Kereidono miniatiūros 4

Išėjau, nors už tos niūrios įstaigos langų pliaupė lietus. Dar tebebuvau gyvas, nors verkiant reikėjo E.
" Ir vėl nesusitvarko. Šimtus kredų sumokėjau, bet oro taip ir nesutramdo..." - įširdęs mintijau, bet netrukus susivaldžiau, o po to nukurnėjau lietaus prausiama gatve, žinodamas, kad nervindamasis oro nepakeisiu.
Maniau, kad konteineriai taps mano tikraisiais namais. Bet jie visi buvo užimti. Prie jų darbavosi kiti panašaus likimo žmogeliai kaip ir aš. Tie, kurie nieko nedirbo, buvo sulindę į ertmes po konteinerių dangčiais. Ten, regėjau, buvo visokio gėrio.
Konteineris, kurį buvau išsirinkęs, užimtas. Viduje sėdėjo mutantas sulankstyta geležine ranka. Galūnę puošė sodrios rūdys.
- Iš kur tu toks esi?
- Čchia azz guienu, - savo tarme atsiliepė "šeimininkas".
- Tai mano konteineris! - sušukau ir spyriau koja į konstrukciją su įžūliu gyventoju.
Dėžė susvirduliavo. Į veidą tvoskė sujudintų šiukšlių smarsas. Nusprendžiau, kad čia gyventi negalėsiu. Ne pati geriausia vietelė mirti. Todėl ištariau:
- Pasilik čia. Aš einu.
Būtybė nušvito:
- Dhekui. Azz lihsiu thau vysha gyvianymą schkolingas...
Palikęs svetimšalį išėjau ieškoti E.
Rasti elementų nebuvo lengva. Nusiminęs leidausi į vamzdyną. Ten susidūriau su mase benamių. Jie puolė mane nagrinėti, ieškodami tai, kas gali jiems praversti. Net nepajutau, kaip žmogėnai iš mano rankų išlupo kortelę, kurioje pastebėjau mirksinčią raudoną lempelę. Gyventi liko iš tiesų nedaug. Privalėjau paskubėti. Tačiau kelią užkirto organika, kuri troško mano žūties.
Tikras Dearnis

2010-10-05 00:10:02

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Tikras Dearnis

Sukurta: 2010-10-05 14:54:38

Štai kodėl čia ir esu: laukiu Jūsų, gerbiamieji, kūrinių, kurie pranoktų kuklius mano rašinius, o fantastikos skyrelis palangva atgimtų ir taptų konkurentabiliu lyginant su kitais panašaus sumanymo projektais, esančiais kitose svetainėse. Laikas užvesti savo variklius, įšildyti atvėsusias vaizduotės ir fantazijos mašinas, nes jų detalės gali surūdyti. ANGLIŲ, daugiau anglių!

Vartotojas (-a): Barabas

Sukurta: 2010-10-05 14:34:29

per trumpas gabalas, ka dbūtų galima vertinti
bet šiaip jau kolkas neįtikinama fantastika

Vartotojas (-a): Gaiva

Sukurta: 2010-10-05 05:15:30

Tai bent temelė. :)
Gal,kai skaitau ankstų rytą,ne taip žiauru atrodo...
Šiaip,sumautas jo likimas.Nepavydžiu.

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2010-10-05 00:26:50

Cha, čia su tam tikra jumoro doze. Pabaiga labai netikėta. :)