Pastebėjimai XII

Informacijos yra tiek daug, tad skųstis, kad neturi ką veikti, neįmanoma. Nebent tingi, o tada jau niekas nepadės tau, tik tu pats.

Reikia pasistengti, kad nuomonė apie save nepriklausytų nuo nuotaikos.

Pasidalink juoku, ir tavęs neras liūdesys...

Kaip sutari su pasauliu, taip sutari ir su savimi.

Kai nervina visokie išvedžiojimai, reikia apvedžioti, kas domina, ir bus kur kas paprasčiau.
Kobixas

2014-10-06 10:34:50

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Romas

Sukurta: 2014-10-11 22:50:31

Skundai yra įmanomybės visgi, kad ir kaip pikta būtų dėl informacinio amžiaus tinginių.
Nuomonė apie kitą labiau.
Liudesys turi gerą paieškos sistemą.
Pasaulis ties tavim nesibaigia.
ir užtušuoti, kas nedomina :)
 

Vartotojas (-a): šaltuona

Sukurta: 2014-10-06 14:53:46

Tokie apkalbėjimai...sau, introspekcija visad gerai, patiko juoko -liūdesio slėpynės:)

Vartotojas (-a): Pakeleivis

Sukurta: 2014-10-06 14:52:11

Pasidalink juoku ir tavęs neras liūdesys... Jis, kipšas, randa visada, tik pasitelkęs į kompaniją juoką, geriau atsilaikysi.
Apskritai per visus vientisa pasaulėžiūra: tinginystei ne, dvasios darbas, santarvė su savim. 

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2014-10-06 14:11:01

Vieni nieko nepastebi. Kiti pastebi ir pamiršta. Treti pastebi ir kitiems parodo. Jūs – prie trečiųjų.

Moderatorius (-ė): Goda

Sukurta: 2014-10-06 11:45:02

Visi verti dėmesio, ir šiaip, puikūs patarimai, kam ko reikia vienu ar kitu momentu. Dėl ketvirtojo, tai objektyvesnė tiesa ir priimtiniau būtų ir man Kaip sutari su savimi, taip sutari ir su pasauliu, bet galbūt, tarkim, dar nelabai mačiusiam pasaulio ar dar nelabai suprantančiam savęs ir pan., irgi įdomus.

Vartotojas (-a): daliuteisk

Sukurta: 2014-10-06 10:42:44

Protingai pasakyta, tik rašyčiau atvirkščiai: "kaip sutari su savimi, taip sutari ir su pasauliu"