Mažiausiai 8 dienoraščio įrašai. Antras dublis

Santrauka:
Tas pažįstamas jausmas, kai gali pasirinkti iš dviejų, bet pasirinkus negali nurimt nesužinojus, kas būtų, jeigu būtų.
– Laba diena. Koks Jūsų vardas?

– Laba diena. Esu Ineta.

– Kuo užsiimate gyvenime?

– Šiuo metu studijuoju Lietuvių filologiją ir reklamą, esu trečiakursė.

– O ką veikiate laisvalaikiu?

– Laisvalaikiu man patinka būti su šeima. Žinau, daugelis mano amžiaus jaunuolių turbūt dažniau pasirinktų laisvalaikį su draugais, ar nuveikti ką nors vien sau. Bet, geriau pagalvojus, gal ir ne daugelis. Gal tik man taip atrodo. Girdėjau, kad socialinių tinklų gyvenimas menkai siejasi su tikruoju.

– Ko gero, mažai kas drįstų prieštarauti. Tačiau minėjote, kad laisvalaikiu mėgstate būti su šeima...

– Taip. Oi, atsiprašau, Jūs nebaigėte klausimo.

– Nieko tokio, tęskite.

– Ačiū. Tiesiog kartais per daug įsijaučiu. Sunku atskirti, kada esi adresatas, o kada adresantas (juokiasi). Na, o kalbant apie šeimą... Matote, kartais net ir patys tikriausi ekstravertai tampa intravertais, kai kalba pasisuka apie itin svarbius dalykus. Moksliškai gal ir nesąmoningai skamba toks mano išsireiškimas, tačiau jaučiu, kad tikrai per retai kiekvienam savo šeimos nariui leidžiu suprasti, kokie jie man yra svarbūs.

– Iš tiesų, dažnas mūsų vienu ar kitu gyvenimo momentu susimąsto, kad taip ir nepasakė to, ką norėtų pasakyti. Kaip manote, kodėl taip atsitinka?

– Nežinau. Kažkada galvojau, kad taip yra todėl, kad kasdienybėje realybė užgožia jausmus, o mes tiesiog pasiduodame jai. 

– Taigi, sakote, kad gali būti taip, jog...

– Gal ir gali. 

– Ačiū už pokalbį. Mes Jums paskambinsime, kai tik nuspręsime.
Sunjin Byeol

2018-04-23 21:30:54

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Karilė

Sukurta: 2018-05-23 15:33:07

Užkabinta lyg ir neblogai, bet... literatūrinės išmonės laukia skaitytojas :DDDD