* * *

Santrauka:
„nužudyk mane švelniai“
Prašau, prikalk mane prie kryžiaus,
Tvirta, nors vaikiška ranka...
Maldauju – kalk aštriais rūdijančiais,
Stovėdamas šalia neverk!

Prašau, supančiok karštą meilę
Šilkiniais siūlais rožių pataluos
Ir paguldyk šalia manęs į duobę,
Tegu išnyksim mudvi žemės trupiniuos.
Lawera

2006-04-29 20:01:16

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Lawera

Sukurta: 2006-04-30 18:36:08

"mudvi" tai lyr.subjektas(aš) ir meilė.

Vartotojas (-a): Juatas

Sukurta: 2006-04-30 18:15:40

lb patiko tvirta vaikiška ranka.... kažkaip nelabai supratau tą "mudvi" keistai šiek tiek skamba tas žodisčia... visame eilėraštyje kalbama Jam...o pabaigoje Jis tampa Ja... mintis idomi...visumoje man patiko... jausmai ir pats eilius gana artimi retai, tačiau retkarčiais užeinančiai nuotaikai... Sėkmės:)

Vartotojas (-a): Amber

Sukurta: 2006-04-30 13:16:04

"Tvirta, nors vaikiška ranka..." - ta vaikiška ranka šitam kontekste man kažkaip šiurpiai :) Iškart priminė senai senai matytą kažin kokį filmą apie vaiką - žudiką.
"aštriais rūdijančiais" - gal labiau derėtų aštriom rūdijančiom (kiek suprantu,jei jau prikala - tai su vinimis?)
Antrame posme pasikartojantis "Prašau" jau neskamba...O jei pabandžius taip : Ir dar - supančiok karštą meilę ( čia tik mano nuomonė!)
Visumoje - man patiko,yra kažkas tokio skambėjime...

P.S. Ramune,ar neprimena kančios atmaina sadomazochizmo?:)

Anonimas

Sukurta: 2006-04-30 00:09:13

suprantu tokius jausmus, būna. nors kaip jie išreikšti, man nelabai patiko.

Anonimas

Sukurta: 2006-04-29 21:44:08

mudvi? che che,skamba "ruzavai"... truksta pabaigos siaip. arba vidurio. o gal ir pradzios nedaug.
na bet visai ta tvirta ranka patiko-negirdeta.