Rašytojos Rūtos romanas

Santrauka:
Vienos raidės istorija
Rašytojos Rūtos romanas
 
Rūškaną rugpjūčio rytą rudaakė raudonplaukė raganaitė radviliškietė Rūta ryžtasi rašyti romaną. Rūta ramiai renka rankraščio raides. Rūtos rašysena rafinuota, raidės raitytos, rankos rašaluotos. Romano rašymas – rimtas reikalas. Rūta raudonuodavo raginama rašyti. Rodės – reikia, reikia... Romaną recenzuos rimčiausi respublikinės reikšmės rašytojai.
 
Raustant rudeniškam rugsėjui, raišteliu rištas romano rankraštis – rudame, rakinamame Rūtos rankinuke. Rūta rengiasi redakcijon Raseinių rajone. Redakcijos raštinė raižyta retais renesanso raižiniais. Redaktorius Rapolas raukosi, raivosi, raukšlėjasi – romano redagavimas – rakštis raumenyse. Rauplėtaveidžio redaktoriaus rankose raudonas rašalinis rašiklis. Rapolui raibuliuoja regėjimas, rasoja raukšlės. Reikia romo.
 
Rinktinis retos rūšies romas – restorano „Rambynas“ rūsyje. Rapolas raišuodamas, remdamasis ramentais rakina raudonąjį redakcijos Renault, ragina Rūtą ropštis. Restorane redaktorius raugėdamas renkasi riebų racioną: ruliadą, rolmopsus, rusišką ragu, rūkytą ryklieną. Rūta ragauja ropių, ridikų, rudųjų ryžių rizoto, riešutų-razinų ragaišio, rūgštoko rislingo. Rapolas rūko. Radijuje rėkauja Radžis. Rislingas romantiškai rausvina Rūtą.
Realybės restorane rezultatas – redaguotas romanas, rasti reikalingi Rapolo rekomenduoti rėmėjai. Reiškia, Rapolas – reikšmingas redaktorius.
Rūtos rytdienos rūpestis – romano reklamavimas, realizavimas.
Ryanair reisu rašytoja Rūta ruošiasi Romon.
Romanas romane...
Saulėlydis

2020-12-11 16:29:39

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): nei_sis_nei_tas

Sukurta: 2020-12-15 12:44:10

Įdomus rinkinukas.