Sienlaikraštis 2×22 (Nr. 1)

Santrauka:
Parašiau sienlaikraštį, kurį atsispausdinę galit pasikabinti sienos, nes nusibodo lyrika, norisi kažko įvairesnio. Jo rubrikos būdingos visiems mūsų dienraščiams. Atvirai pasakius, nežinau tiksliai, kokio žanro yra ta mano rašliava.  
Pavadinimas toks, nes yra po du sakinius dvidešimt du kartus. Kada bus sekantis sienlaikraščio numeris, sunku pasakyti, tačiau pirmą „dvisakinį“ sumąsčiau ką tik:
Artėjant pilnačiai Niujorke vėl pasirodė Betmenas ir visų dangoraižių sienas išpaišė nešvankiais grafiti. Ilgai galvojusi miesto valdžia nusprendė jų nenuvalyti – kad ir ką sakytų žmonės, bet tai – menas!
                                             2 × 22 (Nr. 1)
 
Naujienos
 
Asilą išrinko į LR seimą. Pirmąją jo pataisą Švietimo įstatymui – išimti iš abėcėlės raidę A, parlamentarai priėmė vienbalsiai.
 
V. Putinas nenorėdamas prekiauti su mūsų planetos valstybėmis pradėjo prekybą su ateiviais – dabar žalieji žmogeliukai valgo rusiškus konservus, dėvi rusiškas uniformas ir ginkluoti „Kalašnikov“ automatais. Kadangi nei rublių, nei jokios žemiškos valiutos jie neturėjo, įvyko barteriniai mainai –  ateiviai Rusijai davė Krymo pusiasalį.
 
Bendrovė „Zepter“ pagamino keptuvę, kurią reklamoje apibūdino taip; „Patogi paimti į ranką, lengva, tačiau pritvoja pirmu smūgiu.“ Paklausa viršijo pasiūlą, tad šiuo metu firma ruošiasi gaminti namų šeimininkėms dar ir panašios paskirties samtį.
 
Nusileidę į kasmetinį gėjų ir lesbiečių festivalį Rio de Žaneire ufonautai buvo šokiruoti: „Neįtikėtina, bet kai paskutinį sykį čia lankėmės prieš 600 mln. metų, žmonės savo lytiniu išsivystymu nė kiek nepasistūmėjo į priekį – jie vis dar dauginasi partenogenezės būdu!“ Bijau, kad praėjus žymiai trupesniam laikotarpiui, ateiviai bus teisūs...
 
Konfliktai ir saugumas
 
Kiek galiu kartoti – Rusija yra taiki šalis, – pasakė V. Putinas. 2084 m. juodaodis Vasia iš Čikagos neišėjo į Gegužės 1-osios paradą, nes iš vakaro padaugino vodkos.
 
Komentarai
 
Vardan draugystės ištiesi ranką. Kojas ištiesi ir taip...
 
Iš popieriaus išlanksčiau baltą balandį. Šitas bent ant palangių neteršia.
 
Aktualijos
 
Nustebęs net akis išpūtė. Mažiausiai kas penktas planetos žmogus nesistebi niekuo – jis yra kinas.
 
Mėnulio pilnatis... Ar taip todėl, kad tą naktį pilna ištįsusių šešėlių?..
 
Velnias ar Dievas? Bedugnė neturi dugno, o aukščiau Viešpaties nieko nėra.
 
Nelaimės
 
Nusispjoviau tris kartus per petį. Vėjas pūtė į nugarą.
 
Kriminalai
 
Nežinojau, kas yra blogis. Už tai blogis žinojo, kas esu aš.
 
Sportas
 
Jei tau duos į kairįjį skruostą, atsuk dešinį. Viešpatie, – pagalvojo boksininkas po nokauto, – net ir Tu kartais klysti.
 
Medicina
 
Jis mylėjo jį, ji mylėjo ją. Meilės vaisiaus saldumas geriausiai juntamas kramtant natūraliais, o ne protezuotais dantimis.
 
Gamta
 
Ji jam įstatė ragus. O tai būna beragių avinų?..
 
Mokslas
 
Mokslininkai genetiškai modifikavę asilo ląsteles išvedė naują veislę – trumpaausius asilus. Net jei būtų priauginę sparnus, ar kas nors nuo to pasikeistų?
 
Mokslo ant kupros nenešiosi. Kurgi ne, – mąstė kupranugaris ilsėdamasis Gizos piramidės šešėlyje, – ką tik dykumoje iš karto du archeologijos mokslų daktarus nešiojau.
 
Nepatvirtintais duomenimis, Aleksandras Makedonietis buvo gėjus. Patvirtintais duomenimis, V. Simonko niekada nebuvo Aleksandras Makedonietis.
 
Būstas
 
Kaip jauku namuose, kai už lango lyja lietus! Statybinis brokas – kažkam pavažiavo stogas.
 
Gyvenimo būdas
 
Amžinai būsiu tau ištikima. Galbūt, brangioji, bet dabar pakalbėkime apie esamąjį laiką...
 
Rankose laikoma gitara jam priminė jos figūrą, švelniai liečiamų stygų muzika – jos balsą. Praėjus dvidešimčiai metų po vedybų gitaristas tapo būgnininku.
 
Orai
 
Siunčiu, mieloji, tau oro bučinį... Šoninis vėjas jį įnešė tiesiai pro atviras kaimynės duris.
kaip lietus

2014-10-06 01:29:20

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): klajūnė

Sukurta: 2014-10-09 22:41:09

tiesiog puiku.

Vartotojas (-a): Kobixas

Sukurta: 2014-10-06 20:12:13

Įdomiai ir nuotaikingai, patiko...

Vartotojas (-a): jovaras

Sukurta: 2014-10-06 16:20:12

gera juoko dozė. man patiko

Vartotojas (-a): Algimantas

Sukurta: 2014-10-06 13:47:51

Va ko ma daba tik i betrūko...
Si - en - laik - raš - čio...
Su nekantrumu lauksiu tęsinio...
Spauda i sportas jėga...

Vartotojas (-a): Juozapava

Sukurta: 2014-10-06 13:27:07

Puiku, laukiam kito numerio :)

Vartotojas (-a): eglute7

Sukurta: 2014-10-06 12:34:13

Na va, kaip smagu... Sienlaikraštis jau yr.... :)))

Gal kas nors užsiimtų karikatūras piešti?

Vartotojas (-a): Vasara7

Sukurta: 2014-10-06 10:52:36

nu šauniai jūs čia

Vartotojas (-a): Nijolena

Sukurta: 2014-10-06 09:33:35

Sienlaikraštis buvo itin taiklus, ir su aktalijomis, ir su humoru. Puikiai pasidarbavote, lieka laukti tęsinio...

Vartotojas (-a): anamcara

Sukurta: 2014-10-06 09:30:11

Ačiū. Pagaliau turiu mėgiamą leidinį :)
prenumeruosiu :)