Guru turi naujos informacijos apie koroną! Platinam!

Santrauka:
N-18, ir tik nušvitusiems!
Sveiki vėl, mano paklydusieji vargdieniai. Su jumis šio vakaro online konferencijoje vėl jūsų nepamainomas dvasinis guru Šrinavadžaja Goavarachini Kšatravari. Aš labai tikiuosi, kad jūs visi gyvi ir sveiki, kad jūsų neišvertė iš koto reptiloidų 5G ryšiu skleidžiama mirtinoji korona. 

Prieš pradedant mūsų konferenciją, noriu jūsų paprašyti apsaugoti savo čiakras nuo to baisiojo 5G poveikio: ištieskitę savo rodomąjį pirštą, nesvarbu kurios rankos – kaip jums patogiau. Paseilinkite jį, ir įsikiškite sau į užpakalį. Tai labai svarbu! 

Mūsų žyniai atliko rimtus mokslinius tyrimus, kurių metu paaiškėjo klaiki tiesa: 5G ryšys įsiskverbia į mūsų organizmus pagrinde per rudąją čiakrą. O praėjusio susirinkimo metu, kai aš, jūsų mylimasis guru, su savo žyniais tikrinome jūsų trečiąsias rudąsias akis ir įvedinėjome savo dvasinguosius organus į jas, paaiškėjo baisi tiesa – daugumos jūsų rudosios čiakros yra netreniruotos. Joms trūksta tamprumo, slidumo... Tai yra, trūksta tų visų savybių, kurios apsaugo jus nuo baisiojo 5G poveikio. Todėl mes surengsime naują dvasinę treniriotę kitą savaitę, bet apie tai vėliau. Jau susikišote pirštus? Jeigu taip, tai kartokite paskui mane: 

Nėra nieko plokštesnio už žemę, ir nieko nuostabesnio už dvasinį gyvenimo vedlį Šrinavadžaja Goavarachini Kšatravari! 

Nėra nieko plokštesnio už žemę, ir nieko nuostabesnio už dvasinį gyvenimo vedlį Šrinavadžaja Goavarachini Kšatravari! 

Nėra nieko plokštesnio už žemę, ir nieko nuostabesnio už dvasinį gyvenimo vedlį Šrinavadžaja Goavarachini Kšatravari! 

Nėra nieko plokštesnio už žemę, ir nieko nuostabesnio už dvasinį gyvenimo vedlį Šrinavadžaja Goavarachini Kšatravari! 

Nėra nieko plokštesnio už žemę, ir nieko nuostabesnio už dvasinį gyvenimo vedlį Šrinavadžaja Goavarachini Kšatravari! 

Dabar jau galime visu rimtumu pereiti prie reikalų. Korona žudo pasaulį, ji labai greit išnaikins visus. Labai nusivyliau kai kuriais iš jūsų – po praėjusios online konferencijos ir vėliau buvusio susirinkimo, vis dar nesulaukiau pinigėlių iš dalies jūsų. Konkrečiai, iš 8 žmonių, pavardžių neminėsiu ir negėdinsiu čia jūsų viešai. Ko jūs laukiate? Kol reptiloidai jus pribaigs? Slėptuvių statybos po Sacharos dykuma jau eina į pabaigą. Būkite protingi, nedelskite, ir padarykite taip, kaip jau šį mėnesį padarė dauguma mūsų, apšviestųjų – perveskite savo atlyginimus man. Ir tada jūs būsite išgelbėti nuo gresiančios klizmos... Tai yra, kataklizmos. Juk aš suprantu žmonių finansinę situaciją ir neprašau kažkokių nerealių sumų. Tik jūsų atlyginimai – kas kokį gaunate, toks bus gerai. 

