Piešiu tave...

Santrauka:
Mes susikuriam sau meilės viziją. Piešiam ją mintimis, eilėmis, tapom ant drobės... Realybė... Ji dažniausiai (o gal ir visada) nebūna tokia. Todėl prie savo vizijos mes grįžtam visada - mintimis, eilėmis, piešiniais...
Aš nupiešiau tave ant balto lapo –
Raidėmis, žodžiais veido bruožus sudėliojau.
Ach, tos gegužio naktys ir alyvų kvapas,
Melodija liūdna, kurią griežlė užgrojo...

Ir išpūtė juodi šešėliai dulkes
Iš mano praeities – pačios storiausios knygos –
Kur tarp eilučių neapibrėžtumas sunkias
Ir daug pastraipų neužpildytų dar likę.

Todėl piešiau ant balto lapo veidą,
Kuris užpildys tai, ko mano knygoj trūksta.
Žinau, tai vizija – juk saulei nusileidus
Lengvai suskyla kietas realybės lukštas.

Na, ir tegul... Bent laikinai pabūsi
Tu mano turiny gegužio naktį vėsią.
Ir nemiegosiu, nors seniai tamsu, – prabusiu,
Kai savo lūpomis manąsias lūpas liesi.

Kada reikės išeiti – pasakysiu.
Nepyksi, juk žinau, – piešiau tave ne kartą.
Ir per saulėtekį balta migla nubrisi,
O aš, kaip visuomet, net nežinosiu tavo vardo...
.................................................................................

Ir vėl piešiu tave ant balto lapo –
Raidėmis, žodžiais veido bruožus sudėlioju.
Tvanki naktis rugpjūčio, sauso šieno kvapas,
Melodija liūdna, kurią žiogai užgroja...
kaip lietus

2010-08-12 00:11:40

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2010-08-12 23:12:05

Dėkui visiems komentavusiems, labai malonu, kad patiko :)

Vartotojas (-a): skroblas

Sukurta: 2010-08-12 22:41:16

Skaityčiau, jeigu ir dar tiek būtų parašyta. Tai žodžių ir vaizdų muzika.

Anonimas

Sukurta: 2010-08-12 20:14:43

puikus piešinys- persmelkia...

Vartotojas (-a): Medis

Sukurta: 2010-08-12 18:10:03

Esat moteriškosios poezijos dainius - šaunu :)

Vartotojas (-a): pasiklydusi_tamsoje

Sukurta: 2010-08-12 17:27:38

mmmm....kaip gražu....

Anonimas

Sukurta: 2010-08-12 16:45:22

... ne, pati Meile neturi jokių spygliukų, čia mes patys ja apturėję nemokam išvairuoti ir apsispiglinam, kur i griovį įvažiavę :) ...

Vartotojas (-a): Liepsnelė

Sukurta: 2010-08-12 16:36:13

daug žodžių ir jie laisvai plauke iš jūsų minčių.
tikrovėje meilė visai kitokia.... su spygliukais :)

Anonimas

Sukurta: 2010-08-12 14:35:23

... labai gražus darbas ...
mūsų svajonės ir vizijos visada lenkia realybę, bet mes patys ( gal kiti retai ) turim galimybe pasirinkti kurioj pusėj gyventi, šiaip ar taip, viskas tėra iliuzija, reali tik mūsų sąmonė, tad visada galim tai suvokdami, prisimindami ja pasireguliuoti ir kurti tokius gražius darbus :) ...

Vartotojas (-a): Nuodai

Sukurta: 2010-08-12 13:32:51

Paperka nuoširdumu ir šiaip -man iš jūsų visų fainiausias.

Vartotojas (-a): herbera

Sukurta: 2010-08-12 12:46:23

pabūti vizijoje-ar tai būtų piešimas ar kūryba-sielai atgaiva.
Būkim

Anonimas

Sukurta: 2010-08-12 11:48:14

šįkart pritariu Barabui :) Iš visos dūšios, bųdama Kaip Lietaus eilių gerbėja, sakau: persistengei...

