Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Ažeras

Sukurta: 2011-01-11 09:54:50

Galingas ir tiek. Nei pagyros, nei priekabių ieškojimas čia nieko neduotų.

Vartotojas (-a): Medis

Sukurta: 2011-01-02 20:59:49

o pildymas neduos vaisių..., bet ne sau... (dažnai pirmapradis taisant praranda ir žavesį ir energiją...) :)geriau parašyt kitą, "šviežią" :)

Vartotojas (-a): Medis

Sukurta: 2011-01-02 20:52:35

perskaičiau kaip klasikinį( viduramžių)kūrinį ( negaliu atsekt klasikos pavizdžių, nes tiesiog nežinau mintinai autorių), bet visgi norėtūs kad Aivaras "pavarytų" šiandienine, jo karos "rašliava", taip kaip čia, gal gūt mano senelių topas, o gal ir prosenelių... :)

Vartotojas (-a): tyluma

Sukurta: 2010-12-21 17:25:53

Taip,rašyk...

Vartotojas (-a): Laũmele

Sukurta: 2010-11-19 18:01:04

man patiko :) ... rašyk GLP :) ...istorinis metraštis

Anonimas

Sukurta: 2010-11-16 16:39:16

Jėga. Tik dabar perskaičiau komentarus. Teksto poveikis skaitytojams galėtų įeit į istoriją ;D

Anonimas

Sukurta: 2010-11-10 18:56:53

o aš atidžiai seksiu redagavimus ir bandysiu įmint mįslę, kodėl jie vykdomi.

Vartotojas (-a): vikis

Sukurta: 2010-11-07 23:17:32

Sutinku su (nebeieškau), nors šiuo atveju gal sonetas įpareigoję laikytis tam tikros formos. O ką daryti jei aš pavyzdžiui net nežinau kiek ten mano teksto strofoje kirčiuotų ir kiek nekirčiuotų skiemenų, aš pasikliaunu klausa ir tiek. man visgi turinys svarbiau, jei turinys ir forma harmoningi, tuomet kažkaip nekyla noro skaičiuoti skiemenys.

Vartotojas (-a): vikis

Sukurta: 2010-11-04 23:49:17

/dabar kaip didelis žiūrėk –
bažnyčios bokštas, Velnio ratas,
ir ten, ir ten – vienodai matos...
Labai ir sugretinimas ir mintis, bei skamba

Anonimas

Sukurta: 2010-11-04 00:12:58

Žaviuosi ir bravo (vietoj prologo).
Nepriekaištingai puikiai.
Rekomenduoju.

Anonimas

Sukurta: 2010-11-03 22:59:25

Jo, aš ir :D Kūrinį skaičiau kokius keturis kartus. Galiu pasakyt, kad maloniai prisiminė jau anksčiau skaitytos dalys, kalbėjimo stilius ir toliau man išlieka patrauklus, o priekaištauti galiu tik remdamasis asmeniškumais/ savo skoniu - man patinka vaniliniai ledai, o tau ne - tai traukiam peilius ir žiūrim kas ką :D Buvau pasiilgęs tokių komentarų.

Vartotojas (-a): Beprotybė

Sukurta: 2010-11-03 22:30:00

Pasimečiau.Kūrinys ar komentarai įdomesni. Visur emocijos ima viršų. :')

Anonimas

Sukurta: 2010-11-03 22:08:53

:-) tikriausiai todėl, kad labai jau iš aukšto žiūrite (-:

Vartotojas (-a): spika

Sukurta: 2010-11-03 21:46:48

Man Jūs kaip genialusis poetas visai nebeįdomus, tiesiog nežinojau Jūsų sugebėjimų.Pirma darėt man, kaip naujokei, įspūdį.O dabar nieko ypatingo.Ir savo klaidas taisykit pats.Man visai neįdomu.Ir su Jumis tikrai nesiruošiu daugiau bendrauti. Man žema.

