reikalingi visi, ne tik suaugusieji.

Anonimas

Sukurta: 2005-07-26 20:36:42

Nors vienas mąstantis žmogus - Pagrandukas.



Mums nereikia, kad vaikui prisigėrus ar paskendus ežere, ar susižeidus mes turėtume būti už tai atsakingi.



Aišku tai nėra privaloma ir kas nenorite galite to nedaryti, bet mes už jus nebūsime atsakingi.



wanagute - tai notaras.

Anonimas

Sukurta: 2005-07-26 13:11:46

Na, čia tai tkrai.... suprantu, kad toks nutarimas buvo filme "netikra vienuolė"... o čia še tau boba devintinės... pasitaiko ir pas mus. nesakau, kad toks nutarimas negeras, bet:



1) ne visi tėvai moka naudotis internetu, tad ne visi gali kreiptis į administraciją,

2) ne visi tėvai NEPASITIKI savo vaikais,

3) nemanau, kad nepilnametis vykdamas į susitikimą nepasitars su tėvais, juk rašantys žmonės rimti,

4) dėl šitos taisyklės gali neatvykti labai daug žmonių...



pvz., aš turėjau atvykti su rudens pasaga. Kaip siūlote susirasti jo mamą ir pasakyti, kad "taip, aš saugosiu ir globosiu Jūsų sūnų"...



Nepykit, bet tikrai absurdiška... Nebent ruošiatės daryti kažkokius gyvybei pavojingus triukus su susitikime dalyvaujančiais....:D nemanau, tad vertėtų šiek tiek koreguoti šią taisyklę, nes daugelis tėvų net neturi priėjimo prie interneto, o vaikus tikrai leistų...Et....



nepatenkintoji La Baipa

Anonimas

Sukurta: 2005-07-26 10:56:42

:))) turbut sumaisei su vaiko teisiu apsaugos tarnyba:)))arba teismu:)

Anonimas

Sukurta: 2005-07-25 21:09:34

Notaras gali suteikti teisę rūpinis nepilnamečiu asmeniui.

Anonimas

Sukurta: 2005-07-25 13:39:11

ir, beje, prie ko čia tie notarai, gerbiamieji teisininkai? :))))))

Anonimas

Sukurta: 2005-07-25 13:38:15

tame ir kampas, kad tai yra savaime suprantama. todėl aš ir juokiuos. už vaikus atsakingi tik jų tėvai ar įstatyminiai globėjai, taip kad tokių rezoliucijų nevertėtų skelbti. manau "rezoliucijos" tik paskutinę (3) dalį reiktų palikti, kad nebeatrodytų juokingai.

Anonimas

Sukurta: 2005-07-25 11:44:15

Grįžom jau iš Eičių pailsėję ir vėl kimbam į darbą. Platesnis kelionės aprašymas yra Forume.

Jei tu paskęstum už tave atsakytu tas žmogus kuris tave lįdėjo ir kuriam notaras suteikė tokią teisę, jei jūs nenorite vaikščioti pas notarus ir tuo rūpintis - prašom, nesirūpinkit, bet tada:



3. Už į renginį atvykstančius asmenis, nesulaukusius 16 metų ir neturinčius raštiško tėvų leidimo bei nelydimus įgalioto asmens, svetainės ekuryba.com administracija neatsako.



Jums spręsti.

Anonimas

Sukurta: 2005-07-25 10:43:17

ai, nors man negalioja, man net 17 ;)

o kodėl ne iki 18?

Anonimas

Sukurta: 2005-07-25 10:41:51

na jo.. ale gudrūs jūs ;) na šiaip juk logiška. Pvz. paskęsčiau aš kur nors, tai kas atsakytų? IXAON? Ar Pagulbis ..?

Anonimas

Sukurta: 2005-07-25 07:12:16

Sodininkas kaip visada "konkretus"- jam matote reikia adreso- taigi parašytą- Molėtų r, Pagulbių kaimas- ar dar ką nors reiktų pridėti prie adreso? Štai plano tau gal ir reikia, bet tik ne "papildomo" adreso...

Anonimas

Sukurta: 2005-07-24 21:49:01

Norėtųsi tikslesnio adreso, kad nereikėtų gaišti laiko ieškant Pagulbio kaimo? Pagarbiai - Sodininkas

Anonimas

Sukurta: 2005-07-24 19:03:42

Man irgi darosi juokinga. Nu ir nevažiuosiu, ot. Visokių nesąmonių prisigalvojat. Ai...

Anonimas

Sukurta: 2005-07-24 16:33:42

oi, mama, mirsiu iš juoko. gal, sakau, ateity apsieikit nuo tokių komedijų kaip "moderatorių nutarimas Nr.2"

ne, nu tikrai mirsiu....