← Atgal

Spalio konkurso rezultatai

Spalio konkurso rezultatai

2006-11-02 10:49:25

Spalio mėnesio spalvočiausio teksto konkursui buvo pateikti 35 įvairaus žanro darbai. Dalyvavo 22 autoriai. Tekstai buvo komentuojami vartotojų, o griežtą vertinimo komisiją sudarė moderatoriai – Ramunė, Melisa, Ezmė.

Spalvos liejosi įvairiausiais būdais ir dar įvairesniomis raiškos priemonėmis.
Čirškė žvirbliai ir lijo lietus.

Į geriausių tekstų šešetuką pateko (vardijama abėcėlės tvarka):

aizbergo „Rudens pleneras“ – avangardinis, atitinkantis išorinę konkurso temos dvasią.
akmenuotos „Dangūs“ – painus paklaidžiojimas po laiką ir erdvę.
ievos „Spalio lietus“ – haikiškai koncentruota mintis apie vandens perteklių.
Nuodų „Slėpinys“ – įtaigingas ir slaptingas slėpinys.
purpurines_princeses „Sapnų graviūras...“ – nustebinęs sapnų kedenimas.

Tačiau nugalėtojas renkamas tik vienas. Geriausiu tekstu pripažintas Barabo „Violetas“ – paprastas, bet pilnas erdvės ir vidinių spalvų. Ir svarbiausia, Barabo tekste spalvos priverčia skristi ir išjudinti nuo pirmojo rudens šaltuko sudirgusias mūsų dvasias.

Nugalėtojui atitenka specialus vienetinis prizas – spalio spalvų įkvėpta ir skirta apsisaugoti nuo lapkričio šalnų ekūrybos kepurė. Taip pat nugalėtojo tekstas visą mėnesį puikuosis pirmajame ekūrybos puslapyje. Nuoširdžiai sveikiname.

Dėkojame visiems dalyvavusiems. Savo kūryba šildote ir spalvinate mūsų erdvę. Linkime visiems sėkmės ir gražaus būvio įžengus į lapkritį – spalvų kritimo metą.

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2006-11-02 19:35:02

Barabai, tau tris kart lietuviskas valioooooooooooooooooooooo!!! ;-)

smagu, kad ir mano haikutis ivertintas. manau visi kuriniai buvo verti demesio.

Anonimas

Sukurta: 2006-11-02 12:47:59

Barabas - http://www.ekuryba.com/gallerygoto.php?action=viewphoto&sid=577 ;)

Anonimas

Sukurta: 2006-11-02 12:26:07

Jūsų VIOLETAS puikus, mielas Barabai. Sveikinu! Norėjau pažvelgti į Jūsų veidą skelbtose nuotraukose, bet nepavyko: "fotkėje" rūsyje to veido visai nesimatė, o antroje nuotraukoje už pušies esate jį paslėpęs... Tad norėčiau, kad administracija, skelbdama laureatus, ateityje prie jo kūrinio ir jų nors nedidelį portretuką "prilipdytų"... "Liaudis" turi teisę bent virtualioje erdvėje matyti savo kumyrų atvaizdus. O po šio ne visai lyrinio nukrypimo leiskite Tamstelei palinkėti tolimesnės sėkmės kūryboje:-)))

Anonimas

Sukurta: 2006-11-02 11:01:05

Taip, Barabai, sveikinu ir aš, bet ne už pirmą vietą, o už "Violetą".