Кружева

Santrauka:
O kaip jūs žiūrite į eiliukus rusų kalba?
... И попалась муха
пауку…
Бедняга
( видно наяву)
вся в кружевах,
но ведь в сети
и дальше некуда идти…

Tina Rein

2005-05-27 06:53:37

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Sodininkas

Sukurta: 2005-07-04 18:54:41

P.S. Labai atsiprašau, liepos trečiosios komentare padariau didelę klaidą, pavadinęs Didį poetą Puškiną ne tuo vardu, nors puikiai žinojau, kad poeto vardas Aleksandras. Net dabar raudonuoju dėl šios apmaudžios korektūros klaidos. O taip greičiausia atsitiko, kad ne vienerius metus teko dirbti su Aleksejumi Sergejevičiumi. Kaip vienas filmo herojus yra sakęs: mašinalno, nechotel. Taip ir aš. Atleiskit.

Vartotojas (-a): Sodininkas

Sukurta: 2005-07-03 21:39:35

Aš ne prieš rusiškus tekstus. Rodos šią kalbą moku, tačiau šio trumpo kūrinėlio negaliu tinkamai suvokti. Ne prasmės požiūriu, ne - ji paprasta, kaip rusai sako, "i kaniu jasno", kad atsidurus vėriniuos, tinkle musė toli nebenueis ... Trikdo žodis BEDNIAGA. Kas bedniaga - mucha? Jei ji, tai lietuviškai mąstant, turėtų būti BEDNIAŽKA. Jei PAUK, tai koks jis vargšas? Pagavo musę, gal net didelę ir "riebią", tai jis jau ne vargšas, bent jau laimingos medžioklės dieną gali neblogai pasisotinti... Gal autorė nesuklydo, o tikrai žino, kad šiuo atveju musei tinka ir vyriška giminė? Kaip sakoma, galima rašyti ir taip, ir anaip. Jei taip, būsiu pagilinęs rusų kalbos žinias, už ką "dėkavosiu" kolegei Tinai. Taigi, jei kalbos įstatymas ir svetainės "valdžia" nedraudžia, galite ir daugiau rusiškų posmų paskelbti, mielai paskaitysiu. Tik gal reikėtų kur nors įsigyti rusų - lietuvių, ar bent lietuvių - rusų kalbų žodyną: imu primiršti "vyresniojo buvusios sąjungos tautų brolio" ir didžiojo Puškino kalbą ( apie Aleksejų Sergejevičių Puškiną kalbu be jokios ironijos). Nepykit, kad šioje skiltyje bandau išsiaiškinti tikrai turtingos ir imlios rusų kalbos subtilybes. Sėkmės kūryboje, gerbiama mini kūrinėlio autore.

Vartotojas (-a): ieva

Sukurta: 2005-05-28 22:38:06

bednaja muxa ;-)

:

Sukurta: 2005-05-27 23:24:09

Belieka išeiti iš kūno :)
Man rusu kalba irgi skamba. Pajaučiau :)