Skyrybų romanas

  1. Jie nemylėjo vienas kito.
  2. Jis nebemylėjo jos.
  3. Ji nebemylėjo jo.
  4. Anksčiau jis ją mylėjo. Taip, bet tai buvo seniai.
  5. Anksčiau ji taip pat jį mylėjo, bet dabar jau nebeprisiminė, kada tai buvo.
  6. Jie atšalo vienas kitam. Arba vienas nuo kito.
  7. Turėjo savo vidinius pasaulius.
  8. Jie tiesiog nebesuprato vienas kito kalbos, nors abu kalbėjo ta pačia kalba.
  9. Abu gerai mokėjo savo gimtąją kalbą.
10. Jis net buvo gavęs labai gerą pažymį mokykloje iš gimtosios kalbos. Tiesa, vieną kartą.
11. Ji pasižymėdavo rašinėliais laisva tema, tik kartais suklysdavo dėdama kablelį. Bet dabar jie nebesusikalbėdavo. Ji paklausdavo, kada grįši, jis atsakydavo – bus daug darbo.
12. Nebuvo prasmės gyventi kartu.
13. Bet jie turėjo sūnų.
14. Kuriam buvo keturiolika.
15. Bet vis tiek nebuvo prasmės gyventi kartu.

Žinoma, kai kas pasakys, kad tai ne pretekstas skirtis, daugybė žmonių gyvena kartu, nemylėdami vienas kito, apsižvalgykit aplink, kai kurie net niekada nemylėjo vienas kito, arba mylėjo tik kažkuris vienas iš jų ir t. t.

Bet  jie net neketino klausytis kitų kalbų, jiem viskas buvo aišku:
 
 * jie nemylėjo vienas kito,
 * nematė reikalo gyventi kartu,
 * jautė, kad gyvenimas kartu juos varžo.

Nuolat turėjo meluoti, kur eina, ką veikia, ką galvoja ir panašiai. Todėl žūtbūt norėjo išsivaduoti iš šitos vergijos. Taip jie galvojo.

Pridėkim dar tai, kad jų sūnus, pasirodo, besąs gėjus. Pats apie tai prisipažino prieš tris dienas. Ir čia prasidėjo:

a) Tu niekada nemylėjai savo sūnaus ir skyrei jam per mažai dėmesio.
b) O kur tuo metu žiūrėjai tu, tik pirkai jam brangius daiktus ir taip tuštinai mano taip sunkiai uždirbamus pinigus.
c) Tu net nesugebi suformuluoti teisingai sakinio – kaip galima tuštinti uždirbamus pinigus?
d) Nenukrypk nuo esmės.
e) Bet čia ir yra esmė – formuoti teisingas pažiūras, visada atsirasti ten, kur esi labiausiai reikalingas.
f) Tušti plepalai. Gal jam įkyrėjo amžinai būti spaudžiamam prie tavo išsipūtusių papų ir jis panoro lygios krūtinės.
g) Dabar tu jau jį teisini. Gražu pažiūrėti. Be to, mano papai tau kažkada labai patiko.
h) Būtent, kad kažkada.

Ir taip toliau. Įvykis įvarė dar didesnį pleištą į jų santykius. Beje, anksčiau, tai buvo prieš penkiolika metų, ji jam labai patiko.

Pirma, ji buvo graži.
Antra, buvo liekna.
Trečia, jos krūtinė nebuvo per didelė.
Ketvirta, nebuvo per maža.
Penkta, buvo kaip tik, pats tas.

Todėl jis ją įsimylėjo.

Jis irgi jai patiko.

Pirma, buvo gražus.
Antra, taip bent sakė visos draugės.
Trečia, ji, be to, dar pasitikrino šią informaciją, nuvežusi jį pas savo senelę. Ta taip pat pasakė, kad gražus bernas.
Ketvirta, jai to užteko.
Penkta, beliko tik sutarti vestuvių datą.

Bet praėjus keliems mėnesiams, atsirado pirmi ataušimo ženklai:

1) Sperma jau nebespaudė smegenų ir dingo galvos skausmai, kurie iki tol žiauriai jį kamavo. (Onanizuotis niekada nemėgo,  laikė tai nepadoriu užsiėmimu. Taip, beje, jam sakė ir tėvai.)
2) Jis ėmė rečiau ją žaginti. Būtent, pasitenkindavo paprastu pajodinėjimu. O ji taip mėgo būti prievartaujama.
3) Jis pasigesdavo pietų namuose, nes kasdieniai vaikščiojimai į kavines smarkiai liesino uždirbamas pajamas. Kartais prikalbindavo ją kažką pagaminti, bet jos gaminiai jį varė į neviltį. Kas kita, kai pagamindavo uošvienė, bet ji retai atsilankydavo, sakydama, kad jaunieji labiau nori pabūti vieni. Kaip smarkiai ji klydo.
4) Jis nuolat sėdėdavo prie televizoriaus ir tik per reklamą pažvelgdavo į ją ir nusišypsodavo. Reklamų tais laikais buvo aiškiai per mažai. Dabar jų sočiai, bet per jas jis visada sėdi tualete.

