lyg paukštė stebuklinga mos...

Santrauka:
* * *
...lyg paukštė stebuklinga
mos –
       tiktai sparnais pamos
t a v o klasiškos meilės –
iš klasės  p i r m o s – – –

paliktõs taip netyčia
aukščiausioj viršūnėj
nebus
nei klaidos nei lentos
virš bedugnės skaidrios

žiauriai keičiasi –
mainos veidai
                      t i k t a i
širdį girdi
kaip tada išgirdai –

– – –daug arčiau artumos
t a v o  klasiškos meilės
            iš klasės pirmos...
st_a_s

2010-12-18 19:27:30

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2010-12-23 22:18:14

Jausmingai ir labai įtaigiai, tarsi pirmos akimirkos įspūdis...

Vartotojas (-a): gulbinas

Sukurta: 2010-12-23 15:37:19

...tai jau nuo pirmos klasės pradėjai į mergaites dairytis?
:)

Vartotojas (-a): Santaja

Sukurta: 2010-12-18 22:16:54

pirmoji meilė? ;)

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2010-12-18 21:31:12

būkit koks tik norite, kiekviena sekundė stebuklas, Įsivaizduojate - gyvybė Visatoje - fantastika, ji neįmanoma, bet ji yra - ištisus metus, planetoje Žemė (Saulės sistemoje) stebuklų stebuklas jau įvyko, autoriau, ir tai įvyko, Ak Ponios ir ponai, tai įvyko tada, kai gimėme kiekvienas iš mūsų ir galime suvokti dalyvaujantys tame stebukle "Gyvybė visatoje, ir sekantis įvyks, kada mirsime, tik chop - ir viskas dingo. kas tai - juk tai stebuklas, ir jis visada, ne per kalędas, bet įskaitant ir Kalėdas - dienos ilgėjimo sugrįžimą, ir Jonines - Nakties ilgėjimo sugrįžimą. Būkite nesitaręs kokiu jums tik patinka, autoriau, juk jūs gyvas gyvoje planetoje- blemba nu Visatoje gyvybė, argi tai ne stebuklas...

Vartotojas (-a): st_a_s

Sukurta: 2010-12-18 20:22:51

gal nebūkime persumaterialėją... bent prieš stebūklo metą, prieš Kalėdas.
betgi buvo gi kažkada ir klasė pirmoji (ta mokyklos, papraščiausiai kiekvieno mokyklos, o ne vartotojiškos erdvės), ir daug kas ten kur mūsų jau nėra (ir nebus...).
ir dar - netgi žvirblis delnuose (nelygu kada ir kieno jis delnuose...)gali būti srebuklinga paukšte...

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2010-12-18 19:37:29

na jau tas jūsų eiliukas, tikrai ne koks, su tuo savo išsireiškimu - klasiškumu, lyg iš "gatvinių " žargono. Kalboje, įmanoma; bet jau pretenduojant į poeziją, rašant eilėraštį - tikrai ne kaip... ir dar tiek metų plunksnele skrebinęs jūs, o šitaip varganai su raiška; gėda gi jums turėtų būti, autoriau, prieš jaunimą - Lietuvos poetų ateitį, tokį pavyzdį rodyti; Pasimokykite pas Nikajį poetinės pajautos, jei tokio dalyko būtų galima žinoma pasimokyti. Arba ją jaučiate arba... tai gi...