Spalva balta

   Aš esu mąstytojas, tarp gėlo vandens, su balto lapo viršeliu. Užsimiršusiomis raidėmis skaitau gyvą raštą. Saulėtas juokas grįžta prisiminimais į širdį, į gėlo vandens taurę, paslėptą tyloj. Mirga žvaigždės už milijono laikų, kaip kelrodės atvirom šviesom. Patrauktas į nežinią, laisva tema išraižau medžių kamienus, vis keičiančius mūsų pažiūras jiems. Esu mąstytojas, stipriausią žodį širdyje paslėpęs, bet progos taip ir nesulaukęs. Mąstytojas, kuris ieško kelio tarp jų begalybės. Užmigdęs paukštį ant sniego pusnies, suradęs kompromisą mirčiai... nieko mes neturim apart gyvybės. Aš esu mąstytojas, savęs bijantis žmogus, bijantis suklysti ir baltą lapą sutepti spalva. Jis po to niekada nebus baltas.   
aqua

2016-10-15 15:11:48

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): nei_sis_nei_tas

Sukurta: 2016-10-16 08:53:46

Per gyvenimą tiek klaidų padarome, kad jeigu bus viena mažiau - nieko nereiškia. Svarbiausia balto lapo nevalia supurvinti, o spalva... visai nesvarbu ar ji bus melsva, ar žalsva, ar rausva...

Vartotojas (-a): Saulėlydis

Sukurta: 2016-10-16 00:50:04

Gilu... Patiko

Vartotojas (-a): Rena

Sukurta: 2016-10-15 16:40:56

Ypač teisingos paskutinės pasakytos eilutės...Prisiliečiant prie balto lapo, visada kyla daug abejonių...