← Atgal

Seminaras jauniesiems dramaturgams „Rašanti karta“

Seminaras jauniesiems dramaturgams „Rašanti karta“

2006-10-27 12:27:38

Registruokitės ir dalyvaukit!

Laikas: Lapkričio 1- 4 d.
Vieta: Meno fortas (Bernardinų 8/8, Vilnius), Mažoji salė.
Pradžia: Lapkričio 1 d. 10 val.
Dalyvių registracija: el. paštu kristina@menuspaustuve.lt ir telefonu (8-5) 261 0805

Apie seminarą
Jaunųjų Lietuvos dramaturgų seminarą „Rašanti karta“ Menų spaustuvė rengia jau antrus metus. Šiemet seminaras įgauna platesnį tarptautinį mastą, nes atrinkti šeši dalyviai ne tik pristatinės savo pjesių ruošinius ir juos tobulins padedant seminaro vadovei. Geriausios pjesės vėlesniame projekto etape bus verčiamos į anglų kalbą ir pristatomos Didžiosios Britanijos bei Slovėnijos teatro scenose.

Vienas iš projekto atspirties taškų – problemos, kurias patiria bręstanti jaunoji dramaturgijos kūrėjų karta: šiems menininkams itin trūksta aktyvaus teatrinės bendruomenės palaikymo bei galimybių tobulėti ir įvertinti savo kūrinius tarptautiniame kontekste. Lietuvoje nėra ir švietimo institucijų, ruošiančių būtent šios srities specialistus.

Programa
Seminaro metu vyks teorinės paskaitos, bus pristatomi šešių jaunųjų dramaturgų pjesių ruošiniai, vyks diskusijos. Seminaro programa bus išplatinta el. paštu visiems į laisvųjų klausytojų sąrašus užsirašiusiems šiuolaikinės dramaturgijos mylėtojams.

Seminaro kalba – anglų. Bus vertimas.

Šiemet, kaip ir pernai, seminarą ves jauna serbų kilmės režisierė ir dramaturgė Svetlana Dimcovič iš Jungtinės Karalystės. Birmingemo universitete režisūros studijas baigusi Dimcovič taip pat mokėsi Karališkojo teatro studijoje. Ji yra „Gate” teatro Noting Hile (Londonas) tarptautinė partnerė ir šio teatro Jaunųjų rašytojų programos vadovė. Menininkė per trejetą metų sugebėjo šį teatrą paversti tikra jaunų žmonių traukos ir kūrybinės raiškos erdve.

Daugiau informacijos: www.menuspaustuve.lt

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2006-10-30 17:33:46

Puikumėlis kai kažkas vyksta. Ne mano ranka rašo scenarijus, ne mano, bet pamatyti tą ranką norėčiau... :)