EMILIS

Santrauka:
...
Jo dar nebuvo…
Bet ji jautė. Fiziškai. Jautė esant Jį kažkur čia pat. Šalia savęs. Už savęs.
Kartais net matydavo. Matydavo dailų vaiką. Berniuką. Žinojo – tai tik regėjimai, mintys, svajonės.

Bet ne. Jausena buvo it gyva. Aiškiausiai girdėdavo Jo balsą. Juoką. Panašų į jos vaikystėje. Kartais užuosdavo jūros kvapą. Jis net paliesdavo ją. Dažniausiai plaukus. Šito nepajausti tikrai buvo neįmanoma.

Liaukis, Emili, kartą pasakė mintyse.
Taip Jis tapo Emiliu.

Mėgo abu žaisti: minčių klausymosi, improvizuoto skambinimo, dainelių kūrimo. O labiausiai – piešti. Jai patikdavo jausti, kaip Jis vedžioja jos ranką. Taip tapyti paveikslai buvo itin puikūs. Susilaukdavo ypatingo dėmesio.

Iš Jo ji sužinojo, kad pasaulis yra JUDESYS.
Jis taip ir pasakė: JU – DE – SYS...

Ritmas, vibracijos – pamanė Ji. Tikriausiai.

Kartą jauste juto, kaip Emilis paėmė už rankos. Nustebo, bet nesipriešino. Vedė prie jūros. Saulėlydis tąkart buvo kitoks nei visada. Ypatingas. Skambantis. Čiurlionio muzika. Buvo gera.

Staiga jos dėmesį patraukė jaunuolis, taip pat atėjęs palydėti saulės ir su nuostaba žvelgiąs į ją.

PASAULIS YRA JU-DE-SYS - girdėjo balsą savyje.
_____________________________________________________________________
Po dvejų metų Jiems gimė sūnus.
EMILIS.


Irna Labokė

2006-04-04 13:11:48

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2006-04-11 21:06:02

Staiga jos dėmesį patraukė jaunuolis, taip pat atėjęs palydėti saulės ir su nuostaba žvelgiąs į ją.
Dėl šito sakinio nesu visiškai tikra, manau, laikai turėtų būti suderinti. Nors gal ir gerai.

Poetiška kalba. Labai gražus ir šiltas kūrinys.

Vartotojas (-a): Odaliska

Sukurta: 2006-04-10 17:09:52

Eina sau. Net per širdį perėjo. Kartais atsiranda klaikiai tikslių sutapimų tarp nuosavos patirties ir išorinių dalykų, kuriuos netyčia aptinki... Iki vardų.

Vartotojas (-a): jūraužlango

Sukurta: 2006-04-06 14:12:48

Pasaulis visuomet su tais, kurie klausosi širdies.... ir Pasaulio :) tikrai mistiška. tikrai šventa.

Vartotojas (-a): Irna Labokė

Sukurta: 2006-04-04 20:22:07

Labai ačiū pasisakiusiems prieš daugtaškius. Rašyta seniai, kai jie buvo dar pakenčiami:) Pamiršau nuimti. Su didžiausiu malonumu joju juos lauk :)

:

Sukurta: 2006-04-04 18:28:03

Sutinku su ezme, kad kiek piktnaudžiaujama daugtaškiais.
Nors kūrinukas trumpas, tačiau prasmės jame daug.
Šiek tiek mistiška, bet šventa.
Ačiū už parodytas vertybes, tiek mažai jų šiame pasaulyje liko.
Sėkmės kūryboje :)