„Ekspertai“ toliau nusišneka apie lenkų kalbos raidyną

Santrauka:
Diskusija dėl lietuviško raidyno papildymo lotyniškomis raidėmis, nes neva to reikia lenkų politikams ir lenkų didikų pavardžių rašymui.
Mane nuolat stebina istorikai, politikai ir šiaip žinovai, kurie virto ne tik lietuvių kalbos dalykų, bet ir lenkų kalbos raidyno „ekspertais“. Suprantu, kad istorikai ir politikai gal fonetikos dalykų neišmano, bet kad kai kurie lituanistai neišmano, tiesiog keista. Už ką tada moksliniai laipsniai ir visokie kitokie atžymėjimai už nuopelnus? Manau, kad Lietuvoje reikėtų skelbti konkursą, kas teisingai išvardys lenkų kalbos abėcėlės raides. Kodėl? Daugelis mokslininkų, kalbančių apie lietuvių kalbos papildymą W, Q ir X raidėmis, jau seniai nusišneka, bet jie – mokslininkai, todėl ir jų teiginiais niekas nesuabejoja, nors šie ir melagingi. 

Dar labiau keista, kad teigiama, lenkų didikai bus nuskriausti Lietuvoje, nes jų pavardės bus iškraipytos. Tik kas juos ruošiasi iškraipyti, ar ne tie patys didieji „ekspertai“, savo fonetikos „žiniomis“ klaidinantys ir kvailinantys visą Lietuvą. Žiniasklaidoje pilasi straipsnis po straipsnio mokslų daktarų istorikų, kurie net nemirkčiodami meluoja apie lenkų kalbos raidyną. Prieš rašydami straipsnius galėtų bent atsiversti kokią nors enciklopediją, kad ir Vikipediją, kurios mokslo šulai nepripažįsta, bet kurioje yra kiekvienos kalbos, kurios prireikia, raidynas. O lenkų raidynas yra toks: 

A • Ą • B • C • Ć • D • E • Ę • F • G • H • I • J • K • L • Ł • M • N • Ń • O • Ó • P • R • S • Ś • T • U • W • Y • Z • Ź • Ż 

Va dabar ir reikia konkurso, kuriame tie „ekspertai“ turėtų išaiškinti, kurioje lenkų kalbos raidyno vietoje jie mato raides Q ir X. Gal kokius specialius akinius nešioja, kuriais naudojantis tos raidės matyti? Gal kas nors jiems užsakė ne tik lietuvių, bet ir lenkų raidyną pertvarkyti? Sakykim, jei įvestume į lietuvišką raidyną tas nelemtas tris raides, tektų reformuoti ir lenkišką raidyną, papildant jį Q ir X. 

​Kuo tada virto mokslas ir jo atstovai, kurie, pasirodo, yra bemoksliai su moksliniais laipsniais? Aišku, prisipažinti, kad apsijuokė, jie tikrai nepasiryš, nes natūralu, jog kiekvienam profesoriui toks faktas yra gėdingas ir žeminantis. Lenkų kalbos raidyne yra iš gotų kalbos paimta W, bet Q ir X – niekada nebuvo ir nėra. 

Kodėl klaidinama visuomenė? Kieno politinius užsakymus vykdo buvę sovietiniai mokslininkai, po Nepriklausomybės atgavimo persidažę į globalistus? Deja, pagaliau tik aiškėja jų klaidinančios ir ribotos žinios.  
eradasta

2017-05-20 12:20:01

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): eglute7

Sukurta: 2018-04-13 08:58:53

Pritariu 100 procentų... Lietuviška abėcėlė net tarybiniais metais nebuvo išdarkyta. O dabar mūsų kalbininkai labai palankūs vakarų vėjams...