***

Santrauka:
Kartais ateina į galvą mintis, kad nesiremdamas į rašiusiųjų iki tavęs išmintį esi labai silpnas, menkas, neapsiginantis savęs ir kitų neginantis, suklaidinantis skaitančiuosius, gal net vedantis juos į mažesnį ar didesnį paklydimą žmogus.  Tegul šį kartą nebus eilėraščio, naujo žodžio, bet daug didesnės asmenybės mintys ir iš jų išplaukiantis mano moralas, nors didaktikos labai nemėgstu, nes tikiu, kad ja mažai ką gali pasiekti.
Žmonės manė, kad ne tasai pavasario rytas yra šventas ir svarbus, ne toji dievo ir pasaulio gražybė, duota, idant kiekvienam gyvam daiktui gera būtų, – gražybė, lenkianti į santarvę, taiką ir meilę, šventa ir svarbu esą tai, kas buvo jų pačių prasimanyta, kad galėtų vieni kitiems viešpatauti.                                                               Levas Tolstojus. Prisikėlimas. – Vilnius, Vaga, 1972.

Gerai būtų, kad niekada nė vienas netaptume pramanų, paskalų, apkalbų aukomis ir niekada visuomenė neklaidžiotų paklydimuose, tamsoje, nepultų pati į nuodėmes ir nepadarytų baisių ir nepataisomų dalykų.
bitėžolė

2014-12-07 12:39:48

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2014-12-07 20:48:01

Norėtųsi. Bet to niekada nebus.

Vartotojas (-a): Vasara7

Sukurta: 2014-12-07 17:26:39

teisinga

Vartotojas (-a): Laũmele

Sukurta: 2014-12-07 15:47:13

,,vieni kitiems viešpatauti" ... tarnauti...

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2014-12-07 15:29:20

...gražūs prasmingi žodžiai...o kad taip būtų...

Moderatorius (-ė): Goda

Sukurta: 2014-12-07 13:28:47

 Gerai būtų... Kilnus noras kaip atsidūsėjimas...   L. Tolstojaus mintys nuostabios. Prisiminti visada verta. 

Vartotojas (-a): Eiliuotoja

Sukurta: 2014-12-07 13:04:10

Taip, gerai būtų... Tačiau ir suvokdami šias tiesas, ne visada jų laikomės...