Anonimas

Sukurta: 2010-11-03 20:28:17

Taurijai priminsiu, kad mokėjimas atleisti yra dorybė, tuo labiau, kad žmogus suprato savo klaidą ir atsiprašė jau labai seniai, tačiau jūs man tą vakaronę tikriausiai priminsite ir po dvidešimties metų... tai gal norite pakalbėti apie dvasios invalidus, kurie ne tik nepagydomai serga, bet ir nemoka kultūringai elgtis oficialiuose renginiuose, lįsdami ir viešindami privačius žmogaus reikalus ne laiku ir ne vietoje (Balatonas).

Anonimas

Sukurta: 2010-11-03 20:18:23

Arogancija ir tiek. Kaip tuomet, kada Vakaronėje Vilniuje kalbėjote gana blogai apie neįgaliuosius kūryboje ( tuo pasipiktino Karilė, Moli, ne vien aš) . Išpuikimas ir arogancija nuveda ne kūrybines platumas, o įžeidinėti kitus vartotojus GLP-tui įprasta. Patikėkite, kad man nėra ko ant jūsų pykti, tai ne mano problema, o GLP. Na, o pašaipių komentarų autoriaus ir po mano kūriniais, tai tik jo išprusimo stoka.
Tai mano paskutinis žodis, į įžeidinėjimus neatsakinėsiu, kaip ir anksčiau. Geros kloties.

Anonimas

Sukurta: 2010-11-03 19:17:21

štai - aš nurodžiau, paaiškinau, o jūs, spika, elgiatės kaip mažas vaikas, negražu. bet tebūnie, nurodysiu už jus dvi vietas, prie kurių būtų galima kibti: piktųjų/mylimųjų (nors čia pateisnama tuo atžvilgiu, kad pirmasis žodis apibūdina, o kitas atstoja daiktavardį), vaike/laiko - dvi vienodos kalbos dalys (jeigu tokio rimavimo negalima išvengti neaaukojant turinio, tuomet reikia keisti linksnius, apie tai esu kalbėjęs ir su D.Kajoku, kuris sakė, kad viskas priklauso nuo turinio).

priešingai nei šiame augančiame sonvainike, jūsiškiame rimo klaidų labai labai daug plius jau sakiau, kad jūsų sonvainikas labai jau monotoniškas, šitas gal ir civi (kaip jūs teigiate), tačiau patikėkite, priešingai nei apie jūsiškį, apie šį bus kalbama, ir daug:-)

o "Beždžionių tiltą" būtinai pasiskaitykite, nes ten pagal jūsų vertinimo kriterijus, irgi yra civi. ir pasakysiu kodėl. todėl, kad meninę vertę kūriniui suteikia mokėjimas kalbėti ir, svarbiausia, kažką pasakyti remiantis gyvenimiškąja patirtimi, o ne abstraktybėmis, kurios nieko nesako, o sonvainike dar ir kvepia tuščiažodžiavimo arba pilstymu iš tuščio į kiaurą. įsidėmėkite tai. ir nežaiskite su manimi savo vaikiškų žaidimų, nes neišdegs.

sėkmės, pasakiau viską, tad nesiruošiu toliau polemizuoti su žmogumi, kurio perdėtos ambicijos yra įžeistos. metro, ritmo, rimo temomis siūlau pabendrauti su Taurija - tikrai rasite bendrų sąlyčio taškų.

Anonimas

Sukurta: 2010-11-03 19:02:12

GLP Parašė komentarų: 326 2010-10-23 - 22:55:15 [Trinti] - [Redaguoti]
jūs rimuojate žmogus/niūrus - ne pagal galūnes rimuojama, o pagal priebalses - žmogus/pajėgus, niūrus/nugrius. manau, užteks pavyzdžių.

apie nuotaikas irgi nesupratote. aš kalbėjau apie monotoniją, o ne apie linksma/liūdna.

