...

Kai sidabru kieme pavirs rudenio rasos,
Jame įspaus pėdutes paukštelis basas,
Nereikia jam nei batų ir vis naujų drabužių,
Tik kad netrūktų žiemą mažo žemės grūdo.
 
Pamačius pėdutes, pradings ir liūdesys, ir baimė,
Ir visuomet namus pripildys džiugesys ir laimė.
Jie už kiekvieną dovanotą mažą žemės grūdą
Atsidėkos, kai sodai žydi, kai vaisiai auga, kruta.
 
Ir kai pavasarį ims kriaušės, obuoliai vyniotis,
Paukšteliai saugos juos nuo kirmėlės besotės.
Ir taip tarpusavio draugystė, pagalba, bičiulystė
Bus tai, dėl kurių verta į kiemus visuomet grįžti.
poeta

2021-09-11 10:40:32

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Vasara7

Sukurta: 2021-09-13 09:59:27

labai jautru ir tikra

Vartotojas (-a): nei_sis_nei_tas

Sukurta: 2021-09-12 06:22:11

Šiltos eilės paukšteliams - mūsų sodų gynėjams.
Lesinant paukštelius žinokime, kokios mūsų teisės ii kokios Aplinkos ministerijos kad nesulauktume baudų.
Tačiau galime padėti jiems kitu būdu.
Medžių uoksai paukščiams yra kur kas geriau nei inkilai, todėl būtų gerai neiškirsti senų medžių iš mūsų sodų, net ir tokių, kurie mums neduoda jokios naudos. Šie medžiai bus nuostabi dovana paukščiams!
Paukščiai mėgsta sukti lizdus ir tankiuose krūmuose. Todėl sodindami krūmus aplink savo namus, mes paukščiams suteikiame puikią galimybę įsikurti juose. Paukščiai savo lizdus gali sukti ir tankiose gyvatvorėse. Kuo įvairesnius krūmus ir krūmokšnius mes pasodiname savo soduose tuo daugiau čia perinčių paukščių rūšių mes galime tikėtis. Vietos pakaks visiems ir paukščiai vieni kitų netrukdys.
Dar viena pagalba paukščiams gyvenantiems mūsų soduose yra apribotas pesticidų naudojimas. Paukščiukai yra maitinami vabzdžiais, daugiausia minkštomis lervomis. Jiems saugiau ir sveikiau jei lervos nemirtų nuo apsinuodijimo. Dar daugiau, jei mes leisime paukščiams mūsų soduose ramiai suktis lizdus, jie mums padės apsaugoti augalus nuo vabzdžių. Paukščiai taip pat įvertins jei mes jiems pasodinkime keletą vaiskrūmių, tokių kaip gudobelė ar šermukšnis. Jie bus laimingi kiekvieną pavasarį sugrįždami į mūsų sodus.    (Iš interneto)