Tobulumas

Sakoma, kad pasaulis yra tobulas. Ar tikrai?
Tai kodėl vieni gyvūnai skirti tam, kad kitų pilvai būtų jais prikimšti. Juk visi nori gyventi. Kodėl skerdžiant gyvuliukus, jiems iš akių rieda ašaros?
Mano bičiulei teko dirbti užsienyje karvių fermoje. Jeigu karvės
produktyvumas sumažėdavo, ją išvesdavo skerdimui. Kai vesdavo karvę į skerdyklą, gailiai baubdavo visas tvartas ir būdavo nesuprantama, kaip kitos pajausdavo, kad jų „draugė“ keliauja į karvių „rojų“.
Plėšrūnai – vilkai yra gavę garbingą „miškų sanitarų“ vardą. Įdomu, ką apie tai galvoja kanopiniai, kurie dažniausiai būna vilkų taikiniai? Jeigu kanopinių populiacija labai išaugusi, tai tikriausiai bus paliegusių ir ligotų. Kaip bus, jei vilkų populiacija žymiai padidėjusi? Tai retoriniai klausimai, nes gamtos dėsnių eigą sunku nuspėti.
Nekreipiant dėmesio į abejones mes savo pačių labui privalome tikėti ir nei akimirkai nesuabejoti pasaulio tobulumu bei jį puoselėti.
piemenaitė

2021-07-30 16:28:02

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): pavėjui

Sukurta: 2021-07-31 08:46:33

Iškėlusi klausimą autorė į jį pabaigoje ir atsako.

Vartotojas (-a): poeta

Sukurta: 2021-07-30 17:12:08

Šventose knygose rašoma, kad dėl žmogaus nuopolio kenčia visa likusi gyvūnija. Kai pagaliau atsiteisime už save, tai nuo žiaurumo  bus išlaisvinti ir gyvūnai.