← Atgal

Mes augame!

Mes augame!

2006-11-08 12:11:24

Svetainės eKuryba.com metraštis

1 dalis

2006-11-01

eKūryba įsikūrė prieš dvejus metus. Interneto svetainei tai – mažas laiko tarpas. Per šiuos dvejus metus mes vis augome, augome ir dar kartą augome. Taip ir buvo pavadintas šis metraštis: „Mes augame!“. Šio metraščio tikslas – užfiksuoti tai, kas kinta, aprašyti pačius svarbiausius eKūrybos pasikeitimus. Jį rašys Juozas Kaziukėnas (JuoKaz), eKūrybos administratorius, šios svetainės kūrėjas (programuotojas). Taigi baigiu kalbėti trečiuoju asmeniu ir kreipiuosi į jus ne kaip eKūryba, o kaip Juozas. Sveiki atvykę į eKūrybą!!!

Pradžioje buvo tik Vytas (IXAON) ir jo galvoje kirbantis projektas. IXAON nebuvo programuotojas, todėl jis aktyviai pradėjo ieškoti žmogaus, galinčio jam padėti. Apklausė keletą draugų, kol Laimis (linkėjimai jam!!!), svetainės www.vynai.com vienas iš savininkų, rekomendavo mane.
Kai į mane kreipėsi IXAON, buvau dar bepradedantis mokytis programavimo „meno“. Prisiminkime, kiek klaidų svetainėje buvo pirmaisiais mėnesiais. Tačiau gyveni žmogus ir mokaisi. Po ilgų darbo valandų eKūryba pagaliau buvo pasiruošusi priimti lankytojus. Pradžia buvo sunki: mažai vartotojų, o ir tas nelemtas mūsų svetainės serveris, kuris niekaip nenorėjo stabiliai veikti... Praėjus pusmečiui nuo svetainės sukūrimo (per šį laiko tarpą net neprisijungdavau prie svetainės), IXAON vėl kreipėsi į mane – girdi, svetainei reikia tavo pagalbos. Per tą pusmetį pastebėjome klaidas, prireikė naujų funkcijų bei svetainę prižiūrinčio asmens. Nuo 2005-ųjų metų vasaros aš pusantrų metų tobulinu svetainę. Svarbiausia – įsigytas pajėgus serveris, esantis JAV valstybėje, puikiai tenkinantis mūsų poreikius.

Sveitainės sukūrimui užtenka gerų programavimo žinių, tačiau norėdami, kad ji veiktų ir joje lankytųsi žmonės, reikia daugybės žmonių darbo. Tam ir reikalingi moderatoriai, prižiūrintys kūrinių skyrelius, organizuojantys renginius, konkursus ir t. t. Per šį laiko tarpą susipažinau su beveik visais moderatoriais, mačiau, kaip jie ateina ir išeina. Yra nemažai žmonių, kurie galvoja, kad būti moderatoriumi yra malonu – daug valdžios, visi tavęs turi klausyti, tu priimi sprendimus... Tačiau realybė kitokia: moderatoriai turi dirbti be atlygio, gerai išmanyti kūrybą, mokėti bendrauti su žmonėmis. Taigi moderatorių darbas ne rožėmis klotas – kartais moderatoriai net susipyksta su kai kuriais vartotojais – tiesiog visiems negali įtikti. Šiuo metu moderatoriai pas mus ateina „pastebėti“ kitų moderatorių. Šiemet kūrybiečių susitikime pastebėjome, kad Aurimas (Aurimaz) yra puikus fotografas, taigi tuoj pat pasiūlėme jam moderuoti eKūrybos galeriją. O užmetę akį į jo asmeninę svetainę (www.iliuzija.net) pamatėme, kad jis yra ir puikus dizaineris, taigi ateityje tikrai gaus padirbėti eKūrybos labui!!! Dabar svetainę moderuoja:

Poezija – Ezme, Melisa
Proza – jovaras, Littera
Jausmai – Ramunė
Trumpieji žanrai – go away
Moksleivių kūryba – jovaras
Apie knygas – IXAON
Kūryba vaikams – Cherry
Konkursai – Barabas (sveikinimai jam, kaip naujausiam moderatoriui)
Galerija – Aurimaz

Visiems jiems reikėtų pastatyti bent po du paminklus: vieną – už gerą darbą prižiūrint savo skyrelius, kitą – už sugebėjimą bendrauti su daugybe įvairiausių vartotojų. Sėkmės jiems!!!

eKūryba nuo pat įkūrimo pradžios stengiasi puoselėti bendražmogiškas vertybes (šia tema puikią kalbą gali rėžti IXAON). Tai užtikrina profesionalių ir puikų moderatorių darbas. Svarbiausia vertybė, nuo pat įkūrimo skambėjusi IXAON lūpose – laisvė! Svetainėje vartotojai gali skelbti kūrinius, nuotraukas, dalyvauti diskusijose, bendrauti su kitais vartotojais, net pildyti užrašus. Vartotojai už kūrybiškumą skatinami svetainėje ir už jos ribų (kasmetiniai susitikimai Pagulbio kaime, įvairiuose miestuose). 2005 metais sudarytas ir išleistas kūrybiečių almanachas „KŪRYBA – 2005“.
Tačiau kartais vartotojai pradeda įžeidinėti kitus vartotojus, talpina plagiatus. Čia ir prasideda pats nemaloniausias moderatorių darbas - apraminti ir priminti vartotojams, kad mūsų svetainėje egzistuoja vidaus taisyklės, kurių laikytis turi visi (net ir moderatoriai gauna įspėjimų, pvz. įspėjimas IXAON už įrašą jo užrašuose). Dažnai vartotojai supranta klydę ir pripažįsta nusižengimą, tačiau pasitaiko, kad po įspėjimo vartotojas puola dar labiau pažeidinėti taisykles. Tada tenka vartotoją atjungti nuo svetainės...

