Dangiškas drugelis

Dangų dengia dideli debesų drugeliai. Danguolė dievina drugelius. Dabina, dekoruoja drabužius, dekupažuoja daiktus, dedikuoja drugeliams dainas, dėlioja degtukų dėžutėse.
Danguolės dirbtuvės dideliame daugiaaukščiame dėdės dvare. Didžiadvasis dabita Darbėnų degalinės direktorius dėdė Džekas draugiškas dailiai dukterėčiai, dažnai dovanoja dovanas, dalykiškai domisi darbštuolės Danguolės dienotvarke, duoda dienpinigių doleriais. Danguolė dėkodama džiaugiasi dalinamu dėmesiu. Dėdienė Danutė dirba dantiste darželyje „Delfinas“.
Danguolės draugas – dvidešimt dviejų druskininkietis dizaineris didžiaakis Dominykas. Dominykas darbo dienomis dėsto drabužių dizaino discipliną Druskininkų dešimtokams.
Domas dažnai dūduoja Dangei drožinėta drebuline dūdele. Draugai dūksta dobilienoje, dumia dumblynais, dairosi drevėse, dresuoja dobermaną Dikį, domisi daržininkyste, derlingoje dirvoje daigina, daugina diemedžius, dėlioja daugiatūkstantines dėliones, dryžiais dažo drobes, dalinasi dubeniu didžkukulių, dainuoja delčioje.
Danguolę džiugina Dominyko draugija. Dominykas dievaži domisi Danguole, dovanoja deficitinę deimantinę diademą. Danguolė didžiuojasi dovana.
Devyniasdešimt devintais  dvaras degė. Dauguma drugelių dingo dusinančiuose dūmuose. DNR duomenimis drauge dingo Danguolės didvyris Dominykas. Danguolė draskėsi, dejavo, drebėjo, depresavo... Dienraščiai dalinosi dramatiška draugų dalia.
Dabar Dominykas – drugelis, dangiškas debesėlis.
 
Saulėlydis

2020-10-30 14:16:28

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): nei_sis_nei_tas

Sukurta: 2020-10-30 16:28:12

      Įdomus vaizdelis, pakankamai erdvės pamąstymui,
Anot vokiečių mistiko M. Ekharto: "Meilė stipri kaip mirtis, nuožmi kaip pragaras. Mirtis atskiria sielą nuo kūno, bet meilė atskiria viską nuo sielos." Tačiau laiko, kuris yra geriausias gydytojas, manau, kad įveikti nepajėgia.