Prašau

Aš prašau, neišeik, nepalik. Netylėk, prašau, netylėk, juk žinai, kad žodžiai gali pakeisti mintis. Aš prašau, nepalik, neišeik ir nedink, kai mano viduje dega ugnis, karštis, kurio niekas negali paaiškinti. Aš prašau,neišeik, netykėk, nepalik, kai mano akyse kaupsis lašai. Surink juos, sudėk į dėžutę ir paskėpk. Aš prašau, netylėk, nepalik, būk, išsaugok mano jausmus visu savo noru. Aš prašau, neišeik, prašau pasilik, netylėk ir saugok. Aš prašau, pasirūpink mano širdimi, nes ji serga, o jai gali padėti tik tai, ko ji yra pilna. Juk žinai, kad mano širdyje, daugiausia tavęs. Aš prašau pepalik, neišeik, netykėk, nedink, saugok, aš prašau pasirūpink mano širdim. Kai tau bus sunku, kad net gels viduje ir tai bus panašu į šaltį, prašau, rask tą dėžutę. Lašus sudėk sau ant akių ir verk, prašau, verk mano ašarom. Nors ir jos daugiau mano nei tavo, nes krito dėl tavęs. Prašau, verk mūsų ašaromis.
Dainūtė_Fa

2010-07-13 12:07:54

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Dainūtė_Fa

Sukurta: 2010-07-15 16:54:15

Madeleine,čia kūrinys,nemanai,kad tai nebutinai yra pritaikyta pagal mane,čia mintys,bet nereiškia,kad jos tikros,manau,manau reikėtų vertinti kaip kūrinį,o ne ar man palengvėja.

Vartotojas (-a): Madeleine

Sukurta: 2010-07-14 02:58:08

Hm. O pakartojus daug kartų pasidaro lengviau? Nereikia savęs viešai žeminti tekstuose. Man taip atrodo.

Vartotojas (-a): Beprotybė

Sukurta: 2010-07-13 15:15:30

Patiko vienas darbo akordas. "širdyje-daugiausia Tavęs"

Vartotojas (-a): Žiogas

Sukurta: 2010-07-13 13:18:49

taip - jausmai. stiprus žmogus moka kai kuriuos iš jų paslėpti, užgniaužti. stiprybės!

Vartotojas (-a): Maja

Sukurta: 2010-07-13 12:31:17

O kam tai publikuoti? Manau buvo neverta..

Vartotojas (-a): spika

Sukurta: 2010-07-13 12:22:21

Maldavimas....surink juos į dėžutę...ir paslėpk( paskėpk), ...tik tai, kuo(ko) ji pilna...Aš prašau nepalik(pepelik)Atidžiau rinkit tekstą, tokiame trumpame – daug klaidų.