Kai sutiksit...

Jau pavargę,
Išbarstę save,
Vis dar ieškot
Vienintelės –

Savo Moters?..

Negailėdami žodžių,
Glamonių bet kam,
Bet kada,
Melsdami netgi Dievo –

Likt tam sapne!..

O sutiksit.
Galėsit pažvelgt
Į save, po beprasmės,
Beprotės gąšlos?..

Juk tušti, lyg ąsočiai
Po didžiulės kaitros...

Tai dalinsitės –
Kuo?..
tyluma

2010-12-27 01:09:56

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2010-12-28 21:34:32

Giliai, skaidrėjančiai... Patiko. Prasminga ir tikra.
Kadaise rašiau, kur buvo eilutė: Prabudę, ką branginsime šią naktį, ar vienas kitą?

Vartotojas (-a): tyluma

Sukurta: 2010-12-27 20:04:56

Griaustini, jei LAUKI,Tau parašys... Kas nors.

Anonimas

Sukurta: 2010-12-27 18:44:51

Atrodo,kad Tyluma sujudino gilesnius vandenis,retai kada tenka matyti tiek komentarų.O tai reiškia,kad užkabino aktualią temą.Nemanau,kad kas norėjo čia ką užgauti,greičiausiai,čia visiems buvo perbrauktas per jautrias stygas.Ar privalome bijoti reikšti savo nuomones?Visai ne.Ir jeigu ją pareški,sakykim,aštresniu klausimu,visada sulauksime kritikos.Ar norime,kad mūsų nekritikuotų?Tada nerašykime,tylėkime,niekur nesikiškime,nieko nematykime - būkime NIEKAS.Ar to norėtumėte kas?Aišku,ne.Todėl gyvenkime savo gyvenimus,visai pritariu,kad čia jau gavosi vakarėlis.Ir iš jo kažkas eis namo pas žmoną,kažkas pas kito žmoną,kažkas pas meilužę,kitas niekur neis,nors ir norėtų,kažkas kažkam slapčia atidarys duris.Ir nieko pasauliui nuo to neatsitiks.Toks gyvenimas.Bet yra ir kitos jo pusės.Na,kas rytoj parašys apie gėlėtas pievas?

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2010-12-27 18:33:59

...labai gaila, kad geras kūrinys liko nasuprastas dargi ganėtinai garbiųjų ...stebina kai kurių komentatorių transformacijos greitis, grubumas, kandumas ir minios dėsnio šauksmas...už ribos liko tik balta dykumos saulė...

Vartotojas (-a): tyluma

Sukurta: 2010-12-27 16:26:48

kaip lietus:dėkoju už įžvalgą :) (oi,betgi ir pats,atrodo,mėgėjas po laukus, be kelio be takelio! :) ... )
charmant:tai ne nuoskaudos,o pastebėjimai.
spika:na,nesigriaudink taip dėl antano vėjyje.Jis,tiesiog,atitiko savo eiliuku,JAU užrašytus tuos mano gyvenimiškus pastebėjimus. Na,kai kurioms Moterims tai patinka,ar ne? :)

Žiūriu,čia jau vakarušką organizuojat? :) Tai ir gerai :)

Antanai vėjyje,nesiekiau jūsų užgauti.Tai TIK kūryba.Gyvenimo padiktuota,tiesa.

Anonimas

Sukurta: 2010-12-27 16:25:21

:D "svingerių vakarėlis tylumoje",
...

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2010-12-27 16:20:55

Su šventėmis visus...nerūstaukit...nematau jokios ugnies nei iš vienos pusės, o jūs čia vėjus maišote...arčiausias tiesos kaip lietaus komentaras...antanas vėjuje išreiškė savo vyrišką ekspansiją eilėmis ir nereiškia, kad tai jo epizodas, tyluma atsakė į tą jo kūrinį irgi eilėmis, kaip moteris į tokią vyriškos pusės filosofiją ...pasiskaitykite net daugiskaitoje ten...nieko asmeniško, nieko įžeidžiančio nėra ir nedrumskite šventiškos nuotaikos...RAMYBĖS VISIEMS IR GERŲ NAUJŲJŲ...

Vartotojas (-a): Maybe

Sukurta: 2010-12-27 16:13:28

Kur dabar varot, kur?! o kas eiles rašys?
jau matau poetus žž kaip tarakonus besikarstančius palangėm :D
na... bet jei be kamanų, taip kaip Antanas vėjyje, tai viliojantis pasikarstymas - langinės atsivers...
Tyluma, budri šiąnakt būk ;)

Vartotojas (-a): spika

Sukurta: 2010-12-27 16:09:00

Tai gal pas mane? Mano viename eiliuje irgi yra galšumo pagal kvintos komentarą.Gaila, bet man nei viena neskyrė eilėraščio...O geriu retkarčiais tik raudoną, saldų Kagorą. Tada reikės dar ką nors pakviesti, tai bus .... Ir tylumą prigriebkit...

