Dejà vu. Esė vienu sakiniu (34)

 


572.  Socialinių mokslų nustatyta, kad "le comte de Monte Cristo" fenomenas, kaip vienas kitą sąlygojančių vertybinių ir socialinių parametrų visetas, konkretaus individo būties lygmenyje neegzistuoja: šio fenomeno struktūra atskiromis kintamomis ar alternatyviomis dalimis funkcionuoja skirtingose socialinėse grupėse ir sistemose.  

571.  Tikėjimą sunaikina ne Dievas, o žmogus.

570.  Auksas nepadaro širdies auksine.

569.  Tikslas negali pateisinti priemonių, kurios prieštarauja Ahimsa principle.  

568.  Nugalėtojas ne tik nustato įstatymus. Jis atsako ir už jų pasekmes.

567.  Paprastai darbą, kuriam reikalinga profesinė nejautra, renkasi nejautrus žmogus.

566.  Širdis žino, kas bus.

565.  Baltai spalvai būti juodos nereikia.

564.  Saugus esi tik nesaugomoje teritorijoje.

563.  Tikrieji tikslai retai deklaruojami.

562.  Nedideli nemalonumai sukuriami tam, kad atitrauktų dėmesį nuo didžiojo blogio.

561.  Pralaimi ne tik žaidimo dalyviai.

560.  Mes galime apsisaugoti.  Problema kita - per vėlai atpažįstame tai, nuo ko turėtume saugotis.

559.  Priešus ūginame savo baimėmis.

558.  Tas, kuris suduoda pirmas, yra ne drąsus, o nervingas.

557.  Žmonės neišmoko net dešimties Dievo įsakymų.

556.  Ne visus veiksmus galima pateisinti karu.

555.  Teisus tas, kas nebijo pasakyti savo vardą.

554.  Kerštas niekada neužims teisingumo vietos. Turi drąsos keršyti, turėk drąsos pripažinti savo veiksmų neteisėtumą.

553.  Ironiška, bet miršta ir teisieji, ir neteisieji.
 

Felicija Ivanauskienė

2021-02-19 18:00:18

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): poeta

Sukurta: 2021-02-21 00:13:04

Ne tik tikėjimą, bet ir patį Dievą nužudė žmonių minia ir labai abejoju, ar sulauksim antro Kristaus  atėjimo, nes minia antrą kartą jį nužudytų.