* * *

Jei žmonija šitaip visuotinai garbina Dievą, nors jis tesukūrė netobulą, mirtingą ir nuodėmingą tvarinį – žmogų, tai kaip beturėtų garbinti žmogų, sukūrusį tobulą, neklystantį, nemirtingą Dievą?
daliuteisk

2018-05-26 05:54:29

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): nei_sis_nei_tas

Sukurta: 2018-05-27 19:05:58

Gal būt reikėtų diskutuoti ne apie tai, ką Dievas sukūrė, o apie jo buvimą. Deja - jis yra, tai patvirtino nemažas kiekis įvairių profesijų žmonių. O dėl kūrybos??? 

Vartotojas (-a): Rena

Sukurta: 2018-05-27 19:02:05

Patiko pateikta mintis pamąstymui...

Vartotojas (-a): Ražas

Sukurta: 2018-05-26 15:31:27

Dievas ir visi žmogaus dievai — Žodyje, kur Jį galima kitur surasti?.. „Pradžioje buvo Žodis... vėliau tapo kūnu ir gyveno tarpe mūsų...“ Savo lūkesčius ir savo stygius žmogus sutalpino Žodyje... už Jo atrasi save...absoliutų žmogiškumą. Tikėjimas — atrama daugeliui šiame beprotiškame ir beprasmiame pasaulyje.
„Ryt eisim pasvajoti tenai, kur beišliko jau nūnai griuvėsiai Šiandienos, žodžius skambančius liūdnai parinksime, kurie meluoja ir kasdien apgaudinėja. Klausykit vėjo. (Oskaras Milašius „Rudens daina“)

Vartotojas (-a): eglute7

Sukurta: 2018-05-26 11:01:29

Įdomios mintys... :)
O gal žmogus yra labai tobulas tvarinys, tik save mažai pažįsta? Tada kaip jam suprasti Dievą, kai net savęs neįstengia ištyrinėt?

Moderatorius (-ė): KitaJūra

Sukurta: 2018-05-26 07:48:17

geras klausimas...vertas diskusijos