Ir tuo pačiu, noriu pasidžiaugti dauguma jūsų: esate šaunuoliai, pinigėlius gavau. Labai daug, ačiū. Absoliučiai slaptos, jokiems reptiloidams nesusekamos slėptuvių statybos po Sachara vyksta pilnu tempu. Dar kokie 10 jūsų visų atlyginimų, ir jau galėsim kelti vainikus virš stogų. Dar kartą priminsiu – pakliūti į slėptuves, išgyventi būsimą pasaulio pabaigą ir išeiti į naują šviesos ir tobulybės amžių galės tik tie, kurie sąžiningai kas mėnesį mokės man pinigėlius. Todėl nesnauskite! Pagalvokite apie save, apie savo vaikus. Juk jūs norite, kad jie gyventų būsimame aukso amžiuje? Tik aš, didysis guru Šrinavadžaja Goavarachini Kšatravari galiu jums tai garantuoti! Todėl mokėkite dabar! 

Šiek tiek sujudinkite savo pirštus išangėse, kad neužtirptų. Tik jokiu būdu neištraukite – įlys 5G su visa korona, ir jus nužudys! Pereiname prie kitų svarbių klausimų: 

Mes su žyniais rimtais moksliniais metodais išsiaiškinome, kad kaukių nešiojimas ir dezinfekciniai skysčiai yra šio baisiojo reptiloidų sąmokslo dalis. Ar jau išsipurškėte dezinfekciniu skysčiu? Pilkite jį tuoj pat lauk, po mūsų konferencijos!!! Reptiloidai sumanė naują planą išžudyti mus visus ir atlaisvinti plokščią žemę savo rūšiai. Jie naikino mus chemtrailais, bet tai buvo nepakankamai efektyvu. Naikino skiepais, bet dabar vis daugiau žmonių patiria nušvitimą ir nustoja skiepytis, tuo sugriaudami jų sąmokslą. Taigi, prisidengdami korinaviruso pandemija, jie sugalvojo naują nuodą mums – vadinamąjį „dezinfekcinį“ skystį! Tai joks ne dezinfekcinis, tai mirties skystis! 

Visas tas žudančias medžiagas, kurias dėdavo į chemtrailus ir skiepus, jie dabar deda į šį baisų nuodą, ir bando jums jį įkišti, naudodamiesi jūsų baime ir panika. Nepasimaukite ant jų kabliuko! Kaip su žyniais ištyrėme, šie skysčiai sukelia daugybę baisių dalykų. Vėžį, cukraligę, autizmą, šizofreniją, onanizmą... Tai yra, lytinių organų niežulį, trydą ir kitas baisenybes. Ir mes turime tai naudoti, kad visi išmirtume? Jokiu būdu! 

Panašiai ir su kaukėmis. Reptiloidai nori, kad jas visur devėtume, tikrai ne dėl mūsų saugumo. Yra kitas planas – kadangi jos riboja oro patekimą ir apsunkina kvėpavimą, su laiku jos pasodina plaučius. Jie nustoja atlikti savo funkciją, žmogus pakliūna į ligoninę, o ten jau jam nepadeda netgi plaučių ventiliavimo aparatai. Aišku, reptiloidų nupirkti gydytojai tokias mirtis tuojau pat užrašo kaip mirtis nuo koronaviruso, bet tai melas! Visa medicina yra infiltruota reptiloidų, jie visi meluoja mums! Žmonės miršta nuo kaukių nešiojimo, o ne nuo viruso! Kas galėtų paneigti – gal žmonės korona prasirgtų kaip paprastu gripu ar netgi sloga, jeigu nedevėtų kaukių – žudikių, ir nesipurkštų nuodingu mirties skysčiu? 

Taip kad, nebūkite avys, nebūkite kaip banda! Jokie reptiloidai negali jūsų priversti save taip žudyti, prisidengiant kažkokiu virusiuku! Žiūrėkit, kaip Lukašenka sakė – gydykitės masinėse lauko talkose, vanodamiesi pirtyse ir gerdami degtinę. Mes manome, kad jis yra savas žmogus, jau nušvitęs! Slėptuvėse po Sachara suteiksime jam garbingiausią vietą. Ir žinokit, nepriklausomi šaltiniai teigia, kad Baltarusijoje niekas nemiršta! Nors reptiloidų suklastota statistika teigia, kad yra kitaip. 

