Loneliness

Tekšt.
Mmmm. Skauda. Jaučiu deginančią juostą ant užpakalio. Dvyliktas smūgis iš juodo, odinio diržo. Į tą pačią vietą. Taip, kaip man patinka.
– Hit me baby one more time.
Tekšt.
Mmmm. Skauda. Bet nebepakankamai.
– Give me a sign.
Pakėliau ranką ir pamojau pirštais. „Šalin“. Viskas aišku. Daugiau nieko nereikia.
Veidrodyje pamačiau, kaip diržas pakimba ant pakabos, kaip į rankas imamas ilgas, metalinis strypas. Yes, please.
– Hit me baby one more time.
Net oro pritrūko. Gal lūžo koks kaulas. Ir kažkoks skystis teka. Ar tai prakaitas? Ar tai kraujas?
– Give me a sign.
Pakėliau ranką. „Šalin.“
Veidrodyje pamačiau, kaip strypas atsiremia prie sienos, kaip siluetas išnyksta už virtuvės durų, kaip iš po tų pačių durų išlenda keptuvė.
Ar dabar į galvą? Ar labiau skaudės?
Ar aš garsiai to paklausiau?
– Labiau, – atsakė.
Now we‘re talking.
Užimama ta pati padėtis, praskečiamos kojos, keptuvė lyg beisbolo lazda, figūra už manęs užsimoja, lyg norėdama atmušti kamuoliuką.
Jis lekia beprotišku greičiu. Mano mintys lekia beprotišku greičiu.
Beprotiškas skausmas lekia beprotišku greičiu. Pas mane.
I‘m ready.
– Hit me baby one more time.
Bam.
Akyse sužibo blyksnis, tada tamsa, svaigulys. Tvinkčiojimas galvoje.
Skauda. Taip, kaip man ir patinka. Bet ar pakankamai?
– Give me a sign.
Pakėliau ranką. „Šalin.“
– Tai nesveika, – atsakė.
Pakėliau ranką. „Šalin.“ Man negana. Ne tavęs. Tavęs niekada nebus gana.
Tvinkčiojimas galvoje. Kraujo skonis burnoje. Sulipę plaukai, nuo riebalų arba nuo kraujo.
Skauda. Taip kaip man patinka.
„Give me a sign.“ „Šalin.“
Dingo keptuvė. Dingo figūra. Išėjo.
Grįžk. Man reikia tavęs.
Man reikia tavęs, nes tavęs niekada nebus gana, nes tu verti mane kažką jausti ir vien tuo jausmu aš gyvas.
Grįžo. Rankoje kirvis. Now we‘re talking.
Duok taip, lyg tai būtų gyvybės ar mirties klausimas. Duok taip, kad daugiau nebenorėčiau. Duok taip, kad mirtinai skaudėtų. Man tavęs niekada nebus gana.
Kirvis kaip beisbolo lazda, figūra pasiruošusi atmušti kamuoliuką. Veide – ašaros.
– Viską dėl tavęs, – atsakė.
Yes please.
Dar akimirka ir nieko nebenorėsiu. Dar akimirka ir man bus tik tik gana.
I‘m ready. But are you?
Trys. Du. Vienas.
Dar spėjau pagalvoti, kad ašarotose akyse pamačiau lašelį dvejonės.
– Hit me baby one more time.
Pomidoras

2018-03-29 20:28:23

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Komentarų nėra...