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2010-12-27 15:49:39

Paimkit ir mane, a? Skirtingai nuo grybavimo moteravimas geriau sekasi patemus. Dabar pats laikas. Varom - išsičiustiju, paimu gero vyno ir varom :) :) :)

Anonimas

Sukurta: 2010-12-27 15:41:09

Antanai, varom moteraut ;)

Vartotojas (-a): spika

Sukurta: 2010-12-27 15:26:00

o kodėl skirtas Antanui vėjyje? Juk ne visuomet poetai rašo apie savo jausmus ar ką patys galvoja, jaučia. Gali juk padaryti įspūdį ar poetas gali įsijausti į kitų pasakojimą ar matytą atvejį.Pagal eilėraštį negalima spręsti apie žmogų, tuo labiau ,kad jį visai nepažįsti, o tik skaitai jo kūrybą.Nemanau , kad jis galšus ar kaip ten...Nebent turėjote artimų santykių ir pati tuo įsitikinote.Neskriauskit poeto...

Anonimas

Sukurta: 2010-12-27 15:06:36

Tikrai, perskaičiau ir Kaip lietus antrąjį komentarą. Kiekvienas esame savaip teisus.

Anonimas

Sukurta: 2010-12-27 15:04:56

Galbūt nuoskaudos kalba čia... Ko gero, kiekvienas gyvename kaip sugebame, kaip tuo momentu ATRODO teisingiausia. Negi smerksi žmogų dėl to. O prabudimas, ko gero, ankščiau ar vvėliau visiems ateina. Tik skirtingu laiku ir skirtingais keliais. O gal ir ne...

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2010-12-27 14:37:00

Na, berniukai ir mergaitės, nesureikšminkim viso to, kas pasakyta. Antanas vėjyje yra puikus poetas, bet juk galima rašyti ir nebūtinai tai daryti. Jei kas nors iš mūsų savo kūriniuose skrenda į kosmosą (dėl suprantamų priežasčių neminėsiu kas :) ) ar savo eilėse tarp rugiagėlių augina baobabus, tai dar nereiškia, kad vienas yra kosmonautas, o kita Mičiurino mokinė :) . Aš irgi neperskaičiau įvadinių žodžių, nors esmė nuo to nesikeičia - supratau taip, kaip ir derėjo suprasti. Na, ir kas, kad Tyluma atsakė eilėmis į eiles? Nemanau, kad Antanas vėjyje įsižeis, jis suregavo labai vyriškai, net su jumoru - verta pagirti. O Tyluma ir nieko tokio neleistino nepadarė - tai jos nuomonė apie tą eilių, o ne autorių. Kodėl galvojat, kad tokią reakciją moteriai gali iššaukti tai, kad jos sutikti vyrai kiaulės? Gal net priešingai - įsitikinimas kažkuo tauriu jį paminant (autorės supratimu). Kita vertus visi mes iš kūno ir kraujo, esam nuodėmingi ir nei viename iš tų dviejų darbų nematau kažko, kas sukeltų neigiamas aplinkinių emocijas. Nevaikėkim... :)

Anonimas

Sukurta: 2010-12-27 14:06:22

Geras, tai kam rašote tuos prierašus, tarsi dedikaciją...

Vartotojas (-a): tyluma

Sukurta: 2010-12-27 14:01:14

Kas galvoja,kad čia konkrečiai Asmeniui skirtos eilės- klystate.Jos rašytos ne spontaniškai,tik paskutinysis antano vėjyje eilėraštis išprovokavo jas įrašyti čia.Juk turiu ir aš tos gyvenimo patirties...
Už komentarus- dėkoju.Taip ir supranti- kas su tavimi nuoširdus, atlaidus, o kas ne.
Sėkmės Jums visiems kūryboje.

Vartotojas (-a): Maybe

Sukurta: 2010-12-27 13:52:27

gaila nemačiau santraukos prie kūrinio pirmą kartą jį perskaičius...
na negražiai čia Jūs, ši rašliava kažkoks gandonešis gavos, o aš buvau užčiuopus gilesnę prasmę, deja...

Vartotojas (-a): Medis

Sukurta: 2010-12-27 13:23:28

tyluma išsišoko... negražu :( fu

Vartotojas (-a): gulbinas

Sukurta: 2010-12-27 13:20:14

...patirtimi gal?
:)

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2010-12-27 12:14:33

...kuo tuštesni ąsočiai, tuo garsiau skamba...geras kūrinys...gili prasmė...labai...

Vartotojas (-a): antanas vėjyje

Sukurta: 2010-12-27 12:04:32

lai sprendžia kas mane pažysta ,kokia mano asmenybė.o gal aš iš viso esu moteris?;DDD arba gėjus.m?