Vartotojas (-a): Ažeras

Sukurta: 2010-08-12 09:40:18

Tokia artima ir skaudi mūsų kartos realybė. Dėkui.

Vartotojas (-a): Barabas

Sukurta: 2010-08-12 09:23:53

paskutinių dviejų posmelių nereikia
jei juos nubrauktum - eilėraštis būtų gražus

Vartotojas (-a): Laũmele

Sukurta: 2010-08-12 09:07:18

Labai gerai anamcara parašė...vizijose nusitapom svajonę...problema ta, kad realiam gyvenime sunkiau surast tokią viziją...gražiai, jausmingai ir labai nuoširdžiai :)...,,baisiai" artima

Vartotojas (-a): Sutemų Sesuo

Sukurta: 2010-08-12 08:54:56

..aišku ir be komentarų, linkiu, kad tai butų ne internetiniuose puslapiuose, o knygoje, nes to yra verti Jūsų darbai, linkiu susirasti rėmėjus, nes tai stiprūs darbai, gal vieni iš stipresnių šioje svetainėje, tik gaila, kad nerandu jų lit. laikraščių ir žurnalų puslapiuose, juk tai nekainuoja, kodėl nespausdinate? kodėl leidžiate juos tik laikinai pereiti per svetainę? Nuoširdus linkėjimas:SPAUSDINKITE,nelaukite, niekas šiais laikais Jūsų neieškos, visi lipa per galvas. Cvetajeva išpardavė savo turtą ir leido savo lėšomis, nes niekam nereikėjo jos darbų, sėkmės...nebijokite konkurentų, meno žmonės labai pavydūs ir egoistai, mažuma yra geranoriški...

Vartotojas (-a): spika

Sukurta: 2010-08-12 08:32:41

Liūdesys iš vidaus, įsisenėjęs, pilkas ir neduodantis ramybės, griaužiantis iš vidaus ir nepaliekantis nei minutei.Gražiai išlieta.

Vartotojas (-a): anamcara

Sukurta: 2010-08-12 06:55:00

vienišumas regint žmpgų, kuris niekada nepalies giliau nei mintys, kuris tik vizijos baltumu supasi sąmonėje...
kartais galima supavydėti vienišiams , neturinties vizijos... nes tas veidas visada tobulesnis už bet kurį kitą..

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2010-08-12 01:10:08

Na, juk nebūtina meilės eiles rašyti aukštom materijom. O jei mylimoji tik aštuonias baigusi, dirba juodą darbą ir į žvaigždes nežiūri? Pasakysi aukštom frazėm - nesupras. Tai todėl ir popsas... :)

Vartotojas (-a): Beprotybė

Sukurta: 2010-08-12 01:01:06

Pirma valanda nakties. Pasineriu į savotišką transą,be nuovargio,be tablečių,be karšto pieno,bet su puikiu tekstu. Padeda-išties.

Anonimas

Sukurta: 2010-08-12 00:59:44

žavu. viskas aišku, aiškaii nupeišta, parodyta. tiesiog atvesta, pabaksnota ir pasakyta 'grožėkis'. sveikinu. norsgal ir yra tokių popsinių išsireiškimų, bet šiai nakčiai, man labai patiko šis eilius.

Vartotojas (-a): radaa

Sukurta: 2010-08-12 00:48:20

Puikus paaiškinimas, eilius limpa iš ties, jį vertinant "tokiu kampu" (išvengiant tiesmukiškumo ir pakylėjant, tegul vizijos lygin (svajos gal?) - daugybe vidinių atspalvių.
Ko gero, vienas gražiausių, nuoširdžiausių (bent jau šiame internetiniame puslapyje) eilių, improvizuojant šia tema. Subtiliai, švelniai palytėjo. Gražu.