Vienas vaizdelis

Santrauka:
Primiršti pažaidimai :)
Varėnoje viskas vienodai. Voverės visą vakarą viršūnėmis vaiko voveriukus. Vaistinės verandoje vėdinasi vaistažolės: valerijonas, verbena, varnalėša. Vidun vilioja varpelis. Voratinklyje vėpso voras. Viauksi vilkšuniukai.

Vieniši vyrai vakarienei viliasi vėdarų, vytintos veršienos, vėgelių, varškės vyniotinio, vynuogių vyno. Visgi virale vartosi voveruškų virtiniai. Vaje, vaje... Vyrai vakarieniaus vieni. Vėliau visi važiuos viešnagėn, vanosis vantomis.

Visažinė Veronika vapėdama varto voką, vildamasi vekselio. Visus vadina vagimis. Vaikinai vengia vesti Veroniką. Vargšelė vargsta vargus viena... Vygėje verkia Veronikos vaikas. Virdulyje verda vanduo vaiko vystyklams vonioje velėti.

Vengdami vaidentis, vingiais vaikščioja vaiduokliai. Vėduoklėmis vėdinasi vaidilutės. Vėtrungę vilioja vėjas.
Virš viksvų viršūnių virvena vieversys. Vaikiščiai vaiko vangius varliūkščius. Vacys vagoja vagas.

Varinis varpinės varpas visada vienuoliktą valandą vakaro virkdo verksminguosius.

Viešpatie, visi viliasi viltingų Velykų.
 
Saulėlydis

2018-03-29 08:34:07

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Vasara7

Sukurta: 2018-03-31 09:34:33

tiesiog puikiai

Vartotojas (-a): Pakeleivis

Sukurta: 2018-03-30 08:31:52

Va va: Varėnoje, Vievyje, Veliuonoje, Vilniuje – visur Velykos. 
Vaje vaizdelis. Vau Valio.
Viskas veiksminga, visgi voveruškos –  voveraitės.

Vartotojas (-a): Rena

Sukurta: 2018-03-29 20:30:07

Geras jūsų pažaidimas...

Vartotojas (-a): nei_sis_nei_tas

Sukurta: 2018-03-29 12:03:36

Geras rinkinys. 
Labiausiai patiko prasminga pabaiga.