Imigrantų idilė Islandijoje

Infliacija išveja inteligentiškai išauklėtą ispanę Izoldą į Islandiją. Išsituokusi Izolda ieško išsilaisvinimo ir įkvepiančių idėjų. Islandija išties įstabi.  Izolda – indas, įtraukiantis išorinę informaciją. Įsijaučia, išgyvena iliuzijas. Izolda imasi iššūkio išlikti, išsaugoti identitetą, išvengti įsibrovėlės įvaizdžio.

Izoldai ypač imponuoja Islandijos išdidumas ir intravertiški islandai. Izolda įsimyli Islandiją. Izoldą įsimyli išsičiustęs ir išsikvėpinęs imigrantas iš Italijos Ilajus.

Istorikas Ilajus Islandijoje ieško išganymo. Imigrantas ypač išmano Italijos istoriją. Izoldą įelektrina išgalvotos ir idiotiškos Ilajaus intrigos, įvairių istorijų interpretacijos.

Įsimylėjęs italas išsiveža ispanę irstytis. Išgaruoja intrigos, išnyksta įsiūtis, įsiplieskia intymumas. Įdienojus išbadėję imigrantai išsilaipina įlankoje. Ilsėdamiesi išragauja ikrus, įsipila imbierinio. Ilajus – iškalbingas ilgaliežuvis – iškilmingai išpakuoja ir įteikia Izoldai ilgai ieškotą, išgalėtą įsigyti,  įspūdingą ilgaamžiško įsimylėjimo įrodymą. Įsijautęs ir įkvėptas idealizmo, išpyškina ištikimybės įžadus, iliustruodamas ilgu įsisiurbimu į Izoldą. Izolda išrausta. Imigrantai išdžiūvusioje ievoje išskaptuoja inicialus I ir I.

Ilajus ir Izolda išeiginėmis įpranta iškylauti, irstytis, ieškoti įdomybių. Įkaitę – išsimaudo. Ilajus išmyluoja, išbučiuoja ir išlepina Izoldą.

Izoldos įsčiose įsitaiso ikriukas, išaugsiantis į ilgakasę Izabelę.
Įsivyrauja ilgalaikė idilė.
Saulėlydis

2021-02-25 13:18:03

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): nei_sis_nei_tas

Sukurta: 2021-03-04 16:20:13

Labai patrauklus rinkinukas.

Vartotojas (-a): Žiemgalos Bitė

Sukurta: 2021-02-27 17:09:42

išties intriguojančiai išdėstyta