Vartotojas (-a): spika

Sukurta: 2010-11-03 18:38:53

Lygiai taip pat ir man nepateikėt , kur gi yra blogas rimas.Vadinasi - atspėk iš trijų kartų.Jūs tai turit iš karto tai pamatyti. Aš jau neprimenu apie patį tekstą -CIVI , kaip priimant į darbą.Pirštu parodyti negaliu, o atspausdinti į komentarus nesigauna, stebuklingai išsibraukia Jūsų ištraukos iš teksto.

Anonimas

Sukurta: 2010-11-03 15:41:26

aha, Taurija žino geriau nei A.M.:-)

Anonimas

Sukurta: 2010-11-03 15:41:17

p.s. imantis nervas man patiko. Kaip ir besaikis protelis.

Anonimas

Sukurta: 2010-11-03 15:40:39

Kartais forma padeda atskleisti turinį, o kartais jį užgniaužia. Ypač, jei, bandant įtilpti į formos rėmus, tenka kur nors pasimuliuoti. Aš čia jutau simuliaciją ir dirbtinumą. Tai buvo tarsi pokalbis su savimi apie tik sau rūpimus dalykus. O gal tik man klaidingai atrodo, kad poezija privalo priversti tave Pajusti? Arba tik aš čia nieko nejutau. Man buvo tuščia skaitant. Lyg klausyčiausi žmogaus, kuris man nerūpi, monologo apie dalykus, kurie man nesvarbūs. Gal tiesiog eilėse ieškojau to, ko net nereiktų ieškoti?

Anonimas

Sukurta: 2010-11-03 15:30:04

Sutinku su gerb.spikos komentarais. Nervas ima... A.Marčėnas netylėtų, manau.

Anonimas

Sukurta: 2010-11-03 14:34:06

lengva yra ką nors teigti (šiuo atveju, kad blogas rimas) nepateikiant konkrečių pavyzdžių - kur? parodykite pirštu, kad galėčiau sutikti arba paprieštarauti Jūsų teiginiui. Marčėną siūlau paskaityti dar kartą, konkrečiau - mano jau minėtus vainikus iš rinkinio "Pasauliai". kalbant apie skaitytojus, tai gerbdamas juos parašiau santrauką-paaiškinimą, kas, kaip ir kodėl.

p.s.: matau įsižeidusio žmogaus sapaliones, atleiskite, tačiau mano nuomonė nesikeičia.

Vartotojas (-a): spika

Sukurta: 2010-11-03 13:56:32

Ačiū už paaiškinimą. Vis tiek neįtikinot.O kaip su rimu?Jis ne visur atitinka.Tai gal irgi naudojat moterišką ir vyrišką rimą? O kritikuoju, nes iš Jūsų laukiu idealaus soneto, nes ne viena aš tikisi to pavyzdžio, į kurį galėtume lygiuotis.O Marčėną tikrai skaičiau, nors ir mažaraštė.O kaip su tuo ...Nervas ima...?Banalu...
Ir gerbkit skaitytoją, nebrukit jam juodraščių.Čia tai tikrai ne kritika iš mano pusės, o tik pastebėjimai.

Anonimas

Sukurta: 2010-11-03 12:01:35

Aiškinu spikai: šis sonetų vainikas rašomas petrarkiškuoju stiliumi (4-4-3-3), tačiau atsisakant eilučių pakartojimo, pavyzdžiui, keturiolikta šio vainiko eilutė (prie jos yra skliausteliai su skaičiumi du) - ne tik pirmo soneto paskutinė eilutė, bet ir antro soneto pirma eilutė. (siūlau paskaityti A.Marčėno "Beždžionių tiltą" ir "Armonikėlę). dėl skiemenų skaičiaus neatitikimo - kadangi šiame vainike naudojamas tiek moteriškasis, tiek vyriškasis rimavimas, tai ir skiemenų skaičius eilutėsė atitinkamai 9 ir 8.

p.s.: kartais didelis noras sukritikuoti pastato į nepatogią padėtį. norint kritikuoti, pirmiausia siūlau susipažinti bent su pagrindais. taigi.

