Aš tave myliu

Santrauka:
Apie meilę tokią, kokia ji man atrodo. Kiek banalu ir crazy.
Aš tave myliu.
Faktas.
Aš tave myliu.
Faktas.
Aš tave myliu.
Faktas.
Aš tave myliu.
Faktas.
Aš tave myliu.
Faktas.
Aš tave myliu.
Faktas.
Aš tave myliu.
Faktas.
Visad bijojau pasakyti, ką iš tikrųjų jaučiu. O ir kai kiti sakydavo, netikėdavau. Faktas. Žodžiai niekada neatspindėjo mano jausmų, juos išsakydavau kitaip. Poelgis, žvilgsnis, kuris ilgainiui pasidarė skvarbus, mįslingas, aštrus, bet nenuoširdus, pasakydavo daugiau.
Nemoku reikšti jausmų žodžiais. Niekas ir nemokė. Nesakydavau mamai, kad ją myliu net per Motinos dieną. Nesakydavau to ir močiutei, kuri taip norėjo išgirsti tuos žodžius – numykdavau kažką panašaus: “Aš irgi…”
Niekada nebuvo malonu sakyti, kad myliu. Elementaru, kad myliu, bet kartoti tai diena iš dienos… geriau padaryti kažką gero.
Man žodžiai nereiškia nieko. Būdas perduoti informaciją. Jausmai – anaiptol ne informacija. Geriau kartais patylėti. Tyloje gali išgirsti tą tikrą kalbą – ne kiekvienas ją supranta. Faktas.
Esu girdėjus, kaip man sako, kad myli. Mane? Ne, save. Jie norėjo, jog priklausyčiau tik jiem, kad mylėčiau tik juos, kad juos garbinčiau ir atsiduočiau jų valiai. Jie sakė, kad mane myli, bet aš netikėjau – žodžiai man nieko nereiškia. Man nereikėjo nieko. Tik tikros meilės.
Jos nebuvo.
Nemokėjau meilės priimti, nemokėjau ir jos duoti. Pati per daug mylėjau save. Save ir tik save. Dar dabar be galo save myliu. Esu egoistė. Faktas.
Visi filmų herojai mylėjo mane. Visos romantinės komedijos apie mane. Himura Kenšis kovojo dėl manęs. Ir Haku mane mylėjo. Miyako man padėjo. Visos muilo operos skirtos tik man. Aš esu ir Betė, ir Marimar ir visos tos, kurios serialo gale išteka, kurių gyvenimas su laiminga pabaiga.
Visos knygos parašytos apie mane. Tai aš buvau Džeinė Eir, tai mane mylėjo visi Remarko herojai. Aš buvau Hesės Pėterio mylimoji.
Faktas.
O iš tiesų aš gyvenu ne čia. Gyvenu savam pasauly. Esu čia tik tam, kad rasčiau kažką gero, ką dar galėčiau įpaišyti, sukurti tam savo gyvenimui, kurio dar lig šiol dar niekas nematė. Ir esu čia tik todėl, kad ir anas mano gyvenimas nėra iki galo tobulas. Bet kai bus…
Aš tave myliu.
Jausmai…
Izabelė Terhoven

2005-05-18 12:13:50

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2005-05-21 16:22:30

labai nuoširdus, man patiko

Anonimas

Sukurta: 2005-05-18 23:14:13

perskaiciusi pradzia tikejausi ko nors kito... bet grazu.