Vėjus kalbantiems

Santrauka:
Čia apie tuos, kurie daug kalba, bet nieko nepasako, apie tuos, kurie  daug žada, bet pažadus pamiršta. Dar vaidina daug žinančius, suokia apie visokias materijas, visokius moksliškus išsireiškimus naudoja vietoj to, kad pasakytų paprasčiau ir t. t. Buria kažką... Žodžiu, jie kalba vėjus. Tai mane erzina, todėl ir parašiau.
Savarankiškai plintantis virusas,
Vis gilės, pasireiškus mutacijoms.
Iki kaulų erzins viską žinantys,
Iki šaknų dar viską pamatantys.
Po kojom pamynę atmintį,
Gaivins kuriamas pasakas.
Kvies iš aukštybių į akcijas,
Rykiuos kvadratines pažintis,
minės fantastiškas patirtis...
 
Matuosis rūbu būrėjų
iš kortų, tualetinio popieriaus, vėjų...
Paveisninkas

2016-02-16 15:06:34

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Jonė

Sukurta: 2016-02-21 19:40:02

Su visais sutinku, tik ne su - de milis

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2016-02-16 23:38:17

Ir mane tokie erzina. Taikliai :)

Vartotojas (-a): Pakeleivis

Sukurta: 2016-02-16 21:20:57

Tinka
nuo asmeninių siaurumų – pavyzdžiui, pašiepti tam, kas erzina maldamas visokį š –
iki bendrų platumų – pavyzdžiui, pagerbti tualetinio popieriaus fėjai Lenai Lolišvili, iš jos pačios magijai naudotos materijos pinant politinių kvapelių persigėrusį vainikėlį. (R. Pakso laikai ir bendrai).
Apskritai – visokiems aukštybių gražbyliams.
Dėl daugiaprasmiškumo perkelta į satyrą.

Vartotojas (-a): Juodojibagyra

Sukurta: 2016-02-16 21:17:47

Santraukoj, jaučiasi nuoskauda. Kol ją skaičiau nesitikėjau, kad eilėraštis bus toks superinis, be diktato ir oratoriškų užmojų.
Labai patiko. Ačiū.

Vartotojas (-a): Langas Indausas

Sukurta: 2016-02-16 20:20:56

Griežtas, bet ir teisingas... Turi būti Nepriklausomoj Lietuvoj tvarka ir teisingumas, o ne tualetinio popieriaus kultas. Sutinku su Poetu: kas uždirbo iš kortų, pokerio, lažybų ir iš televizinių pseodoistorinių pasakų kūrimo yra apkrėsti sparčiai plintančiu (buržuaziniu) virusu, kuris pasireiškia ekonominėmis mutacijoms (krizėmis, bankrotais ir emigracija). Ir pritariu kvietimui neiti į visokiausias akcijas, nes kur akcijos - ten ir nešvankios, apgaulingos atrakcijos. Na pvz. prekybos centras N sumažina kainas 70 procentų... Ne velnio - taip nėra. Deja, bet tiesa ir tai, kad tas kuris turi daug pažinčių (kvadratu), ir dažniausiai su kita lytimi, tai tas mėgsta minėti ir fantastiškas patirtis spaudos puslapiuose (leidiniai "Žmonės", Cosmopolitan, Playboy. Literatūra ir menas ir pan), visaip nepadoriai girtis, vienžo, kalbėti vėjus... O tai iki kaulo smegenų erzina...Todėl ir parašiau.