Gargždų gyvenimas

Gargždų gyventojas Gabrielius gimęs gruodį. Gabrielius garbanotas, griežto graikiško gymio, grynai – geidžiamas grakštus gražuolis. Garbaniaus garsi, garbinga grafų giminė.
Gabrielius – Gargždų gaisrininkas, gyvenantis Gulbių gatvėje greta griūvančios gaisrinės. Gesinti gaisrus, gelbėti gyvybes – Gabrieliui garbė. Gabrielius gerai gaudosi gaisravietėse, geba greitai gilintis.
Grįžęs griūna gamtos glėbin, gracingi gluosniai glosto galvą, girdisi gervių gagėjimas. Gabrielius gėrisi gretimos giraitės garsais, gardžiuojasi gervuogėmis, guli griauždamas galvosūkius, gurkšnoja gardųjį Guinness‘ą.
Gabrielius gražiai groja gitara. Gitaros garsai guodžia geltonplaukę gimnazistę Gabiją. Gabija gudri, gabi, gilinasi geografijon. Gabrielius globoja Gabiją.
Gabijos gimdytojai – grubus, girtuokliaujantis girininkas Giedrius, gražuolė gėlininkė Gražina. Gvazdikas – gražiausia Gražinos gėlė. Galėtų gerėte gerėtis garbanotu gvazdiko gležnumu. Gi, Gražinos gerklėje glūdi gaižus gumulas – girtas Giedrius grasina geležiniu grėbliu. Gražinai gėda girtis graudžiu gyvenimu.
Gaivalingą gegužę, griaudžiant griaustiniui, gundytojas Gabrielius, gerindamasis gėlėmis, gazuotu giros gėrimu, gašlia greitakalbe, geidžia Gabijos. Glaustosi, glamonėja, glamžo, grimzta giliame gipiūriniame Gabijos glėbyje, guldo geltonuojančioje ganykloje. Glaudžiasi galvos, girdisi geidulingi garsai. Gresia gandrai – gyvybės gimimas. Gabijos ginekologas Gedas – geras gyvenvietės gydytojas.
Gargždiškiai galvoja – garantuotai gims genijus.
Saulėlydis

2021-01-08 13:33:45

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Karilė

Sukurta: 2021-01-09 12:47:40

:DDDDDDDDDDDDDDDD
Tiek daug to girgždėjimo gargždėjimo :DD
Ir dar pabaiga - išvada tokia geniali. Super žaidimėlis.

Vartotojas (-a): nei_sis_nei_tas

Sukurta: 2021-01-09 06:45:26

Įdomus rinkinys.