tėvui

Kas man liko iš tėvo sėklelės?
Kūno struktūra, akys, plaukų spalva? Ir keletas skurdžių prisiminimų, kaip aplankė mane ligoninėje po anginos operacijos, kaip aplankė namuose, kai dar kartą susirgau, namuose buvau likus viena, per maža, kad galėčiau atrakinti duris, tad jis tik įmetė pro langą lauktuvių maišelį, pamojavo, lyg atsisveikindamas...Su vaikyste ir jis iškeliavo Anapilin...Mintys, įgūdžiai ir jausmai pasėti tik mano mamos, knygų ar pačios...
...galbūt norėjau rašyti taip, kaip jis, tačiau, rašyti pradėjau per vėlai, kai jau nebeturėjau ko paklausti, ar taip reikia...
...galbūt norėjau siūti, kirpti, modeliuoti taip, kaip jis, bet nedrįsau net lėlės nusinešt pas jį, nes su juo gyveno kita jo žmona, ne mama, ir augino kaip savo sūnų, bet ne bendrą...o mes be tėvo užaugom keturi ir kiekvienam skirtingai skauda, kai mus aplanko Tėvo diena. Tuomet susiliejęs tėvo nebuvimo tavo gyvenime skausmas paliečia šeimą ir dar stipriau su vaiku apkabini jo tėvelį- kad kuo daugiau gerų, džiaugsmingų akimirkų išliktų jau jo gyvenime...
topole

2010-06-06 17:16:42

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): topole

Sukurta: 2010-06-07 10:46:41

ačiū, brangieji, už jūsų jautrumą- nuo to pasijutau tik geriau ir skausmas tarsi užrašų knygutėje- kitąmet bus žymiai lengviau :)

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2010-06-06 23:13:03

Skaudus. Atviras ir skaudus.

Anonimas

Sukurta: 2010-06-06 21:28:53

Kai rodoma pirštu į mėnulį, kvailys žiūri į piršta, ne į mėnulį.
Senovės kinų išmintis.

Labai gerai.
Linkiu, kad ateityje jūsų skaitytojai žiūrėtų į mėnulį, o ne į pirštą, rodantį į mėnulį.

Vartotojas (-a): eglute7

Sukurta: 2010-06-06 21:03:28

Sugraudinot... Savo tėvo jau seniai neturiu, bet blogiausia, kad mano vaikai netekę tėvo irgi... :(
Džiaukitės kiekviena gyvenimo akimirka... Tešildo tik geri prisiminimai.

Vartotojas (-a): herbera

Sukurta: 2010-06-06 20:35:15

užjaučiu..bet kartais jei jau nekoks tėvas (pvz girtuoklis) tai geriau be jokio
Gražiai skaudus dienor.įrašas

Vartotojas (-a): Besparnis angelas

Sukurta: 2010-06-06 18:56:13

Kai sava patirtis turi skauduliukų, tai žūt būt saugom nuo jos savo atžalas.... ir branginame akimirkas , kokių neturėjome vaikystėje patys, arba jų buvo mažai...
Jautrus kūrinys....

Vartotojas (-a): Laũmele

Sukurta: 2010-06-06 18:53:20

gal iš to blogo bus ateity daug gero :)

Vartotojas (-a): semema

Sukurta: 2010-06-06 17:40:01

turėti Tėvą išrinktųjų kelias, tad ieškodami atrasime... ten kur nuoskaudos ir kančia trykšta palaima...
prasmingas įrašas

Anonimas

Sukurta: 2010-06-06 17:23:44

mintys tėvo dienos proga, aplankiusios ne vieną širdį, dažnai būna tik skaudūs prisiminimai prabėgusių dienų... tikrai gaila, kad tik nedaugeliui "pasisekė" turėti tikrą tėvą... Pritariu Topole jums, kad labai daug nuo mūsų moterų priklauso koks tėvas bus mūsų vaikams... gerai, kai prie jo prisiglaudi... jam tai turėtų būti labai svarbu...