Augame, augame ir dar kartą augame, – skambėjo frazė puslapio viršuje. Šiek tiek įrodymų tiems, kas tuo netiki... Šis metraštis buvo pradėtas rašyti spalio mėnesį, apie šį mėnesį ir kalbėsiu, nes kiti mėnesiai jau nebeverti atsigręžimo atgal.
Spalio mėnuo pranoko visus prieš tai buvusius rekordus ir tapo pats rezultatyviausias:

1. Daugiausia kūrinių per mėnesį – 665
2. Daugiausia naujų vartotojų – 62
3. Daugiausia žinučių – 2763
4. Daugiau komentarų kūriniams – 3719
5. Daugiausia lankytojų per mėnesį – 21147
6. Ir t.t.

Štai taip mes augame!!!

Taigi sėkmės eKūrybos veikloje! Nepykit, kai kas nors svetainėje neveikia – kalkite mane prie kryžiaus.

Pagarbiai –
Juozas Kaziukėnas arba JuoKaz

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2006-11-02 19:28:31

džiaugiuosi šia svetaine ir jos autoriais

Anonimas

Sukurta: 2006-11-02 11:37:07

Oi kaip viskas gražu :)

Mačiau kaip viskas keitėsi. Iš pradžių buvo ryškiai daugiau nuoširdumo. Dabar viskas vyksta savotišku konvejeriu. Iš kai kurių asmenų atsirado ignoravimo apraiškų ir pan. Noriu pasakyti, kad man tokių pasakų į paštą geriau nerašykite. Ačiū :)

Anonimas

Sukurta: 2006-11-02 10:49:59

ir išvis visi jūs čia šaunūs :D

Anonimas

Sukurta: 2006-11-02 10:49:27

et.. šaunuolis :)

Anonimas

Sukurta: 2006-11-02 08:20:51

Net nežinau, ką po Sodininko galėčiau pasakyti - labai mielas, nuoširdus, rimtas šis žmogus. Tačiau su juo susipažinau tik čia, šioje svetainėje, ir todėl tenka pasakyti, kad jeigu tokie žmonės kaip Sodininkas yra tokiuose namuose, juos gerbia ir myli, tai duok Dzievuli jiems šventos dužios augti ir klestėti. Aš manau, kad taip ir yra- šventoji dušia, svetainės moderatoriai, jau yra. Jie jau įvardinti, bet man dažniausiai tekę susitikti su Ramune, Ezme, Littera, Melisa.. Žemai lenkiu jų pusėn savo seną ir pliką galvą, šitaip norėdamas pagerbti juos ir jų darbą. Jeigu žinočiau, kad ir Danguje taip gera bendrauti, kaip su šiais žmonėmis, tai net ir mirtį bandyčiau paversti švente.

Sėkmės jiems moderatoriams, visai eKūrybai ir kas joje yra.

Anonimas

Sukurta: 2006-11-01 22:15:16

Dėkoju Juozui už svetainės metraščio pirmąją dalį. Kai kuri informacija man nebuvo žinoma, todėl skaičiau susidomėjęs. Pirmiausia perskaičiau man atsiųstą variantą (gaila, kad su techninėm klaidelėm (kvadratėliais vietoj raidžių), o vėliau "atsiverčiau" kitą, aptiktą titulinėje svetainės dalyje, jau techniškai tvarkingą. Ką galiu pasakyti apie šį rašinį: neblogas, gal tik daugoka pagyrimų... Nesakau, kad daugelis jų nenusipelno. Manyčiau, kad net labai.Tikėkimės, kad liaupsės nesugadins žmonių, kad ateityje, antroje ir kitose metraščio dalyse, bus ir pozityvios svetainės veiklos analizės, o gal net ir savikritikos... Kaip sakoma, kuklumas žmones puošia. Kai kas gali pasakyti, kad nemažai kritikos išsakoma forumo diskusijose. Ir jie yra teisūs. Tačiau diskusijose ne visi dalyvauja, ne visi ir seka forumo "batalijas". Tad, manyčiau, šioks toks kritiškas žvilgsnis į svetainės veiklą nepakenktų ir metraštyje, kuris prieinamesnis daugumai. Atleiskit, gerbiamieji svetainės stegėjai ir dabartiniai jos veilos puoselėtojai, jei aš ką ne taip pasakiau. Tačiau tik gero svetainei linkėdamas parašiau šiuos samprotavimus. Aš asmeniškai nepykstu, jei kas svetainėje "neveikia", mielas Juozai, ir niekad nepulsiu kalti Tamstelės prie kryžiaus, nes to nenusipelnote, nes žinau, kad visada padėsite, patarsite ir pagal galimybes operatyviai pašalinsite visus trūkumėlius. Tegyvuoja eKuryba, sėkmės jos metraštininkui ir jo talkininkams!