Trumpas irgi panašu kad buvo savas, kai netikėjo koronos grėsme, bet dabar, mūsų dideliam siaubui, reptiloidų melas galėjo palaužti ir jį. Bet mes vis dar neprarandame vilčių. Mano žyniai dabar intensyviai dirba, norėdami iššifruoti galimai slaptas jo žinutes „grab them by the pussy“ ir „covfefe“. Ar tokie dalykai bųna visuomenei pasakomi šiaip sau? Manome, kad tikrai ne. Gal tai buvo perspėjimai pasauliui? „Covfefe“ ir „corona“, sutampa dvi pirmosios raidės. Tai negali būti atsitiktinumas. O „grab them by the pussy“, ką tai galėtų reikšti? Gal tai koronos gydymo metodas? Bandysime aiškintis per mūsų sekantį susirinkimą, praktiniu būdu. 

Mūsų sekantis susirinkimas toje pačioje salėje įvyks ketvirtadienį. Nepaisysime reptiloidų įvesto karantino, susirinksime, ir jokių kaukių! Susirinkimas tik suaugusiems. Vėl praktikuosimės su trečiosios – rudosios akies atvėrimu, nes kaip jau minėjau, praėjęs seminaras parodė – šlubuojame ties tuo. Aš ir mano žyniai su savo dvasingais organais padėsime jums atsiverti ir nušvisti. Merginų ir moterų prašytume nesidėti apatinių – praktikoje išbandysime „grab them by the pussy“ metodiką, aiškinsimės ar tikrai tai padeda nuo koronos, ar tai tikrai buvo slapta visuonenei perduota žinia. Ir nebijokite – visa tai mokslo, dvasingumo  ir pasaulio ateities labui! Reptiloidų planai neišdegs! 

Taip pat, galiu jus nudžiuginti – atėjo nauja siunta iš Kolumbijos su slaptais dvasingaisiais baltais milteliais. Visiems, kas perves atlyginimus, padalinsime jų. Girdėjau iš jūsų labai puikių atsiliepimų – kai kurie jau be jų negalite, jaučiate kaulų laužymą, raumenų skausmus ir haliucinacijas, negavę dozės... Tai yra, negavę eilinės porcijos šių dvasingų slaptų vaistų nuo visko. Tai labai gerai! Visi šie reiškiniai rodo, kad jūs valotės. Iš jūsų išeina visa reptiloidų propaganda, 5G poveikis, skiepai ir kitas blogis. Kol kas pakentėkite – nušvitimas jau netoli! 

O dabar pakartokime visi kartu: 

Nėra nieko plokštesnio už žemę, ir nieko nuostabesnio už dvasinį gyvenimo vedlį Šrinavadžaja Goavarachini Kšatravari! 

Nėra nieko plokštesnio už žemę, ir nieko nuostabesnio už dvasinį gyvenimo vedlį Šrinavadžaja Goavarachini Kšatravari! 

Nėra nieko plokštesnio už žemę, ir nieko nuostabesnio už dvasinį gyvenimo vedlį Šrinavadžaja Goavarachini Kšatravari! 

Nėra nieko plokštesnio už žemę, ir nieko nuostabesnio už dvasinį gyvenimo vedlį Šrinavadžaja Goavarachini Kšatravari! 

Nėra nieko plokštesnio už žemę, ir nieko nuostabesnio už dvasinį gyvenimo vedlį Šrinavadžaja Goavarachini Kšatravari! 

Galite jau išsitraukti pirštus iš savo rudųjų čiakrų. Nedezinfekuokite, kaip jus dezinformuoja reptiloidai – pakaks nulaižyti, o jei neskanu, nusivalykite į plaukus ar megztinio priekį. Dar turiu jums pasakyti, kad su žyniais aiškinamės vieną dalyką – gavome informacijos, kad reptiloidai, jeigu jiems neišdegs išnaikinti mūsų per karantiną, bandys apversti plokščią žemę, kad mes visi nukristume! Įsivaizduojate, kas mūsų laukia? Bet nebijokite, aš jus išgelbėsiu. Kol kas aiškinamės su žyniais šį dalyką. 

O kol kas – būkite sveiki, eikite ir švytėkite savo auromis! Aš visada su jumis! Susitiksime ketvirtadienį! Ir perveskite atlyginimus, kas jau gavote.
Mužik Super Star

2020-04-26 11:41:43

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Komentarų nėra...