Medžioklė Afrikoje

Santrauka:
Tai vienas iš mano kūrybos anekdotų. Nešvankokas – kaip ir mūsų kasdienybė, tad atleiskite už ją. :)
Nuvyko europietis į Afriką. Nutarė pamedžioti, todėl pasikonsultuoti kreipėsi į vietinį aborigeną. Tuo pačiu galvojo sužinosiąs apie čiabuvių gyvenimo būdą.
– Aš darau taip, – sako šis: – Nušaunu liūtą, tada išpjaunu liežuvį, nupjaunu pautus, viską į terbą ir nešu namo. Žmona pataiso vakarienę, visi prisivalgom ir einam miegot.
– O kodėl daugiau mėsos nepasiimi kitoms dienoms?
– O kam? – klausimu į klausimą aiškina negras. – Mes nei elektros, nei šaldytuvo neturim, iki kitos dienos viskas susmirstų. Imu tik tai, kas skaniausia. Kitą dieną aš vėl einu medžioti. Nušaunu begemotą. Išpjaunu liežuvį, nupjaunu pautus – viską į terbą ir velku namo. Žmona pataiso vakarienę, visi prisivalgom ir einam miegot.
– Likusią mėsą, aišku, palieki, – supratingai konstatuoja europietis.
– Taip. Maitėdoms. Trečią dieną nušaunu dramblį...
– Leisk, aš toliau spėsiu. Išpjauni liežuvį, nupjauni pautus, viską – į terbą ir neši...
– ... Ar durnas?! Galvoji, kad tokį svorį pavilkčiau?! Paprasčiausiai tada nupjaunu iltis ir jas pardavęs visiems metams turiu pinigų!

Voldemaras Zacharka 
VoldZak

2014-04-10 09:00:30

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): jovaras

Sukurta: 2014-04-10 20:55:02

ha ha pabaiga puiki. geras anekdotas

Vartotojas (-a): Pakeleivis

Sukurta: 2014-04-10 14:52:01

Nematau kiaurai, tad nesupratau, kokios nešvankybės turėtos mintyse.
Gal mėsos dalys? Bet su inkstais verdama agurkinė sriuba, žarnos naudojamos vėdarams, dar būna visokie tešmenys…
Anekdotas yra anekdotas dėl situacijos „ar aš durnas“.

Vartotojas (-a): Vasara7

Sukurta: 2014-04-10 13:14:33

nu juokiausi, jaukiausi, fainas anekdotas