Vienas vaizdelis

Varėnoje viskas vienodai. Voverės visą vakarą vinkšnų viršūnėmis vaiko voveriukus. Vaistinės verandoje vėdinasi vaistažolės: valerijonas, verbena, varnalėša, vingiorykštė. Vaistažoles varto vienuolis vaistininkas. Vaistinės vidun vilioja varinis vėjo varpelis. Voratinklyje vėpso voras. Voljere viauksi vilkšuniukai. Virvėmis vejasi vinvyčiai. Vakaro vėjelis vėsina vilkdalgių vainiklapius, virpteli viksvų viršūnės. Vaikiščiai vaiko vangius varliūkščius. Viengungis Vacys vagoja velėną. Vyšniose vagiliauja varnos.
Vieniši Varėnos vyrai vakarienei viliasi vėdarų, vytintos veršienos, vėgelių, varškės vyniotinio, vynuogių vyno. Visgi virale vartosi voveruškų virtiniai. Vaje, vaje... Vyrai vakarieniaus vieni. Vėliau visi vilksis vatinukus, valdiška vyšnine Volvo važiuos viešnagėn, vieningai vanosis vantomis.
Visažinė Veronika vapėdama varto violetinį voką. Viliasi vekselio. Visus vadina vagimis. Vaiposi veidrodin. Vaikinai vengia vesti Veroniką. Vargšelė vargsta vargus viena... Vygėje verkia Veronikos vaikas Valius. Virdulyje verda vanduo vaiko vystyklams vonioje velėti. Vargana vaikelio vaikystė. Valiaus vardadienis – vasario vidury.
Vengdami vaidentis, vingiais vaikščioja vaiduokliai. Varnalėšų vėduoklėmis vėdinasi vaidilutės. Vėtrungę vilioja vėjas.
Varėnos vienuolyno varpinės varpas visada vienuoliktą valandą vakaro virkdo verksminguosius. Vidurnaktį vanduo virsta vynu.
Viešpatie, vesk visus viltin.
Saulėlydis

2021-02-19 17:18:45

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Komentarų nėra...