O jei pasakyčiau, kad galėtum gimt dar kartą?

            O jei pasakyčiau, kad galėtum gimt dar kartą? Papasakok man pasaką apie antrąjį gyvenimą. Sukurk trumpametražį filmą sieloms mūsų gydyt. Užburk vaikus sveikais užgimti ir mus darkart į pasaulėlį šį pasigrožėt paleisti. O jei pasakyčiau, kad niekados nebus jau kaip dabar? Kad mes galim liesti žemę, tai nereiškia, jog galėsim ir tada. Gal tu manęs bijosi, norėsi atitikti masę. Gal žaizdų vaistais jau nebegydys. Net negaliu tau atsakyt, kokia aš būčiau. Bet žinau dabar, kaip stipriai noriu būti kur esu. Net jeigu visas šis pasaulis prieštarautų mano būčiai, aš to noriu labiau nei gimt dar kartą, bet jei?.. Didelė rizika, aštrus protas, jausmu atsiduodantys veiksmai. Tokie mes, pabirusiom mintim ir besimainančiais keliais, dėl to kas mums brangu. ir visgi, o jei pasakyčiau, kad galėtum gimt dar kartą? Net supratęs tiesą tu mirties keliu pasuktum... nes kito jo nėra, gimimas mirties ir reikalauja.
aqua

2016-10-02 22:15:41

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): nei_sis_nei_tas

Sukurta: 2016-10-04 01:11:42

Viskas yra labai sudėtinga. Kai gyvenama ilgai net geromis sąlygomis - pavargstama. Skaičiau V. Kryžanovskajos - Ročester mistinę knygą "gyvybės eleksyras". Ar gali atsibosti gyvenimas 100, 200, 300 ir daugiau metų, esant jaunam, gražiam, turint gerą sveikatą, prabangą ir neribotas galimybes? Į tą klausimą atsako gydytojas Ralfas Morganas. Autorės manimu, kad vis tik  atsibostama. 
Kai sakoma, kad, o jeigu gyvenčiau antrą kartą jau mokėčiau gyventi. Deja, manau, kad lygiai taip pat pragyventų.