JIE

Tarp debesų blaškosi mūsų mintys. Jos prasilenkia, susitrenkia, bet amžiams lieka dangaus saugyklose.

Kažkur gyvena mūsų minčių broliai. Prabudę jie pagalvoja tą patį ką tu, o naktimis tą patį sapnuoja. Nežinau kur Jie,  kokia Jų minčių kalba, bet... Jie kaip ir tu vaikystėje įlindę į antklodės užvalkalą iškeliaudavo į kitą pasaulį, eidami į mokyklą skaičiuodavo medžius ar kuoliukus, „atidarę“ sausainį pirmiausia dantukais nugrandydavo šokoladinį įdarą, lipino tuos pačius plakatus ant apiplyšusių tapetų, kepė žvyrinius pyragus, laidojo negyvas bites, krūpčiodavo nuo besibarančių tėvų...

Šiandien Jiems taip pat patinka neužmirštuolės/rožės/tulpės/tavomėgstamosgėlės, jie taip pat bijo tamsos/šviesos/aukščio/duobių. Jie penkis kartus iš eilės perklauso tavo mėgstamiausią dainą, skaito tas pačias knygas kaip tu,  šypsosi dėl tų pačių dalykų, šaiposi iš tų pačių ir yra įsitikinę, kad daugiau niekas taip nedaro.

Niekada nebūsi vienas.
zuvine_auksele

2010-11-04 23:25:22

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): zuvine_auksele

Sukurta: 2010-11-23 11:47:07

Ačiū už pataisymus. Kartais norisi pailsėti nuo prasmės paieškų.

Vartotojas (-a): Rykštė

Sukurta: 2010-11-05 14:26:19

Ištaisiau kelias skyrybos klaideles ir 0 pakeičiau į ū.

Tekstas gražus, tačiau... kame prasmė? Neradau. Reikėtų tekstui suteikt prasmės, ne tik gražiai sudėliot žodžius.

Anonimas

Sukurta: 2010-11-05 12:10:24

Žavi kūrinėlio nuotaika :)

Anonimas

Sukurta: 2010-11-05 01:49:32

Toks tarsi dienoraštukas. Gražūs prisiminimai.

Vartotojas (-a): Maybe

Sukurta: 2010-11-05 01:23:45

kažkur anapus - juk jie turėtų gyventi, tik mes pamirštam, o jie - ne, galbūt ne JIE, o SAUGOTOJAI...

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2010-11-05 00:41:02

Na, taip - Jie kitokie ir tokie patys. Man patiko tas tekstukas, labai taikliai apie vaikystę. Jos pasiilgstu...