Vartotojas (-a): tyluma

Sukurta: 2010-12-27 11:56:37

antanui vėjyje: jei tas mano kūrinukas Jūsų niekaip nepalietė,tai kodėl komentuojate? :)
Bet vis tiek,dėkoju už jį. TAI atskleidžia būtent Jūsų asmenybę.

Vartotojas (-a): antanas vėjyje

Sukurta: 2010-12-27 11:37:08

matyt jūsų kelyje visi pasitaikę vyrai buvo kiaulės ir Jus labai skaudino arba jų iš viso nepasitaikė ir nepasitaiko;) ir dabar jų bijote prisileisti;Jūs nusprendėt apie mano RŪŠĮ net nEbendravusi su manimi;) tik paskaičiusi eilių. o kad įkvepia kūrybai kažkieno kūryba yra labai gerai. manau tikslas pasiektas.Na šitas Jūsų kūrinukas manęs nei stebina ,nei šokiruoja, nei juokina, nei graudina- tiesiog tokia vidutiniška rašliavėlė, ale įskaudintos keturiolikmetės rašyta. pagal savo gyvenimišką patirtį galėtumėte išmintingiau , giliau parašyti.Paliesta tema tikrai nėra nauja ir jos atskleidimas pusėtinas, šabloniškas. nematau nė vienos originalios metaforos ar žodžių junginio

Vartotojas (-a): tyluma

Sukurta: 2010-12-27 11:13:42

Griaustini,nesuklysk;ne visai vyrų giminei.Ir aš nesakiau ir nesakysiu"Visi vyrai- kiaulės".
Visi esam asmenybės.Taip,turinčios teisę į pasirinkimą,bet ar BŪTINAI reikia to:"Einame per gyvenimą kaip per lauką,kuriame ir gėlės,ir balos,ir purvas ir ,sakysime,karvių mėšlas.Mūsų teisė rinktis kaip per tą lauką pereiti.Bet laukas yra laukas.Kaip ir gyvenimas.Na,didkusija apie tai nuvestų į begalybę ir beprasmybę.O tie vyrai,reikia pasakyti,visai ne tušti ąsočiai.Kai kurie taip prisipildo,kad oi,oi..."
O laukas,džaniausiai,be kelio.Netgi be takelio...Tame ir būtų diskusijos beprasmybė.
Ačiū už komentarą.

Anonimas

Sukurta: 2010-12-27 10:50:09

Na čia jau atviras kaltinimas visai vyrų giminei,autorė,ko gero,remiasi savo subjektyviais išgyvenimais.Iš tikrųjų tai yra gyvenimas toks koks yra ir reikia niekada nepamiršti,kad kiekvienas turi teisę į savo pasirinkimą,koks jis bebūtų.Prisimenu,kaip Skirmantas Valiulis,tada,kai P.Gražulis seime inicijavo įvairiausius apribojimus na,kaip pavadinti,gal su intymisis reikalais susijusioje srityje,parašė savo spaudod apžvalgose:--,,o jeigu man vėlai vakare,arba vienumoje kyla noras pažiūrėti stipresnį erotinį filmą,tai yra mano,kaip individo,teisė".Na ir ką tu jam.Einame per gyvenimą kaip per lauką,kuriame ir gėlės,ir balos,ir purvas ir ,sakysime,karvių mėšlas.Mūsų teisė rinktis kaip per tą lauką pereiti.Bet laukas yra laukas.Kaip ir gyvenimas.Na,didkusija apie tai nuvestų į begalybę ir beprasmybę.O tie vyrai,reikia pasakyti,visai ne tušti ąsočiai.Kai kurie taip prisipildo,kad oi,oi.Na,bet paliečiu labai pavojingą temą,rizikuoju būti ir apšauktas ir apmėtytas.Na,bet tegul akmenį meta tas,kuris be nuodėmės,bet tirai ranką ant širdies padėjęs.

Anonimas

Sukurta: 2010-12-27 09:58:44

Tikrai stipriai pasakyta apie TAI, apie ką nelabai mėgstame kalbėti eilėmis... išsidalinti. išsibarstyti, save prarasti... o gal tai ir yra mūsų visų gyvenimo prasmė?

Anonimas

Sukurta: 2010-12-27 08:03:39

Juk tušti, lyg ąsočiai,
Po didžiulės kaitros ...


Eilutė, kurioje prasmė, viso eilėraščio.

Vartotojas (-a): Maybe

Sukurta: 2010-12-27 02:47:31

tušti ąsočiai – girdę sočiai :)
kitus, palikę patys ištroškę, talpa pripildymui, kad vėl dalintų...
patiko mintis.

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2010-12-27 02:11:34

Dalinsimės? Veikiausiai savimi. Ir veikiausiai ne dalini, bet išsidalini :( Geras darbas, man tikrai patiko.