Apie norus ir akimirkas

Vienas žodis - akimirka. Ta sekundės dalis, kai apsisuki 360 laipsnių kampu ir matai žmones, kurių tau trūko visą gyvenimą, tas momentas, kai esi pagautas padaryti bet ką - atidaryti pasaulinio lygio paveikslų galeriją ar atkeršyti nedidelio ūgio kiemo berniukui, kuris visą amžių tave vadino ryža ragana. Ir kiek tokių akimirkų yra gyvenime, dėl kurių pakartojimo atiduotum paskutinius gyvenimo metus? Tai - norų išsipildymas, viskas, ko troškai. Tačiau suvok - antrą kartą tokia pat akimirka tau nebeteiks to pačio džiaugsmo, nes tavo norai keičiasi kasdien,kas porą minučių. Mūsų norai visada išsipildo,tik per dažnai mes patikime kitų žmonių norais.
understand

2012-03-20 13:55:42

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): nenumeruojant

Sukurta: 2012-03-20 21:10:25

Yra įdomių minčių, bet siūlyčiau autorei esė šia tema parašyti :) tuo pačiu įsigilintumėt dar labiau.
tas momentas, kai esi pagautas padaryti bet ką - atidaryti pasaulinio lygio paveikslų galeriją ar... --- patarčiau brūkšnį keisti dvitaškiu, nes sakinio dalis aiškinamojo pobūdžio (brūkšnys labiau tinka ekspresijai, netikėtai ar išvadinei minčiai žymėti).
Ir dar, iš tikro lietuviškas brūkšnys atrodo taip — ((:

Vartotojas (-a): Rudenė

Sukurta: 2012-03-20 18:25:48

:))