Rudeniop

Santrauka:
DRAMA
Gražuolė vyšnių skynėja
marga suknele
vasarą baidė iš sodo varnėnus ir vėją,
o man mįslingai šnibždėjo:
negausi, berneli, oi ne...
 
Todėl ėjau prašyti vėjo,
kad pūstų iš apačios smarkiau
taip, lyg būtų iš netyčių,
bet – naivuolis – tik rudeniop supratau:
gailėjo ji man ne vyšnių.
Langas Indausas

2017-09-22 14:11:20

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2017-09-23 11:44:46

Suknelė, be abejonės, gėlėta buvo ir iš lengvo, medvilninio, kaip tos gražuolės prisilietimas, audinio.:)

Vartotojas (-a): nei_sis_nei_tas

Sukurta: 2017-09-22 22:54:28

Labai mielos ir originalios eilės.
Net rudens sulaukėte, kol supratote, kad ji paprasčiausiai kėlė savo vertę. Kitu atveju būtų pasakiusi: "Gražus, Martynai, dangus, bet ne dėl tavęs". 

Vartotojas (-a): Pakeleivis

Sukurta: 2017-09-22 21:22:02

Turinyje tikrai drama. Formatas visgi eilėraščio.
Ir tada – viskas metafora... Ne per seniausiai apžvelgtos vyšnių reikšmės čia tinka irgi. O kita – priklauso turbūt nuo to, ligi kur užlipsi.
Nes arčiausiai žemės esanti  atšaka – (dueto santykis nori–negausi) – tik pirma pakopa.
 
Maža ko ten norėjosi.
Vėjas nebūtinai turi pūsti sijoną – o kodėl, pavyzdžiui, ne svajonę? Taip subtiliai, lyg iš netyčių, pripildyti tą trapų saldų būvį iki parašiuto...
O gal mergaitė marga suknele – tik baidyklė medyje? Mįslingi šnabždesiai ir visa kita – naivuolio įsivaizdavimai (jei žemiškiau, tegul bus aistrų sublimacija), fantazijų slėgis baidyklei suteikia nežemiškų bruožų, ilgesio svajos skrieja aukštai...
 
Taigi, nuplasnojo vasara, suknelė, panelė, kitaip sakant, patirtis kaip kauliuką kandus.
Bet visumos pavadinimas rodo dramatišką brendimo kelią: aistrų (ar santykio) transformaciją, be to, tam tikras gyvenimiškas pamokas, kad reikia ne tikėtis seilę varvinant, o veikti...
---
Apgailestauju, kad nepataikiau į asmeninių replikų koloritą, bet mano tyra ir poetiškai nusiteikusi siela norėjo pasisakyti apie kūrinio idėją, kiek ją supratau. A, rudeniop (velniop).
 

Vartotojas (-a): Ramunė Vakarė

Sukurta: 2017-09-22 20:24:25

Rudeniop ir dar šį bei tą daugiau įmanoma suprasti :D

Moderatorius (-ė): KitaJūra

Sukurta: 2017-09-22 17:18:43

...sirps dar tos vyšnios...svarbu  suprasti ko nori ...smagu skaityti...

Vartotojas (-a): baltoji varnelė

Sukurta: 2017-09-22 16:30:50

Per anksti padėjote tašką, juk neliko konkurentų varnėnų, o
su vėju atrodo sutariate neblogai.

Vartotojas (-a): Audronaša

Sukurta: 2017-09-22 14:27:15

Ne vyšnių jūs ir norėjot ir ne naivuolis ęsat, įdomiai sumėtėt pėdas.