Vartotojas (-a): spika

Sukurta: 2010-11-03 10:35:14

Bandau paskutinį kartą pateikti-jose vandens yra ,o kiek ir dabar kaip didelis žiūrėk- čia po 8 skiemenis . Gal šį kartą persikels ir gal mano komentarai neišnyks "savaime"

Vartotojas (-a): spika

Sukurta: 2010-11-03 10:32:39

Čia jau tiktai -nesąmonė gaunasi Jūsų kūrinio ištraukas net ,pasirodo, neperkeliamos. dar kartą kartoju-nervas ima- ar čia literatūrinis išsireiškimas?

Vartotojas (-a): spika

Sukurta: 2010-11-03 10:30:09

Kažkodėl neatsispausdino ir 8 skiemenys. Ir kas čia per literatūrinis išsireiškimas- ?

Vartotojas (-a): spika

Sukurta: 2010-11-03 10:27:44

Ir dar.3-iame sonete irgi yra skiemenų skaičiaus neatitikimo: ir - visur po 9, o čia 8 skiemenys. Vietomis taisytinas ir rimas.

Vartotojas (-a): spika

Sukurta: 2010-11-03 10:20:08

Labai laukiau sonetų vainiko, laukiau kaip tobulo etalono, iš kurio galėčiau pasimokyti.O ką sulaukiau?Jeigu čia sonetų vainikas, tai aš Anglijos karalienė. Kiek aš, mažaraštė, radau literatūros teorijoje, yra du sonetų tipai: Petrarkos 4-4-3-3 ir Šekspyro4-4-4-2, vainiką sudaro 15 sonetų, kurių 1-o paskutinė eilutė eina į 2-o soneto 1-ą ir t.t. O pats vainikas susideda iš visų pirmų eilučių ir t.t.Vieną sonetą sudaro 14 eilučių,jį galima skaityti kaip atskirą ir kaip visumą, o ką aš randu? Juodraštį su 13 eilučių kurį pateikėt, visai negerbdami skaitytojo.Tai bent laikykitės priimtų soneto taisyklių, pateikit taip kaip priklauso.Taip ir nesupratau- kokios gi rūšies Jūsų sonetas? Gal GLP xxI amžiaus, kurio dar neįtraukė į literatūros teoriją?Pagal tai, kaip Jūs kritikuojat kitus, laukiau šedevro, o kas čia? Kažkoks šokinėjantis minčių kratinys ar CIVI , nematau to pasiglęmžiančio staigumo(Kaukas) ar superinio eiliaus(antanas vėjyje),I-ame sonete(jei tai vadinsim) 1-oje eilutėje neišlaikytas skiemenų skaičius,reikėtų pataisyti, bado akis.Aš nesakau, kad kūryba bloga ar neįdomi, tik tai ne sonetas.Pavadinkit jį kaip nors kitaip, gal tai poema...Vingiuokit toliau.

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2010-11-02 23:19:56

Įdomus požiūris jau nuo pat pradžių ;) Žiūrėsiu, kur link čia išvingiuosi. O šiaip tai juk žinai, kad man tavo eilės patinka. Čia jokia išimtis.

Vartotojas (-a): antanas vėjyje

Sukurta: 2010-11-02 19:48:02

nagi superinis eilius. be žodžių!

Anonimas

Sukurta: 2010-11-02 17:32:26

gali būti, viki, nes pavyzdžiui, trečią sonetą aš jau kitados dėjau atskirai: "ir tu, naivusis mano vaike..." taip pat magistralą, kuris kartoja tris plius dvi paskutines šios dalies eilutes. tai va:-)

Vartotojas (-a): vikis

Sukurta: 2010-11-02 17:29:47

Labai neblogas, tik ar taip ir sumanyta, tačiau yra jau vietų vienaip ar kitaip girdėtų tavo ankstesniuose tekstuose

Vartotojas (-a): anamcara

Sukurta: 2010-11-02 15:44:09

lyg sapnas užmirštasis pildos :)
įmantriai :)

Vartotojas (-a): semema

Sukurta: 2010-11-02 15:16:47

poezija - jos tiek,
kiek tau atseikėta gerųjų....
lauksim tęsinio