Dejà Vu. Esė vienu sakiniu (15)

1. Laimingumas – tai Švytėjimas.
Laimė – tai Svajonės laisvė. Tai džiaugsmingas sugyvenimas su savimi.
Tai kasdienis savęs ir Pasaulio atradimo stebuklas. Tai mėgavimasis Gyvenimu. Tai lietaus, snaigės, medžio pumpuro, gėlės žiedo, debesies, paukščio giesmės ir skrydžio pajauta.
Tai Širdies užkalbėjimo burtai. Tai nuolatinė nuostaba.
Tai Švytėjimo atpažinimas ir pažinimas.
Nesuprantu  žodžių – „reikia kovoti už savo laimę“.
Mano Laimė negali būti rankose tų, su kuriais reikia kovoti.

2. Žodis yra aukščiau veiksmo.

3. Kiekviena tauta Dievo kam nors skirta.

4. Pasaulį užkariauti lengviau, negu neleisti pasauliui užkariauti save.

5. Socialinis pasipriešinimas: kuo daugiau stebėjimo kamerų, tuo žmonės negražiau atrodo.

6. Kuo stipresnė sąjunga, tuo mažesnis narių savarankiškumas.

7. Visi neteisėti veiksmai yra kieno nors paslaptis.

8. Ne įstatymai užtikrina teisėtumą ir teisingumą, o žmonės.

9. Baimė turi sniego lavinos sindromą.

10. Paskui dūdelę eina ne tik vaikai.

11. Jei mokytojo pažangumo vidurkis aukštojoje mokykloje buvo keturi balai, koks bus jo mokinių pažangumas?

12. Nėra žmogaus, nėra ir problemos sprendimo.

13. Protingą – vykis. Nuo kvailio – bėk.

14. Kai nežinai, kas yra svarbiausia, griebi tai, kas labiausiai blizga.

15. Parodyk man savo mėgstamiausią ginklą, ir aš pasakysiu, kas tu esi.

16. Turtingas esi tiek, kiek liks, kai nieko nebeliks.

17. Kas visą gyvenimą mokosi, tas blogai mokosi.




     

Felicija Ivanauskienė

2020-09-03 18:13:29

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): nei_sis_nei_tas

Sukurta: 2020-09-04 00:25:02

Visos sentencijos yra labai prasmingos. Tačiau kai ką norisi pakedenti. Laimę labai teisingai ir gražiai apibūdinote. 
Laimė! Kiekvienam ji - vis kitokia. Alkanam ji - duona. Trokštančiam - vanduo. Skęstančiam - draugo ranka. Anot Pauliaus Širvio.
Laimė neatsiejama nuo mūsų, todėl kova su savo nepamatuotais norais, su savo kaprizais nėra lengva, kad jaustume tikrą laimę ir kai kam: „negadintų“ akių kitų turtai arba padėtis. Dievas žmonėms suteikė norą - tik nenustatė ribų.  
Jau mokykloje vaikai susiduria su jų manymu „neteisybe“ dėl aprangos, nes turtingi tėvai neriasi iš kailio, kad jų vaikai galėtų pademonstruoti jų turtus.  Manau, dalinai šią problemą išspręstų privalomas uniformų įvedimas mokyklose.