Dešimt žodžių arba diferenciacija

Ir tebūnie viskas puiku. Parašykime eilėraštį žaizdelei, kurią jauti lėtai ir įkyriai šąštant. Žinai, kad ji jau tuoj megs įgrystantį bakterijų ir sukrešėjusio kraujo tinklelį ant savęs pačios. O kaimynas, užuot gėrėjęsis narsiąja žaizdele, spręs globalinės reikšmės uždavinius, kurių tema - diferencijacija.
- Intelektualu,- tu pažnibždėsi jam į ausį.
Ir vienintelė tavo viltis bus nutraukti grežiojimąsi į tą varganą limfos ir kraujo krešulį. Tu juk puikiai žinai, kad nė vienas iš jų neduos nieko garbingo Jai. Nepasidalysią jie ir su tavimi niekuo. Net ir Negrįžusiajai teliks tik šašo liekanos ant sprendimų sąsiuvinio lapo, kur iš tiesų bus tik didingos frazės ir aukštesni planai...
elfooke

2006-09-08 17:32:49

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2006-09-11 09:43:10

Įdomus požiūrio taškas. Žavi sugebėjimas tokius dalykus privesti iki beveik poezijos :)

Vartotojas (-a): elfooke

Sukurta: 2006-09-08 19:03:07

labai smagiai ir kvailai atrodo kabinejimasis prie zodziu...

Vartotojas (-a): elfooke

Sukurta: 2006-09-08 18:26:04

jei neturi ka pasakyt - tai ko rasyt toki ilga komentara? jei cia dienorastis - tai gal jis man kazka reiskia?
kitiem paaiskinsiu: reikejo issirinkt desimt zodziu ir su jais parasyt rislius sakinius mokykloj. o as parasiau ne tik uzduoti, bet ir ka tuo metu galvojau. visiskai nesusije su mano jausmais ar kazkuo itin reiksmingu. o jei nesugebi izvelgt, kad cia tiesiog pasirasinejimas SAU, tai kam narinstis akis?