Tik žmonių vyzdžiuos

Santrauka:
Akrostichas rašytas iš (teksto pateikto konkursui) dviejų eilėraščio fragmento eilučių;
Akrostichas dedikuotas pirmai (santraukoje nurodyto eilėraščio fragmento) eilutei, kuri
matoma šio akrosticho pabaigoje, priešpaskutinėje eilutėje (paskutiniame dvieilyje po punktyro).
(pats eilėraščio akrosticho pavadinimas, paskutinėje šio eilėraščio-akrosticho eilutėje;
o tiksliau — tame dvieilyje, po punktyro, paskutinėje eilutėje)

Eilėraščio (pateikto konkursui) fragmentas:

naktis yra labai didelė
daug

žvaigždžių yra žmoguje
daugybė erškėčių kūlgrindų
laiko brasta per kurią
nesuskaičiuojamos keliasi minios
 
milijardas tylėjimo yra žmoguje
neišsakyta

(aut. Gintaras Bleizgys)
* * *

Dangumi sakytum pasaka* Šviesos
Artinas viena
Užliūliavusi laukus drėgnom miglom
Gęstančia žara

Nusidriekusi šešėliais blėstančiais
Eilėmis tolyn
Ilgesiu nostalgišku į Rytus tįstančiais
Šaukiančiais gilyn
Saulės varpą jūron grimztantį palikt
Amžių bangose
Krantą išmazgojusiuose kiekvienam
Ypatingai čia
Tylinčių žvaigždžių mirksėjime
Augančios Tamsos
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Naktis yra labai didelė
Tik žmonių vyzdžiuos...

pasaka* — kuo? (įnagininko linksnis), t. y., „pasaka sekama — arba pasakojama Šviesos"
kvinta

2014-07-25 02:20:06

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Laiza

Sukurta: 2014-08-15 08:13:54

Atsiprašau visų žinovų, aš taip giliai nekapstau, nes jokios prasmės tame nematau. Kūrinys arba patinka arba ne, dar kartais būna, kad kūrinyje yra kažkokia intriga, kuri tave "pakabina" ir tai, mano manymu, yra bet kokio meno kūrinio tikslas - nepalikti abejingo, sukelti sieloj sumaištį. Kvintai tas puikiai pavyko, ačiū.

Vartotojas (-a): Medinis jogas

Sukurta: 2014-07-26 22:44:16

s, pešaltas, funkcionalus prota

Vartotojas (-a): Algmar

Sukurta: 2014-07-26 15:59:16

         Aiškinimai ir išvedžiojimai ilgesni už kūrinį – literatūroj, filosofijoj ir dar daug kur – geležinis dėsnis, o ne išimtis kažkokia, – tą komentuojantys žinot ir suprantat, kodėl taip įvyksta.
         Diskusijoj gal trumpesni tekstai geriau pasiektų tikslą.
         O šiuo atveju Kvinta nori paaiškinti, kaip ji mato savo darbą, ir jokios mokytojos ji nekartoja. Bazą santrauka nudangino į asmenines svajas, tai čia jo problema arba pramoga, o ne Kvintos... Kiti nė tiek nepasakė apie eksperimentą – tokią konstrukciją.
         Pats manau, kad tema graži ir sumanymas, o tekstą reikia stipriai redaguoti, artinti skaitytojui. Techniškai – mažinti įnagininkų, dalyvių, juos sunku sekti, ir kai įžiūri vaizdo grožį, tai jis už teksto, o tekstas neatrodo gražus. Krantą išmazgojo bangos? Geriau, kad linksnių nereiktų aiškinti pastaba, kartais būna aiškiau kirtį pažymėjus. Gal reiktų tobulinti eilėraščio kompoziciją. Tam ir eksperimentas.
 
 

Vartotojas (-a): Vlabur

Sukurta: 2014-07-26 05:51:30

...sutinku su Bazo mintimi „apie tą nuobodybę“ (kai aiškinimai ir išvedžiojimai ilgesni už šiaip sau kūrinėlį).

Vartotojas (-a): Bazas

Sukurta: 2014-07-25 18:39:46

Skaitant visa tai man kyla kažkokie jausmai apie gramatikos knygas, mokyklą, literatūros mokytoją(kuri, beje, buvo labai šauni ir manyje kažką matė, ne tik mėlynę po akim)... bet aš mokyklą pabaigiau ir suvokimas mano subtilesnis, nei būdavo tada. Tad kokio velnio turiu grįžti į tą nuobodybę.
Negaliu pasakyti, kad kūrinys nepatiko. Negaliu pasakyti ir, kad patiko. Tiesiog jis įsispraudė į kažin kokį paaiškinimų maišą, užsisiuvo save iš vidaus ir kaip vikšras nusliuogęs prie akmenuoto skardžio, stačia galva nėrė į neatrastą vandenyną. 
Iš karto atsiprašau autorės, jai, mano komentarai atrodo nesusieję su kontekstu, gal taip ir yra. Bet prieš pykstant siūlau pasvarstyti: gal aš rimtai sergu, arba ką nors vartoju, noriu bendrauti, ar nešioju komiko kaukę. Ant komikų juk nieks nepyksta?.. Bet iš kur man žinoti, aš niekad nejuokauju.

Vartotojas (-a): Laũmele

Sukurta: 2014-07-25 11:37:40

Atspindys eina per širdį arba protą...