Šie ženklai kuo toliau, tuo labiau ryškėjo, formavosi į vis didėjančius ir apaugančius papildomais elementais darinius ir apeiti juos darėsi vis sunkiau. Tarkim:

1) Spermos radosi vis mažiau ir mažiau. Tam neabejotinos įtakos turėjo cigaretės ir alus, kurie nuolat susirasdavo jį.
2) Ji taip troško sekso, kad net ėmė žiūrėti visokius serialus, tikėdamasi bent juose jo aptikti.
3) Neapsikentęs jis nusipirko antrą televizorių, nes per žmonos serialus negalėjo matyti futbolo.
4) Ji nuolat užkliūdavo už traškučių pakelių ir alaus skardinių, atėjusi į virtuvę išsivirti kavos.
5) Jam jau neberūpėjo pietūs, nes alus ir traškučiai, paskaičiavo, atsiėjo pigiau.
6) Ji ėmė rečiau vaikščioti į kirpyklą, nes: pirma, kirpykloje amžinos eilės ir ji pavėluodavo pamatyti kurią nors seriją;
antra, jis vis tiek jos nepastebėdavo.

Pridėkim dar tai, kad:

a) Abiejų tėvai tarpusavyje nebendravo ir laikė judviejų santuoką klaida (kas iš tiesų taip ir buvo).
b) Jų sūnus su jais taip pat nebendravo. Tai faktas.
c) Bet abu šio fakto nežinojo, manė, kad sūnus nebendrauja tik su vienu iš jų, o su kita puse bendrauja. Pasirodo, abu klydo.
d) Kaimynai su jais taip pat nebendravo, nes ir jie nematė reikalo su jais bendrauti.
e) Jie net neplovė bendros laiptinės, ignoravo grafiką, dėl ko buvo apskųsti bendrijos pirmininkui, bet ir tas nieko nepešė, tik irgi nusprendė su jais nebendrauti.
f) Su jais niekas nebendravo, nebent Putinas slaptais kanalais, bet to niekas nežinojo.

Puiki puokštė priežasčių skirtis. Jie taip ir padarė.
Svoloč

2015-09-15 12:06:48

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Pisha

Sukurta: 2015-09-16 13:06:04

Geras tekstukas, lengvai susikaitė. Gyvenimiška. Ir.. Jeigu susituokimo priežastis tebuvo išvaizda tai nenuostabu, kad jau po kelių mėnesių atsirado atšalimas (nors ir tai atrodo ankstokai). Tai čia bus dar daugiau dalių?  

Vartotojas (-a): klajūnė

Sukurta: 2015-09-15 22:42:48

Smagi ironija... tik kažin kaip ten su ta spermos įtaka smegenims - negi ji tokia didelė?
 

Vartotojas (-a): Vasara7

Sukurta: 2015-09-15 16:52:02

graudi tiesa, bet kažkaip prajuokino...

Vartotojas (-a): Pakeleivis

Sukurta: 2015-09-15 14:17:15

Romano punktai pataikyti ir tarpusavyje sąveikauja labai gerai. Manau, ir psichologiškai viskas pagrįsta. Ir turinys susilieja su dėstymu, nes 1, 2, 3… a, b, c… pirma, antra, trečia… primena aprašomų santykių apogėjaus stilių – punktais, teiginiais.
 
Skaitoma lengvai. Vystymas nuoseklus. Gal galima išimti ar pakoreguoti įvado 6 punktą, bet tai irgi savotiška užuomina į kalbą. Ir kalba čia svarbi. Įgūdžiai, kiekvieno iš sutuoktinių įgyti dar priešromanyje, plėtojami priėjus sūnaus klausimą, o tuo pačiu prisiminti išsipūtę privalumai nusitempia į kažkada… Su pagreičiu.
 
Tikėtini netikslumai (bet priklausomai nuo požiūrio): jei uošvienės nusiteikimas įmanomas (dažnai neatsilanko, tegul jaunieji pabūna vieni), tai sutuoktinės polinkis svaigintis serialais susijęs greičiau su meilės troškuliu.

Pradedant 1 punktu, to ir nebuvo...

Psichologinių problemų, būsenų, santykių kamuolys. 
Viskas tikroviška, nelinksma, bet skaitant juokinga.
 
Dar ir kūrinio kategorija kaip humoras. Nepaneigsi, kad apysaka ar romanas…